Ik zie niemand kankeren. En dat ik heb geen idee wie je met 'dat volk'bedoelt trouwens.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezo mag het afkankeren maar 1 kant op gaan? Ik bestrijd dat volk met hun eigen retoriek. Anders moet je heel FOK! deleten.
Nee nee dan hoor je er niemand over, geen TRetjes dan zekerquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie niemand kankeren. En dat ik heb geen idee wie je met 'dat volk'bedoelt trouwens.
Jij bestrijdt het niet. Iedere dag is het hetzelfde hier. Je mag geen mening hebben of jij loopt al ''rechtsmensch'' te roepen. Daar is niets ''bestrijden met hun eigen retoriek'' an.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezo mag het afkankeren maar 1 kant op gaan? Ik bestrijd dat volk met hun eigen retoriek. Anders moet je heel FOK! deleten.
Nee, je loopt dit hele topic te verneuken met dat kleutergedoe.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh andersom is het ook iedere dag hetzelfde toch, maar als de kliek het doet is het wel ruig en certified gangsta poepquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bestrijdt het niet. Iedere dag is het hetzelfde hier. Je mag geen mening hebben of jij loopt al ''rechtsmensch'' te roepen. Daar is niets ''bestrijden met hun eigen retoriek'' an.
Is hij debiel?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik weet dat toevallig omdat hij bij dwdd zat, dat is nou Lucky Fonz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |