Ik wil dat stemhok onder swaffelen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Mag ik morgen wel een #stemfie maken? Anders ga ik niet.
Gemiddeld advocaatje maakt ook redelijk wat onkosten hèquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil ook wel een bescheiden loon van een paar tientjes per uur
De ministers moeten zelfs een stemfie makenquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Mag ik morgen wel een #stemfie maken? Anders ga ik niet.
Ja maar dit is liefdadigheid dat hoor je toch, gewoon voor het hebben doenquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Gemiddeld advocaatje maakt ook redelijk wat onkosten hè
Dit dusquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:22 schreef OProg het volgende:
Vroeger vond ik Jan Roos wel grappig.
Tot hij zichzelf wat te serieus ging nemen.
Hij moest gewoon op de huishoudbeurs blijvenquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:22 schreef OProg het volgende:
Vroeger vond ik Jan Roos wel grappig.
Tot hij zichzelf wat te serieus ging nemen.
Er wordt altijd lacherig over gedaan, maar je zou bijvoorbeeld ook een 06 nummer loterij kunnen beginnen, het zelfde chantage modelquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, het is idd een pervers verdienmodel.
Ja die onkosten verdwijnen als je iets pro deo doet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar dit is liefdadigheid dat hoor je toch, gewoon voor het hebben doen
Nee, want leuk voor de show.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Als die vent überhaupt in zijn gelijk gesteld wordt, kan je net zo goed die knop weghalen. In de vuilnisbak gooien, allesz.
Ik heb het gevoel dat mensen zich aangevallen voelen..quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja die onkosten verdwijnen als je iets pro deo doet.
Heb het eens aan de advocate van mijn vader gevraagdquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja die onkosten verdwijnen als je iets pro deo doet.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:25 schreef tralalala het volgende:
Pechtold wordt kapot gemaakt door fucking Jan Roos
Ik heb dat lijstje ook eens gepost in de VBL SC. Geen zin om te zoeken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb het eens aan de advocate van mijn vader gevraagd
Ze kwam toch met een behoorlijk lijstje
ja baas....quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens een beetje normaal, anders stuur ik Karina op je af.
nou nou nouquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan je Karina ook op mij afsturen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een referendum is nog steeds goedkoper dan bakken met geld brengen naar Oekraïnequote:Op dinsdag 5 april 2016 23:27 schreef svann het volgende:
Die referendum-miljoenen waren bij de thuiszorg beter besteed geweest.
Dit is ook weer een simpele uitspraak aangezien er veel meer geld gaat naar dingen wat uiteindelijk een groot stuk ellende wordt. Naheffingen die uiteindelijk alleen Nederland betaalt. Griekenland, cheld naar het altijd gezellige Turkije.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:27 schreef svann het volgende:
Die referendum-miljoenen waren bij de thuiszorg beter besteed geweest.
Nou he meidquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:29 schreef Joezi het volgende:
Ze slachten elkaar af, geweldig mee te maken
quote:
quote:Dat blijkt uit een representatieve peiling van NU.nl onder 3.839 mensen. 18 procent van de respondenten zegt een tegenstander te zijn van referenda in het algemeen.
Van alle mensen die meededen aan de peiling zegt 36 procent zeker te zullen gaan stemmen over het associatieverdrag met Oekraïne. 17 procent stelt waarschijnlijk te gaan stemmen. 25 procent van de respondenten stelt het niet te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |