Men kan altijd nog naar het Malieveld natuurlijk. Dat heeft minstens zoveel waarde als dit symbolische referendum.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Mijn enige doel is dat men zodadelijk duidelijk heeft dat er volstrekt niks te kiezen was, omdat we nagenoeg alle zeggenschap al aan de ambtenaren van de EU overdragen hebben. Laat het maar een kwalificerend tegen zijn, waarna de politiek kleur bekend en toegeeft dat alles na 2005 een achrterhoedegevecht is geworden.
De Oekraine is meer democratisch dan de EU, de EU is enkel nog rijker voor het moment
Dat is de trieste analyse die niemand durft te maken.
Hoeveel procent vertegenwoordigen de grote steden?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de grote steden nog een flinke impact kunnen gaan hebben.
Geen probleem. Paar grote steden komen er nog bijquote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef delano.888 het volgende:
Oh oh opkomt is toch wel aan het zakken we zaten een paar % hoger zostraks.
Nog geen enkele grote stad binnen...quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef Collide het volgende:
Na 10,9% van de stemmen.
Voor: 36,8%
Tegen: 62,5%
0,7% van de getelde stemmen is blanco.
Opkomst: 32,8%
Ben wel benieuwd naar het effect van de grote steden straks.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef delano.888 het volgende:
Oh oh opkomt is toch wel aan het zakken we zaten een paar % hoger zostraks.
Jij hebt ook goede politieke antennes.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Anders had D66 zich ook wel heel erg belachelijk gemaakt.
Iedereen die bang is voor een democratisch proces verdient per definitie minachting.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Of: Bang zijn dat het opkomstpercentage onder de 30% kruipt...
Kerkradequote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef ZwarteSteen het volgende:
Kerkrade met hoogste % tegen met 78%?
Zo glad als snot.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Dit zegt Pechtold natuurlijk alleen maar voor eigen belang. Och wat ben ik sportief KIJK EENS MENSEN WE MOETEN LUISTEREN NAAR DE MENSEN DIE HEBBEN OOK EEN MENING . WE MOETEN ZE MEE LATEN BESLISSEN JAAAA HIHAHO
Die kerel vertrouw ik dus echt voor geen meter
Ik zit hier met een bak ijs genietend van dit topic.quote:
Was best een mooie stad voordat die kernramp er was.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef Zipportal het volgende:
Tsjernobyl
Inwoners 55.000
Opkomst: 0,0%
Wat troostende foto's?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef tjaptjoep het volgende:
Opkomst bijgesteld naar 29,8%![]()
Godver..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |