Geloof je er zelf in?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat ze daar corrupt zijn is juist een reden voor het verdrag, dat pakt het aan.
En dat er nu nauwelijks handel is, laat zien dat er een enorm potentieel is.
Als alles zo goed was hoefde er niet zoveel verbeterd te worden natuurlijk.
Mag wel eens glimlachen.quote:
Wie nietquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:32 schreef matthijst het volgende:
Blabla Pechtold poept dus op de uitslag.
Kun je alsjeblieft ook iets anders posten dan wat ''linksmensch'' of ''rechtsmensch''quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:32 schreef Joezi het volgende:
Oekraine is de natte droom van elke rechtschmensch
Het regent buiten. Mij al nat genoeg.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:32 schreef Joezi het volgende:
Rechtdoorzeemenschquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kun je alsjeblieft ook iets anders posten dan wat ''linksmensch'' of ''rechtsmensch''
Dank.
Dat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:32 schreef Joezi het volgende:
Aaah jammer he als het eens tegen je wordt gebruikt hahahahaquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kun je alsjeblieft ook iets anders posten dan wat ''linksmensch'' of ''rechtsmensch''
Dank.
Doe eens rustig joh. Sjongejonge.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aaah jammer he als het eens tegen je wordt gebruikt hahahaha
Nee, je post elk, zelfs VBL, subforum vol met je ''rechtsmensch'' en ''linksmensch''.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aaah jammer he als het eens tegen je wordt gebruikt hahahaha
kutkneuzen.quote:
50Plus is samen met de PVV, SP, VNL en PvdD tegen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef DrDentz het volgende:
50+ stemt voor, dat is al genoeg reden om tegen te stemmen als jongere
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Confetti het volgende:
Pechtold: meer referenda.
Behalve over de EU natuurlijk.
Dan ben ik voorquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
[..]
50Plus is samen met de PVV, SP, VNL en PvdD tegen.
Geen idee waar Pechtold die onzin zojuist weer weghaalde.
Inderdaad. Het is PATAT.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je post elk, zelfs VBL, subforum vol met je ''rechtsmensch'' en ''linksmensch''.
lieg niet, dat was 1 post en je vroeg er om.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je post elk, zelfs VBL, subforum vol met je ''rechtsmensch'' en ''linksmensch''.
Nou ik vermaak mij prima met het schuimbekken hier.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef Joezi het volgende:
Besmeur je stemkaart met poep, en post hier een picca
Wie is de belangrijkste Nederlandse intellectueel? Jan roos [ ] Thierry Bauted [ ]quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:35 schreef Szura het volgende:
Ik wil een referendum over Jan Roos en Thierry Baudet
Zelfs mooie topics als "Wat Gaat Er Nu Door Je Heen?" worden besmeurd met "Freek de Jonge is rechtsch", ik pleit voor een ban.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thierry Baudet heeft liever 30 iq-lozen uit Woensel-West in het parlement. Totaal geschift, die vent.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:35 schreef Szura het volgende:
Ik wil een referendum over Jan Roos en Thierry Baudet
Hoezo mag het afkankeren maar 1 kant op gaan? Ik bestrijd dat volk met hun eigen retoriek. Anders moet je heel FOK! deleten.quote:
En om een ban vragen doen we natuurlijk ook niet he.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zelfs mooie topics als "Wat Gaat Er Nu Door Je Heen?" worden besmeurd met "Freek de Jonge is rechtsch", ik pleit voor een ban.
Een ferme laatste waarschuwing van Karina moet voldoende zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zelfs mooie topics als "Wat Gaat Er Nu Door Je Heen?" worden besmeurd met "Freek de Jonge is rechtsch", ik pleit voor een ban.
Vraag daar maar een referendum over aan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een willekeurige derde.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Baszh het volgende:
Wie is de belangrijkste Nederlandse intellectueel? Jan roos [ ] Thierry Bauted [ ]
Ik zie niemand kankeren. En dat ik heb geen idee wie je met 'dat volk'bedoelt trouwens.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezo mag het afkankeren maar 1 kant op gaan? Ik bestrijd dat volk met hun eigen retoriek. Anders moet je heel FOK! deleten.
Voor als je 15 bent wel ja.quote:
Nee nee dan hoor je er niemand over, geen TRetjes dan zekerquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie niemand kankeren. En dat ik heb geen idee wie je met 'dat volk'bedoelt trouwens.
Jij bestrijdt het niet. Iedere dag is het hetzelfde hier. Je mag geen mening hebben of jij loopt al ''rechtsmensch'' te roepen. Daar is niets ''bestrijden met hun eigen retoriek'' an.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezo mag het afkankeren maar 1 kant op gaan? Ik bestrijd dat volk met hun eigen retoriek. Anders moet je heel FOK! deleten.
Nee, je loopt dit hele topic te verneuken met dat kleutergedoe.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh andersom is het ook iedere dag hetzelfde toch, maar als de kliek het doet is het wel ruig en certified gangsta poepquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bestrijdt het niet. Iedere dag is het hetzelfde hier. Je mag geen mening hebben of jij loopt al ''rechtsmensch'' te roepen. Daar is niets ''bestrijden met hun eigen retoriek'' an.
Is hij debiel?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik weet dat toevallig omdat hij bij dwdd zat, dat is nou Lucky Fonz.
Fijn dat je weer de boel omdraait in plaats van het toepassen van reflectie.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh andersom is het ook iedere dag hetzelfde toch, maar als de kliek het doet is het wel ruig en certified gangsta poep
Dit topic wordt wel vaker verneukt, als ik eens aan de winnende vuist ben is het altijd grienen. Waarom?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je loopt dit hele topic te verneuken met dat kleutergedoe.
Als je een hekel hebt aan iedereen hier kun je beter wegblijven.
Heb gisteren lekker genoten van Albert Verlinde.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij maakt het hier juist dragelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:39 schreef Specularium het volgende:
Nee, je loopt dit hele topic te verneuken met dat kleutergedoe.
Als je een hekel hebt aan iedereen hier kun je beter wegblijven.
Oké je hebt gewonnen, iedereen zit nu in zak en as, ze huilen zichzelf straks in slaap, ga nu maar ergens anders posten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit topic wordt wel vaker verneukt, als ik eens aan de winnende vuist ben is het altijd grienen. Waarom?
Volgens mij was dat bij dwdd net zoquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:42 schreef Doublepain het volgende:
Als iemand zou zeggen dat er daklozen aanwezig zouden zijn zonder te zeggen wie het was, zou ik deze halve nicht kiezen. Ziet er niet uit.
Daar ook al jaquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was dat bij dwdd net zozaten er ook daklozen en dacht ik dat hij er eentje was.
Nee hoor Pechtold zegt alleen dat er geen kip over de grens komt die niet aan de eisen voldoet en dat we bovendien zelf nog plofkippen hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:40 schreef napoleonfour het volgende:
Hahah, pechtold verkoopt weer leugens
Was jij niet die griezel die hoopte dat mijn familie zou sterven.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oké je hebt gewonnen, iedereen zit nu in zak en as, ze huilen zichzelf straks in slaap, ga nu maar ergens anders posten.
Ja kappen nou.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was jij niet die griezel die hoopte dat mijn familie zou sterven.
Televisie weer op spiegelmodus?quote:
Welke corrupte instantie in Oekraine gaat die eisen controleren?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee hoor Pechtold zegt alleen dat er geen kip over de grens komt die niet aan de eisen voldoet en dat we bovendien zelf nog plofkippen hebben
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:46 schreef Ties02 het volgende:
Antonie was een leuke gast in VI, jammer dat ie er nooit meer te gast is
Deze grap heb ik eerder gehoordquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:46 schreef Ties02 het volgende:
Hij is verhinderdquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:46 schreef Ties02 het volgende:
Ze hebben hem nog regelmatig proberen te bellen maar hij hing steeds op.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:46 schreef Ties02 het volgende:
Leg de grap eens uitquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Deze grap heb ik eerder gehoord
Toen moest ik ook niet lachen
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze hebben hem nog regelmatig proberen te bellen maar hij hing steeds op.
wel voor minder CR7quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:47 schreef Doublepain het volgende:
Kunnen we ook stemmen voor minder deze guy
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze hebben hem nog regelmatig proberen te bellen maar hij hing steeds op.
Toen was jij nog niet geboren.quote:
Wat boeit mij dat?quote:
Als je dat nooit kijkt weet je dat niet he. Dus zo een gekke vraag is het niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is dit voor ventje waar hebben jullie dit ventje vandaan gehaald joh?
Rare gedachte.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik vind Lucky Fonz een vieze kut junky
Karinaaaaaaa.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je dat nooit kijkt weet je dat niet he. Dus zo een gekke vraag is het niet.
Doe niet zo eng kliekerig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is dit voor ventje waar hebben jullie dit ventje vandaan gehaald joh?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Roken drinken vechten stelen
Het kan me allemaal geen ene kankermoer schelen
Dat is mijn favoriete lyric
110, 120, 130quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:50 schreef DrDentz het volgende:
TUIG TUIG TUIG VAN DE RICHELquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:50 schreef DrDentz het volgende:
terug van weggeweest nog steeds gevreesd rico van 180cc vroem vroem door je straat als een wegpiraat bereid tot elke misdaad want die jonko gemixt met tequilaquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
110, 120, 130
geen enkel probleem
schroevendraaier, koevoet, flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
Ik hou van je schedel splijtend eet je brein ik houd van mijn kinderen die opgroeien in een wereld vol leed en pijnquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Waar baseer je dat opquote:
Dat zijn teksten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Nederlandse popmuziek is heel verdrietig en van een laag niveau
[..]
Ik hou van je schedel splijtend eet je brein ik houd van mijn kinderen die opgroeien in een wereld vol leed en pijn
Ik hou van wiet en mijn medicijnen, pus bloed etter absessen en besneden wijven, ik hou van je medelijden
Godverdomme. Ik had toch gehoopt dat dit inmiddels voor eeuwig was weggestopt op CC Family. Tyfus aids en ebola.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:52 schreef Specularium het volgende:
Dharma and Greg is op CC, ik weet dat hier veel stiekeme fans zitten zoals Mani.
Ben je butje?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Nederlandse popmuziek is heel verdrietig en van een laag niveau
[..]
Ik hou van je schedel splijtend eet je brein ik houd van mijn kinderen die opgroeien in een wereld vol leed en pijn
Ik hou van wiet en mijn medicijnen, pus bloed etter absessen en besneden wijven, ik hou van je medelijden
Nounounounouquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik had toch gehoopt dat dit inmiddels voor eeuwig was weggestopt op CC Family. Tyfus aids en ebola.
Sylvana Simonsquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Baszh het volgende:
[..]
Wie is de belangrijkste Nederlandse intellectueel? Jan roos [ ] Thierry Bauted [ ]
Ik kende hem eigenlijk niet. Hij komt erg intelligent over. Ik vind zijn enthousiasme leuk. Hij lijkt me een oprecht iemand. Ook een liefhebber. Leuke vent. Niet verwacht.quote:
Ha ha haquote:Op woensdag 6 april 2016 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Dit topic lijkt altijd op de zaal van One Flew Over the Cuckoo's Nest wanneer ze gezamenlijk tv gaan kijken. En Karina is dan de hoofdzuster die toezicht houdt.
Dat hij geen neuk geeft kan mij toch niet boeienquote:
Dat zet de zaak wel even in een ander daglichttwitter:maximhartman twitterde op woensdag 06-04-2016 om 22:37:4650 % van de Oekraine nee-stemmers zijn beïnvloed door de domme uitspraken van @elevchenko over vrouwen. #rf16 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe heette Ferry Mingelen als hij voetballer was geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Uitstekend gifje
Hier gaat iets misMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik vind Jan Roos alleen te pruimen in een de Slimste Mens ofzo, daarbuiten vind ik het al vrij snel walgelijkquote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Szura maar de JanRoos-dagen veilig doorkomt.
Nee hoor, die oude gek is de partij uit getrapt.quote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)d-met-groot-ego.htmlquote:Op woensdag 6 april 2016 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Echt?![]()
Zou bijna de vierdaagse gaan lopen en mij dan opdringen bij haar
Ik focus me lekker op Pauw en dan zit deze dag er ook weer opquote:Op woensdag 6 april 2016 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Ik moet nu teveel topics tegelijk volgen #stress
Het is wellicht het beste als we een muur om die hele partij heen zettenquote:
Ik vind alle kandidaten engnekken. Obemma vond ik sympathiek. Die kan ook mooi zingen en dansen.quote:
Terechtquote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef superniger het volgende:
VARA is Trump weer aan het demoniseren.
Nou nou rustigquote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat een gare opkomst in Stadskanaal #kutdorp
Ja, maar hij kan die verschrikkelijke Hillary nog steeds inhalen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Had Sanders niet een vies grote achterstand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |