Fijn dat je weer de boel omdraait in plaats van het toepassen van reflectie.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh andersom is het ook iedere dag hetzelfde toch, maar als de kliek het doet is het wel ruig en certified gangsta poep
Dit topic wordt wel vaker verneukt, als ik eens aan de winnende vuist ben is het altijd grienen. Waarom?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je loopt dit hele topic te verneuken met dat kleutergedoe.
Als je een hekel hebt aan iedereen hier kun je beter wegblijven.
Heb gisteren lekker genoten van Albert Verlinde.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zelfs mooie topics als "Wat Gaat Er Nu Door Je Heen?" worden besmeurd met "Freek de Jonge is rechtsch", ik pleit voor een ban.
Hij maakt het hier juist dragelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:39 schreef Specularium het volgende:
Nee, je loopt dit hele topic te verneuken met dat kleutergedoe.
Als je een hekel hebt aan iedereen hier kun je beter wegblijven.
Oké je hebt gewonnen, iedereen zit nu in zak en as, ze huilen zichzelf straks in slaap, ga nu maar ergens anders posten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit topic wordt wel vaker verneukt, als ik eens aan de winnende vuist ben is het altijd grienen. Waarom?
Volgens mij was dat bij dwdd net zoquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:42 schreef Doublepain het volgende:
Als iemand zou zeggen dat er daklozen aanwezig zouden zijn zonder te zeggen wie het was, zou ik deze halve nicht kiezen. Ziet er niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |