Sylvana Simonsquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:36 schreef Baszh het volgende:
[..]
Wie is de belangrijkste Nederlandse intellectueel? Jan roos [ ] Thierry Bauted [ ]
Ik kende hem eigenlijk niet. Hij komt erg intelligent over. Ik vind zijn enthousiasme leuk. Hij lijkt me een oprecht iemand. Ook een liefhebber. Leuke vent. Niet verwacht.quote:
Ha ha haquote:Op woensdag 6 april 2016 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Dit topic lijkt altijd op de zaal van One Flew Over the Cuckoo's Nest wanneer ze gezamenlijk tv gaan kijken. En Karina is dan de hoofdzuster die toezicht houdt.
Dat hij geen neuk geeft kan mij toch niet boeienquote:
Dat zet de zaak wel even in een ander daglichttwitter:maximhartman twitterde op woensdag 06-04-2016 om 22:37:4650 % van de Oekraine nee-stemmers zijn beïnvloed door de domme uitspraken van @elevchenko over vrouwen. #rf16 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe heette Ferry Mingelen als hij voetballer was geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Uitstekend gifje
Hier gaat iets misMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik vind Jan Roos alleen te pruimen in een de Slimste Mens ofzo, daarbuiten vind ik het al vrij snel walgelijkquote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Szura maar de JanRoos-dagen veilig doorkomt.
Nee hoor, die oude gek is de partij uit getrapt.quote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)d-met-groot-ego.htmlquote:Op woensdag 6 april 2016 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Echt?![]()
Zou bijna de vierdaagse gaan lopen en mij dan opdringen bij haar
Ik focus me lekker op Pauw en dan zit deze dag er ook weer opquote:Op woensdag 6 april 2016 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Ik moet nu teveel topics tegelijk volgen #stress
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |