quote:Op woensdag 6 april 2016 21:57 schreef juliusceasar het volgende:
Gefeliciteerd TEGEN stemmers!!!! Proost:-)
Niet stemmen en dan janken is natuurlijk best gênantquote:Op woensdag 6 april 2016 21:57 schreef BarryOSeven het volgende:
De pluizen zijn inmiddels al weer afgetaaid uit dit topic na dat de te vroege overwinning gevierd werd?
Hoe herkenbaar.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:57 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Stemmen moet gewoon altijd verplicht zijn, er moet echter wel altijd de mogelijkheid zijn om blank te stemmen
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:57 schreef BarryOSeven het volgende:
De pluizen zijn inmiddels al weer afgetaaid uit dit topic na dat de te vroege overwinning gevierd werd?
Hoe herkenbaar.
Ik ben er nog hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:57 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoe herkenbaar.
Ik acht die kans aanzienlijk eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 april 2016 21:56 schreef LXIV het volgende:
Ik zou het mooi vinden als er in Brabant en Limburg niet één gemeente verscheen waarin de landverraders de overhand hadden. Tot nu toe gaat het goed.l
Niet normaal wat die staatsomroep hier doetquote:
Sorry, maar ik zou het best wel grappig vinden als het alsnog onder de 30% zakt.quote:
Je gaat je morgen alleen maar ergeren aan hoe de ja-stemmers dit resultaat gaan downplayen. Het wordt morgen gewoon een kutdag voor je.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:58 schreef RAVW het volgende:
Op me werk ook veel ja stemmers ...... morgen maar met een grotenaar me werk gaan en de hele dag met een grote lach blijven lopen
Precies. Leuk dit voor reaguurders enzo, maar behalve plezier zal het de nee-stemmers niets opleveren.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het zij je gegund.Het "VOOR" politiek zal genieten van jouw tranen als het verdrag toch wordt geratificeerd.
twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:20:36Antillen mag nog drie uur stemmen... reageer retweet
Ik zie Waalre nog wel voor stemmen, volgens mij was het een van de weinige gemeente dat ook voor de grondwet stemdequote:Op woensdag 6 april 2016 21:56 schreef LXIV het volgende:
Ik zou het mooi vinden als er in Brabant en Limburg niet één gemeente verscheen waarin de landverraders de overhand hadden. Tot nu toe gaat het goed.l
Dat zou idd ergquote:Op woensdag 6 april 2016 21:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zou het best wel grappig vinden als het alsnog onder de 30% zakt.
Ik wacht vooral gemeente Stein af. Normaliter ook een van de grootste PVV-stemmers. Je zou er maar vandaan komenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik acht die kans aanzienlijk eerlijk gezegd
Ech niequote:Op woensdag 6 april 2016 21:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja je weet wel wie dat zijn. Als ik te specifiek word gaan ze weer janken.
Er zit een militair oefenterrein en de Eemshaven ligt ook in die gemeente. Zullen dus best veel mensen werken die daar niet wonen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:57 schreef delano.888 het volgende:
Als je buiten je gemeente wil stemmen moet je helemaal aanvragen enz. Dat doet toch niet 85%..
Kan nog best. De verwachting was dat het gaat zakken later op de avond.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zou het best wel grappig vinden als het alsnog onder de 30% zakt.
Ja, het blijft spannend hoor!quote:Op woensdag 6 april 2016 22:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kan nog best. De verwachting was dat het gaat zakken later op de avond.
Ik verwacht dat het rond de 30% zal eindigen.
Fijn!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:58 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor.
Gun je je feestje en je overwinning.
Sterker nog: ik drink er eentje op jullie overwinning.
Grote steden komen er nog aan, daar vallen wat klappen die zwaar meetellen vanwege het grote aantal aanwoners.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:58 schreef Scrummie het volgende:
Het zou wel lullig zijn als de opkomst nu toch nog onder de 30% uit komt
Wat een engnekjes. Balletjes met rijke pappas.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:51 schreef icloud het volgende:
De JOVD, de jongerenorganisatie van de VVD, wil meteen af van de referendumwet. "De opkomstpercentages van het referendum over het associatieverdrag met Oekraïne vallen vandaag vies tegen. Door massaal weg te blijven spreekt de Nederlandse kiezer zich vandaag vooral uit tegen het referendum. Zelfs als de opkomstdrempel van 30 procent nipt gehaald wordt", stelt JOVD-voorzitter Matthijs van de Burgwal.
Goh zou dat iets te maken hebben met de uitslag?
Zou het jammer vinden maarja zo werkt het nou eenmaal. Neemt niet weg dat de meerderheid die gestemd heeft een NEE stem heeft gegeven maarja daar koop je niks voorquote:Op woensdag 6 april 2016 21:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Messentrekkersquote:Op woensdag 6 april 2016 21:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik wacht vooral gemeente Stein af. Normaliter ook een van de grootste PVV-stemmers. Je zou er maar vandaan komen
Ditquote:Op woensdag 6 april 2016 21:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goed. Maar dan ook voor de EP-verkiezingen. Onder de 35%, geen EP de komende 4 jaar wegens gebrek aan draagvlak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |