Ach ja, maar jij hebt ook altijd iets te zeiken over de plaatjes als ik een topic open.quote:
Ik wachtte slechts en nu kom je met een soortgelijke titel die ik ook in gedachte had, alleen zou ik een ander plaatje gebruikt hebben verder niksquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, maar jij hebt ook altijd iets te zeiken over de plaatjes als ik een topic open.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wachtte slechts en nu kom je met een soortgelijke titel die ik ook in gedachte had, alleen zou ik een ander plaatje gebruikt hebben verder niks
Vertel eens. Bij mij gebeurde het dus omdat ik zwak ben. Vatbaar. Heb net 2 uur echt geslapen, kan me dromen herinneren. En toch voel ik me naar. Droge mond hoofdpijn. Maar het algemene gevoel is dat je een inspanning kevert, og hebt geleverd en je slap of niet goed voelt. Het gevoel hebt dat je suiker nodig hebt. In het wielrennen noemen ze dat de hongerklop. Dan heb je te weinig gegegeten of te weinig esasesntiele voedingswaarden om de inspanning opp dat moment te leveren. Soms krijg je dan het zwart voo5r de ogen. Je wil zo snel mogelijk een reep chocolade.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:37 schreef FANN het volgende:
Ik heb trouwens de link gelezen hoor over die parasieten Chuf ....
die dingen kan je dus zowat overal oplopen al ik dat zo lees, lekker dan....
Daarom wordt er ook over darmflora gesproken. De kunst is om daar een juiste balans te creerenquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:37 schreef FANN het volgende:
Ik heb trouwens de link gelezen hoor over die parasieten Chuf ....
die dingen kan je dus zowat overal oplopen al ik dat zo lees, lekker dan....
Heb je de link van Chufi niet gelezen dan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel eens. Bij mij gebeurde het dus omdat ik zwak ben. Vatbaar. Heb net 2 uur echt geslapen, kan me dromen herinneren. En toch voel ik me naar. Droge mond hoofdpijn. Maar het algemene gevoel is dat je een inspanning kevert, og hebt geleverd en je slap of niet goed voelt. Het gevoel hebt dat je suiker nodig hebt. In het wielrennen noemen ze dat de hongerklop. Dan heb je te weinig gegegeten of te weinig esasesntiele voedingswaarden om de inspanning opp dat moment te leveren. Soms krijg je dan het zwart voo5r de ogen. Je wil zo snel mogelijk een reep chocolade.
Even op herhalingquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je de link van Chufi niet gelezen dan?
hij staat in het vorige topic, moet bij ''leesvoer''
Ja Tong ik ben ook geen dokter, dus ik weet ook niet wat ik je nou moet aanraden
Ja dat is natuurlijk belangrijkerquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die.... ik wilde hem zoeken maar ik was elders door een kwootalarm
SPVer voedingsdeskundige is weg. Leerzaam. Beaamde de dingen die jullie opperden met aanvullingen. Weer met neus op feiten gedrukt. Zo langzamerhand word ik doordrongen van het belang van goede voeding. Bedankt jongen, voel me gesterkt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je de link van Chufi niet gelezen dan?
hij staat in het vorige topic, moet bij ''leesvoer''
Ja Tong ik ben ook geen dokter, dus ik weet ook niet wat ik je nou moet aanraden
Bedanktquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:27 schreef matthias24 het volgende:
ach wat heerlijk gezelig is het hier weer. fijn dat er dan ook nog topic's zijn waar de zweer een beetje goed is.
Klink goed Tong ...quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
SPVer voedingsdeskundige is weg. Leerzaam. Beaamde de dingen die jullie opperden met aanvullingen. Weer met neus op feiten gedrukt. Zo langzamerhand word ik doordrongen van het belang van goede voeding. Bedankt jongen, voel me gesterkt.
Geen culinaire recensies meer van de lokale snackbar of de chineesquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
SPVer voedingsdeskundige is weg. Leerzaam. Beaamde de dingen die jullie opperden met aanvullingen. Weer met neus op feiten gedrukt. Zo langzamerhand word ik doordrongen van het belang van goede voeding. Bedankt jongen, voel me gesterkt.
Alleen als de parasieten honger krijgenquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen culinaire recensies meer van de lokale snackbar of de chinees
Dat is juist het gevaar....quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Alleen als de parasieten honger krijgendie lusten dat graag
quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
SPVer voedingsdeskundige is weg. Leerzaam. Beaamde de dingen die jullie opperden met aanvullingen. Weer met tong op feiten gedrukt. Zo langzamerhand word ik doordrongen van het belang van goede voeding. Bedankt jongen, voel me gesterkt.
Heb net alle frisdrank uit de ijskast gehaald, ook de light. Zelfs de melk weg nu, met m'n darm problemen. Geen wit brood meer. Niet Te veel fruit eten. 3 stujs per dag. 3 liter water per dag, dan niet nippen, glas in één keer legen. Haalt hongergevoel weg. Geen dadels, wel noten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Klink goed Tong ...
wat is het belangrijkste dat je vandaag hebt geleerd?
Ha ha. Wordt weer tijd dat ik er één ga maken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen culinaire recensies meer van de lokale snackbar of de chinees
just enjoyquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:42 schreef matthias24 het volgende:
[..]
heey sacha. ik ben vandaag zo vrolijk! maar ik weet niet hoe dat komt.![]()
![]()
Bij het vegetarische restaurant van het dorp?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Wordt weer tijd dat ik er één ga maken.
Boter ja, half-belegenquote:
STAD !quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij het vegetarische restaurant van het dorp?
ik mag mee in de koffer hèquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:52 schreef MadMaster het volgende:
Yes!
Spanje, here we come again...!
Nu nog heel even wachten...
Deed je dat vorig jaar ook al niet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik mag mee in de koffer hè![]()
*lief kijkt*
ik duik met iedereen in de kofferquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deed je dat vorig jaar ook al niet?
Goed vooruitzichtquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:52 schreef MadMaster het volgende:
Yes!
Spanje, here we come again...!
Nu nog heel even wachten...
Gisteren was het nog noodweer daar en sneeuwde het in de bergen rondom Madrid, maar ok ik weet dat MM zuidelijker gaat...quote:
Heel veel zuidelijker kan je niet, maar vorig jaar waren de bergtoppen ook nog wit...quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren was het nog noodweer daar en sneeuwde het in de bergen rondom Madrid, maar ok ik weet dat MM zuidelijker gaat...
Klopt, had ik al begrepen.quote:
Hier om de hoek.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:49 schreef sacha het volgende:
[..]
kaasboer, fabriekje of markt in de buurt? ga dan eens 30 plus kaas proeven
owquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tong moet gewoon met zijn luie reet achter dat toetsenbord vandaan komen en gaan bewegen.
Nog excuses voor gisteren. Zal niet meer happen op je provocaties.quote:
Goed man!quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb net alle frisdrank uit de ijskast gehaald, ook de light. Zelfs de melk weg nu, met m'n darm problemen. Geen wit brood meer. Niet Te veel fruit eten. 3 stujs per dag. 3 liter water per dag, dan niet nippen, glas in één keer legen. Haalt hongergevoel weg. Geen dadels, wel noten.
Zo min mogelijk zoet. "Stevig" ontbijt is wel degelijk van belang. Op het bruin brood mwag wel degelijk vette worst. Avocado moet rijp zijn. Max 4 koppen koffie per dag. ( Ik dronk er 12)
Dat de suggestie van Spa blauw met wortelsap en citroen een goede is. Vergeet wel iets. Maar dit zo'n beetje. De essentiele dingen waar we het al over hebben gehad. Deze linksjes van haar gekregen: Menu van de week-voedingscentrum en Hormoonfactor Ralph Morman. Verder gaat ze het één en ander voor me op een rijtje zetten qua suggesties met b tot goede voeding in het algemeen. We zijn op weg.
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed man!![]()
30+ kaas is een goeie als je wat kilootjes kwijt moet![]()
wat Sas zegt dus...
en nu volhouden
ja, frisdrank, 48+ kaas, boter, suiker in je koffie of thee, frituurpan...quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed man!![]()
30+ kaas is een goeie als je wat kilootjes kwijt moet![]()
wat Sas zegt dus...
en nu volhouden
Kloptquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, frisdrank, 48+ kaas, boter, suiker in je koffie of thee, frituurpan...
allemaal de deur uit flikkeren
Je kan ze per emmertje kopen tegenwoordig, niet zo'n kleintje maar bijna écht een emmerquote:
kan je ook weer op je boterham doen als extra smaakje, met een ieniemienie beetje rucolaquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan ze per emmertje kopen tegenwoordig, niet zo'n kleintje maar bijna écht een emmer![]()
héérlijk
Ik eet alleen roomboter, maar ik kocht vroeger altijd 48+ kaas en op een dag zag ik dat de jong/belegen ook in 30+ was heb ik die geprobeerd en die koop ik nu altijd omdat die me ook goed smaakt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt![]()
maar de roomboter hou ik er wel in, dat mocht toch wel![]()
ik drink wel melk in mijn koffie, maar van zwarte koffie krijg ik maagpijn
Vergeet de uiterst decoratieve tuinkers niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:13 schreef sacha het volgende:
[..]
kan je ook weer op je boterham doen als extra smaakje, met een ieniemienie beetje rucola
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergeet de uiterst decoratieve tuinkers niet.
Yoghurt lust ik alleen vol.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:16 schreef sacha het volgende:
oh, en alles natuurlijk in de magere variant kopen, melk, yoghurt, kwark etc.
Ik frituur nooit. koffie zwart.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, frisdrank, 48+ kaas, boter, suiker in je koffie of thee, frituurpan...
allemaal de deur uit flikkeren
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt![]()
maar de roomboter hou ik er wel in, dat mocht toch wel![]()
ik drink wel melk in mijn koffie, maar van zwarte koffie krijg ik maagpijn
Neequote:
Ik eet ze gewoon zó zonder poespasquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:13 schreef sacha het volgende:
[..]
kan je ook weer op je boterham doen als extra smaakje, met een ieniemienie beetje rucola
en toch zit daar veel smaak aan vind ikquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergeet de uiterst decoratieve tuinkers niet.
Bijna echt een emmer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan ze per emmertje kopen tegenwoordig, niet zo'n kleintje maar bijna écht een emmer![]()
héérlijk
Melk in je koffie, omdat je van zwarte koffie maagpijn krijgt...quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
wat nou weer?![]()
Ik hoef ook niet af te vallen dus ik mag roomboter
Emmer lust ik niet. Bijna echte emmers al helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:13 schreef sacha het volgende:
[..]
Melk werd me afgeraden/ Kwark wel mager iddquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:16 schreef sacha het volgende:
oh, en alles natuurlijk in de magere variant kopen, melk, yoghurt, kwark etc.
is écht zoquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melk in je koffie, omdat je van zwarte koffie maagpijn krijgt...
Slapper zetten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
is écht zoik lust ook geen zwarte koffie veels te sterk...
Melk kreeg je maagpijn van toch?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Melk werd me afgeraden/ Kwark wel mager idd
Darmquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Melk kreeg je maagpijn van toch?
Ikke ook, maar je hebt sojamelk en havermelk enzo![]()
is alleen niet te hachelen als je het gewoon drinkt
Als het maar 'gezond' is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Melk kreeg je maagpijn van toch?
Ikke ook, maar je hebt sojamelk en havermelk enzo![]()
is alleen niet te hachelen als je het gewoon drinkt
Wat is de verhouding koffie/melk dan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
is écht zoik lust ook geen zwarte koffie veels te sterk...
Havermelk is gezond, denk ikquote:
Nee, sojamelk is lekker.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Havermelk is gezond, denk ik![]()
Melk ben ik geen fan van zeg maar, vroeger dronk ik een liter per dag, als ik het nu nog
drink vind ik het net slijm
scheutje melk gewoon ... het liefst koffieroomquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is de verhouding koffie/melk dan?
Dat maakt het verschil toch niet?
Vooruit dan maar, jouw eetgewoontes wijken wat af van het gemiddelde, zeg maar...quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
scheutje melk gewoon ... het liefst koffieroommaar meestal neem ik gewoon volle koffiemelk
extra romig![]()
Maar dat is een héle slechte tip voor Tong, die moet dat dus juist NIET doen
Drink jij soja melk gewoon zó uit het glas?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, sojamelk is lekker.
Havermelk begin ik niet eens aan...
Ja, dat denk ik welquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, jouw eetgewoontes wijken wat af van het gemiddelde, zeg maar...
wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:22 schreef sacha het volgende:
maar beste meneer tong, wat at u, deed u, voordat deze hedendaagse klachten zich openbaarde?
Mw. MM haalt het wel eens, ik vind het gruwelijk vies.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Drink jij soja melk gewoon zó uit het glas?
Ik gebruik het alleen voor mijn Brinta en Smoothies.
Zelfde met havermelk en notenmelk, notenmelk heb ik ook wel eens
Is waar...... het is ook onnatuurlijk om te drinken als je geen baby meer bent, maar ja...quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM haalt het wel eens, ik vind het gruwelijk vies.
Melk komt van de koe, nergens ander vandaan...
We speelden met vrienden ooit een Zaalvoetbaltoernooi. Had ik de naam Fortuna Slootwater Combinatie bedacht. Stond er in de Krant: 'Wie in hemelsnaam verzint zo'n naam ?'quote:
Ik las eerst scheidenquote:
alleen Herm kan zoiets verzinnenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
We speelden met vrienden ooit een Zaalvoetbaltoernooi. Had ik de naam Fortuna Slootwater Combinatie bedacht. Stond er in de Krant: 'Wie in hemelsnaam verzint zo'n naam ?'
Eten wanneer ik zin had, eten waar ik trek in had, geen fruit, geen groenjten, ik zoop daarnaast veel. Dus ik at nadat ik had gedronken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:22 schreef sacha het volgende:
maar beste meneer tong, wat at u, deed u, voordat deze hedendaagse klachten zich openbaarde?
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
Melk ben ik geen fan van zeg maar, vroeger dronk ik een liter per dag
Dat is dan duidelijk goed fout geweestquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eten wanneer ik zin had, eten waar ik trek in had, geen fruit, geen groenjten, ik zoop daarnaast veel. Dus ik at nadat ik had gedronken.
Vandaar je maagklachten, die kreeg ik ook...quote:
Nee, zou ik me toch niet aan houden. Nu moet ik nog opstarten heeft geen zin. Ik ken het uit andere situatie, na drie dagen denk je jet is wel hoedquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:32 schreef sacha het volgende:
en dan nog iets tong, ik kan mij niet voorstellen dat de spv-er die ook voedingsdeskundige is, jou niet eerst gevraagd heeft een voeding dagboek bij te houden![]()
Misschien kan je hier in 40+ een topic openenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, zou ik me toch niet aan houden. Nu moet ik nog opstarten heeft geen zin. Ik ken het uit andere situatie, na drie dagen denk je jet is wel hoed
Ah, ze gaan me hier al Herm noemen. Ik voel me hier thuis. is te vergelijken met Hools vroeger. Dat is nu dood. Jou Chufi en MadMaster kende ik al langer dat helpt. Probeerde het eerst in vbl sc. Da;s niks voor mij. Te veel haantjes die stoer doen. Wen er maar aan dat ik jukkie vanaf nu iedere dag lastig kom vallen.quote:
Ben je niet bang voor een overdosis sojaquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Is waar...... het is ook onnatuurlijk om te drinken als je geen baby meer bent, maar ja...
van vroeger heh... Joris Driepinter en dat soort shit, dus veel mensen denken nog steeds
dat het ''gezond'' is![]()
Koffiemelk, biologische dan wel, is één van mijn zonde's, net als ijsjes en soms en toetje van Mona, maar ik heb ook wel lekkere sojatoetjes ontdekt, of yoghurt met fruit als toetje.
Je hoeft in elk geval geen honger te lijden als je sommige dingen niet meer wil of mag eten of drinken![]()
Beetje experimenteren enzo..........
Ik heb alleen een mobieltje. Weet niet waar die ligt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:39 schreef chufi het volgende:
Calorieen tellen, heb je ook Appjes voor op je smartphone (als je die inmiddels hebt)
Dat schiet niet op dan..quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een mobieltje. Weet niet waar die ligt.
Wat mij betreft mag je ons ieder dag lastig komen vallenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah, ze gaan me hier al Herm noemen. Ik voel me hier thuis. is te vergelijken met Hools vroeger. Dat is nu dood. Jou Chufi en MadMaster kende ik al langer dat helpt. Probeerde het eerst in vbl sc. Da;s niks voor mij. Te veel haantjes die stoer doen. Wen er maar aan dat ik jukkie vanaf nu iedere dag lastig kom vallen.![]()
Ik drink bijna een liter melk per dag.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Is waar...... het is ook onnatuurlijk om te drinken als je geen baby meer bent, maar ja...
van vroeger heh... Joris Driepinter en dat soort shit, dus veel mensen denken nog steeds
dat het ''gezond'' is![]()
Koffiemelk, biologische dan wel, is één van mijn zonde's, net als ijsjes en soms en toetje van Mona, maar ik heb ook wel lekkere sojatoetjes ontdekt, of yoghurt met fruit als toetje.
Je hoeft in elk geval geen honger te lijden als je sommige dingen niet meer wil of mag eten of drinken![]()
Beetje experimenteren enzo..........
dat beetje soja in mijn Smoothiequote:Op dinsdag 5 april 2016 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor een overdosis soja
Hier ook al...quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wen er maar aan dat ik jukkie vanaf nu iedere dag lastig kom vallen.![]()
Ik lust het niet eens meerquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik drink bijna een liter melk per dag.
Met melk meer mans...
Houdbare melk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lust het niet eens meeris ook best raaaaaaaaaaaaaaaaaaar
ik heb wel van die héle kleine pakjes houdbare melk, speciaal voor aardappelpuree.
Ik had het 1x met sojamelk gemaakt, hele aardappelpuree verpest![]()
was goor...........
Is normaal heeeeeeeeeeeeeeeel goor jahquote:
Hoe verklaar je dan dat ik geen maagklachten heb?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is dan duidelijk goed fout geweest
[..]
Vandaar je maagklachten, die kreeg ik ook...
geen last meer van
Er zijn wel meer mensen die er geen last van hebben MO, lekker blijven doordrinken dan....quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat ik geen maagklachten heb?
Dat is slecht voor je lever, je maagklachten hebben waarschijnlijk een diepere oorzaak.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die er geen last van hebben MO, lekker blijven doordrinken dan....
Denkt u dat dokter?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is slecht voor je lever, je maagklachten hebben waarschijnlijk een diepere oorzaak.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Denkt u dat dokter?
Laat mij nou maar lekker mijn eigen dieet volgengaat prima zo
Ik lust geen pure melk en drink het niet, alleen in de koffie of in gerechten verwerkt.quote:
Dat JIJ mot vreten wat JIJ wil Fann.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:58 schreef FANN het volgende:
Wat wil je eigenlijk met dat plaatje zeggen?
Dat was ik ook van planquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat JIJ mot vreten wat JIJ wil Fann.
40+ / Tong's Eet-Voedsel-Dagboek # 1quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien kan je hier in 40+ een topic openen![]()
Tong's Eet Dagboek !
dan kunnen wij een oogje in het zeil houden en om grappenmakers te weren hebben we Sas
Goed gedaan jochie !quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
40+ / Tong's Eet-Voedsel-Dagboek # 1
Zoiets ?
juist, én goftedomme met de billen blootquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
40+ / Tong's Eet-Voedsel-Dagboek # 1
Zoiets ?
Mijn darmflora is bij tijd en wijle flink verwelktquote:
Als de fanfare nog maar in orde is...quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn darmflora is bij tijd en wijle flink verwelkt
Ik begrijp je weer eens nietquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de fanfare nog maar in orde is...
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn darmflora is bij tijd en wijle flink verwelkt
En Dees was nog wel pijpster en majorette...quote:
Het was een drumband, dat is heel iets anders dan een fanfarequote:
Truste.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een drumband, dat is heel iets anders dan een fanfare![]()
Tijd voor (beter) bed
Excuus!quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijd voor (beter) bed
Trustenquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijd voor (beter) bed
Beetje uit de hand gelopen...quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijd voor (beter) bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaapzequote:
quote:
Het is anders wel mijn bedtijdquote:
ja datquote:Op woensdag 6 april 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ook de mijne als ik op tijd naar bed zou gaan
Ik ga nu niet tot 3 uur wachten, half 2 is de kans groter opquote:Op woensdag 6 april 2016 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was gisteren weer na 3 uur .. Ja dan raak je uit een ritme
Zit je daar op te wachten of zit je iets te kijken dat tot zolang duurt?quote:Op woensdag 6 april 2016 00:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga nu niet tot 3 uur wachten, half 2 is de kans groter op
laatste week is dat ongeveer mijn bedtijd, daarvoor lag het wel rond 12 uurquote:Op woensdag 6 april 2016 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je daar op te wachten of zit je iets te kijken dat tot zolang duurt?
Het verschuift hier nog wel eens.. Ik ga het weer wat terugdraaien..quote:Op woensdag 6 april 2016 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
laatste week is dat ongeveer mijn bedtijd, daarvoor lag het wel rond 12 uur
Of het komt door de klok, ik zit gewoon nog steeds in wintertijdquote:Op woensdag 6 april 2016 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Het verschuift hier nog wel eens.. Ik ga het weer wat terugdraaien..
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 00:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Of het komt door de klok, ik zit gewoon nog steeds in wintertijd
Ik heb het ook nog koud.quote:
Heb je de boel weer overgenomen? Ik zit Spaanse muziekjes te luisteren en te spammen in mn topic....quote:
Er zijn ook andere topics en Pauwquote:
Wim Brands ? Ik luister later teugquote:
Nee, was gesloten. Is enkel overdag toegankelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je mooi stadje vanavond wandelend nog bekeken?
Dat krijg je met oude stadsrechten...quote:Op woensdag 6 april 2016 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, was gesloten. Is enkel overdag toegankelijk.
Kut smoesjes.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, was gesloten. Is enkel overdag toegankelijk.
Mooie titelquote:
Zijn er ook jonge stadsrechten ?quote:
Wat een taal.quote:
Is nooit anders geweest. Hij gaat z'n gang maar.quote:
Ken je mijn verleden ? Vertel.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil je mijn eerlijke mening weten?
Een slappe drol die teert op zijn verleden.
Dit wordt nog veel beter.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:17 schreef chufi het volgende:
We hebben hier ook al 2 dames die altijd met elkaar in de clinch liggen dus echt druk kan ik me er niet om maken
Ik geef 'm tips.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:23 schreef chufi het volgende:
Probeer het hier een beetje normaal te houden.. Jullie komen elkaar al genoeg in andere topics tegen blijkbaar..
Hij loopt al jaren te Sukkelen als ik me de berichten van de laatste jaren herinner.. Maar of het te laat is weet ik niet.. Maar tis wel het moment om er nu wel iets aan te doen. En ik hoop voor hem dat dat de goede kant op gaat en dat ie serieus is.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tong is sowieso te laat, dat wordt niks meer.
Met een grote bek en veel posts op internetforum kom je er niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij loopt al jaren te Sukkelen als ik me de berichten van de laatste jaren herinner.. Maar of het te laat is weet ik niet.. Maar tis wel het moment om er nu wel iets aan te doen. En ik hoop voor hem dat dat de goede kant op gaat en dat ie serieus is.
Iedereen hier heeft wel zn dingetje.. De een doet er wat aan, de andere gaat er wat aan doen, weer een ander weet van niks.. en ga zo maar door en sommige mensen hebben niks
Danny !!quote:Op woensdag 6 april 2016 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met een grote bek en veel posts op internetforum kom je er niet.
Er is maar 1 persoon die zijn ongezonde patroon kan veranderen en 3x raden wie.
Dacht het nietquote:
Even krassen hoorquote:
Zo gaat dat liedje helemaal nietquote:
Je mag één van de twee witte rondjes rood inkleuren, ik ga er een feest van maken.quote:
Of geen van beide. Of gewoon niet gaan. Zoveel keusquote:Op woensdag 6 april 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mag één van de twee witte rondjes rood inkleuren, ik ga er een feest van maken.
Ik wil toch graag even kenbaar maken of ik voor of tegen ben, wat men verder met de uitslag gaat doen weet ik ook niet, maar ik ga wel krassen.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of geen van beide. Of gewoon niet gaan. Zoveel keus
Wel binnen de lijntjes hequote:Op woensdag 6 april 2016 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil toch graag even kenbaar maken of ik voor of tegen ben, wat men verder met de uitslag gaat doen weet ik ook niet, maar ik ga wel krassen.
do re mi fa solquote:
E-A-d-g-b-e', ook wel Mi-La-Re-Sol-Si-Mi genoemd.quote:
Ik weer niet waar jij over stemt, ik ga iig stemmen dat ik tegen het associatieverdrag met Oekraïne ben.quote:
ik heb ooit pianoles gehadquote:Op woensdag 6 april 2016 09:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
E-A-d-g-b-e', ook wel Mi-La-Re-Sol-Si-Mi genoemd.![]()
Morguh jm.quote:
ietsjes meerquote:Op woensdag 6 april 2016 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Morguh jm.![]()
De stemming die ik hierboven noemde is dan ook de standaard gitaar stemming en niet geschikt voor de piano die heeft namelijk meer dan 6 snaren.
quote:Op woensdag 6 april 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mag één van de twee witte rondjes rood inkleuren, ik ga er een feest van maken.
Daarbij is die hond roze.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:50 schreef DrDDT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, rondjes, niet hondjes.![]()
Ik las het verkeerd.
Ja, bekijk alles maar weer door een roze bril.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarbij is die hond roze.
Ik zal bij het stemlokaal vragen of ze ook roze potloden hebben.![]()
'T is beter dan zwartkijken.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:55 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Ja, bekijk alles maar weer door een roze bril. [ afbeelding ]
Daar heb je een flink pluspunt te pakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Daar heb je een flink pluspunt te pakken.Jammer he? Die spanning die je gewoon mist nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.peren
Daardoor kijk ik ook een stuk minder.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:04 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Jammer he? Die spanning die je gewoon mist nu.
Klopt, die gasten gingen langs de deuren.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:14 schreef just me het volgende:
Ik kan me de controles van vroeger herinneren
erg hèquote:Op woensdag 6 april 2016 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, die gasten gingen langs de deuren.
Keken door de ramen of de TV aan stond.![]()
Zo kwam ook een clubje langs met de vraag of je een hond hadquote:
maar die hadden we écht niet!quote:Op woensdag 6 april 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo kwam ook een clubje langs met de vraag of je een hond had
Ik niet in ieder geval.quote:
NSB praktijken!quote:Op woensdag 6 april 2016 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval.
Stond zo'n gast voor de deur die heel goed oplette of ie een hond hoorde en steeds 'stiekem' de hal/gang in wilde kijken of ie er een zag.
mét de radio op de achtergrondquote:Op woensdag 6 april 2016 11:30 schreef DrDDT het volgende:
Ja, en als de hond tv keek, was je helemaal de klos.
Is daar "Man bijt hond " niet uit ontstaan?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:30 schreef DrDDT het volgende:
Ja, en als de hond tv keek, was je helemaal de klos.
nope: https://nl.wikipedia.org/wiki/Man_bijt_hondquote:Op woensdag 6 april 2016 11:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Is daar "Man bijt hond " niet uit ontstaan?
Ach soquote:Op woensdag 6 april 2016 11:36 schreef just me het volgende:
[..]
nope: https://nl.wikipedia.org/wiki/Man_bijt_hond
Laat je niet opnaaien door Piet Tongquote:Op woensdag 6 april 2016 06:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht het niet
Ga me maar stalken in andere forums
Ik zit voor m'n plezier op FOK!
Mij zie je hier niet meer
oh ja, jij hebt je stemkaart meteen weggeflikkerdquote:Op woensdag 6 april 2016 12:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die rijdt ook paard dus das een vriend van Piet
Ik vermoed het, want ik zie nergens een formulier liggenquote:Op woensdag 6 april 2016 12:37 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, jij hebt je stemkaart meteen weggeflikkerd
Ik niet en ik moet nog gaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:37 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, jij hebt je stemkaart meteen weggeflikkerd
Dat kan je dan weer lekker thuis vieren met een heerlijk gebakje erbij.quote:
Ik ga vanavond uit eten met een vriendin, nog beterquote:Op woensdag 6 april 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je dan weer lekker thuis vieren met een heerlijk gebakje erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |