kutkneuzen.quote:
50Plus is samen met de PVV, SP, VNL en PvdD tegen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef DrDentz het volgende:
50+ stemt voor, dat is al genoeg reden om tegen te stemmen als jongere
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Confetti het volgende:
Pechtold: meer referenda.
Behalve over de EU natuurlijk.
Dan ben ik voorquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
[..]
50Plus is samen met de PVV, SP, VNL en PvdD tegen.
Geen idee waar Pechtold die onzin zojuist weer weghaalde.
Inderdaad. Het is PATAT.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je post elk, zelfs VBL, subforum vol met je ''rechtsmensch'' en ''linksmensch''.
lieg niet, dat was 1 post en je vroeg er om.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je post elk, zelfs VBL, subforum vol met je ''rechtsmensch'' en ''linksmensch''.
Nou ik vermaak mij prima met het schuimbekken hier.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef Joezi het volgende:
Besmeur je stemkaart met poep, en post hier een picca
Wie is de belangrijkste Nederlandse intellectueel? Jan roos [ ] Thierry Bauted [ ]quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:35 schreef Szura het volgende:
Ik wil een referendum over Jan Roos en Thierry Baudet
Zelfs mooie topics als "Wat Gaat Er Nu Door Je Heen?" worden besmeurd met "Freek de Jonge is rechtsch", ik pleit voor een ban.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thierry Baudet heeft liever 30 iq-lozen uit Woensel-West in het parlement. Totaal geschift, die vent.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:35 schreef Szura het volgende:
Ik wil een referendum over Jan Roos en Thierry Baudet
Hoezo mag het afkankeren maar 1 kant op gaan? Ik bestrijd dat volk met hun eigen retoriek. Anders moet je heel FOK! deleten.quote:
En om een ban vragen doen we natuurlijk ook niet he.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zelfs mooie topics als "Wat Gaat Er Nu Door Je Heen?" worden besmeurd met "Freek de Jonge is rechtsch", ik pleit voor een ban.
Een ferme laatste waarschuwing van Karina moet voldoende zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zelfs mooie topics als "Wat Gaat Er Nu Door Je Heen?" worden besmeurd met "Freek de Jonge is rechtsch", ik pleit voor een ban.
Vraag daar maar een referendum over aan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een willekeurige derde.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Baszh het volgende:
Wie is de belangrijkste Nederlandse intellectueel? Jan roos [ ] Thierry Bauted [ ]
Ik zie niemand kankeren. En dat ik heb geen idee wie je met 'dat volk'bedoelt trouwens.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezo mag het afkankeren maar 1 kant op gaan? Ik bestrijd dat volk met hun eigen retoriek. Anders moet je heel FOK! deleten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |