Geloof je er zelf in?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat ze daar corrupt zijn is juist een reden voor het verdrag, dat pakt het aan.
En dat er nu nauwelijks handel is, laat zien dat er een enorm potentieel is.
Als alles zo goed was hoefde er niet zoveel verbeterd te worden natuurlijk.
Mag wel eens glimlachen.quote:
Wie nietquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:32 schreef matthijst het volgende:
Blabla Pechtold poept dus op de uitslag.
Kun je alsjeblieft ook iets anders posten dan wat ''linksmensch'' of ''rechtsmensch''quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:32 schreef Joezi het volgende:
Oekraine is de natte droom van elke rechtschmensch
Het regent buiten. Mij al nat genoeg.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:32 schreef Joezi het volgende:
Rechtdoorzeemenschquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kun je alsjeblieft ook iets anders posten dan wat ''linksmensch'' of ''rechtsmensch''
Dank.
Dat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:32 schreef Joezi het volgende:
Aaah jammer he als het eens tegen je wordt gebruikt hahahahaquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kun je alsjeblieft ook iets anders posten dan wat ''linksmensch'' of ''rechtsmensch''
Dank.
Doe eens rustig joh. Sjongejonge.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aaah jammer he als het eens tegen je wordt gebruikt hahahaha
Nee, je post elk, zelfs VBL, subforum vol met je ''rechtsmensch'' en ''linksmensch''.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aaah jammer he als het eens tegen je wordt gebruikt hahahaha
kutkneuzen.quote:
50Plus is samen met de PVV, SP, VNL en PvdD tegen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef DrDentz het volgende:
50+ stemt voor, dat is al genoeg reden om tegen te stemmen als jongere
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Confetti het volgende:
Pechtold: meer referenda.
Behalve over de EU natuurlijk.
Dan ben ik voorquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
[..]
50Plus is samen met de PVV, SP, VNL en PvdD tegen.
Geen idee waar Pechtold die onzin zojuist weer weghaalde.
Inderdaad. Het is PATAT.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je post elk, zelfs VBL, subforum vol met je ''rechtsmensch'' en ''linksmensch''.
lieg niet, dat was 1 post en je vroeg er om.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je post elk, zelfs VBL, subforum vol met je ''rechtsmensch'' en ''linksmensch''.
Nou ik vermaak mij prima met het schuimbekken hier.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef Joezi het volgende:
Besmeur je stemkaart met poep, en post hier een picca
Wie is de belangrijkste Nederlandse intellectueel? Jan roos [ ] Thierry Bauted [ ]quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:35 schreef Szura het volgende:
Ik wil een referendum over Jan Roos en Thierry Baudet
Zelfs mooie topics als "Wat Gaat Er Nu Door Je Heen?" worden besmeurd met "Freek de Jonge is rechtsch", ik pleit voor een ban.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thierry Baudet heeft liever 30 iq-lozen uit Woensel-West in het parlement. Totaal geschift, die vent.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:35 schreef Szura het volgende:
Ik wil een referendum over Jan Roos en Thierry Baudet
Hoezo mag het afkankeren maar 1 kant op gaan? Ik bestrijd dat volk met hun eigen retoriek. Anders moet je heel FOK! deleten.quote:
En om een ban vragen doen we natuurlijk ook niet he.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zelfs mooie topics als "Wat Gaat Er Nu Door Je Heen?" worden besmeurd met "Freek de Jonge is rechtsch", ik pleit voor een ban.
Een ferme laatste waarschuwing van Karina moet voldoende zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zelfs mooie topics als "Wat Gaat Er Nu Door Je Heen?" worden besmeurd met "Freek de Jonge is rechtsch", ik pleit voor een ban.
Vraag daar maar een referendum over aan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een willekeurige derde.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Baszh het volgende:
Wie is de belangrijkste Nederlandse intellectueel? Jan roos [ ] Thierry Bauted [ ]
Ik zie niemand kankeren. En dat ik heb geen idee wie je met 'dat volk'bedoelt trouwens.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezo mag het afkankeren maar 1 kant op gaan? Ik bestrijd dat volk met hun eigen retoriek. Anders moet je heel FOK! deleten.
Voor als je 15 bent wel ja.quote:
Nee nee dan hoor je er niemand over, geen TRetjes dan zekerquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie niemand kankeren. En dat ik heb geen idee wie je met 'dat volk'bedoelt trouwens.
Jij bestrijdt het niet. Iedere dag is het hetzelfde hier. Je mag geen mening hebben of jij loopt al ''rechtsmensch'' te roepen. Daar is niets ''bestrijden met hun eigen retoriek'' an.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezo mag het afkankeren maar 1 kant op gaan? Ik bestrijd dat volk met hun eigen retoriek. Anders moet je heel FOK! deleten.
Nee, je loopt dit hele topic te verneuken met dat kleutergedoe.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh andersom is het ook iedere dag hetzelfde toch, maar als de kliek het doet is het wel ruig en certified gangsta poepquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bestrijdt het niet. Iedere dag is het hetzelfde hier. Je mag geen mening hebben of jij loopt al ''rechtsmensch'' te roepen. Daar is niets ''bestrijden met hun eigen retoriek'' an.
Is hij debiel?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik weet dat toevallig omdat hij bij dwdd zat, dat is nou Lucky Fonz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |