SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammie.....
Vraag me bij deze ook af wat nou meer waard zou zijn, de verpakking, of de inhoud?
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nieuwe zegeltjes?quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Zo, die moestuintjeshorror is ook weer voorbij
Nu kun je sparen voor korting op veel te duren potjes
Je wordt genaaid terwijl je likt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup. Lekker likken
http://www.ah.nl/bloempot
Goed nieuws.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Zo, die moestuintjeshorror is ook weer voorbij
Nu kun je sparen voor korting op veel te duren potjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Kloptquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wordt genaaid terwijl je likt.
Je kunt die potten niet los van de actie kopen.. Dus de prijskorting slaat nergens op
quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed nieuws.Fann heeft al 3 x 5 potjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen sparen alles, maakt niet uit wat AH verzint, veel mensen slikken het als zoete koek, en gaan direct aan het sparen.quote:
Fann had er 5 voor 1.99quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige mensen sparen alles, maakt niet uit wat AH verzint, veel mensen slikken het als zoete koek, en gaan direct aan het sparen.
Sowieso kan je bij dit soort 'acties' de actie als de 'verpakking' zien, want je moet toch 1,49 voor een potje betalen.![]()
quote:
wél van de AH hoor en als ik meer nodig zou hebben koop ik ze wel ergens anders goedkoper,quote:
Gewoon bij AH Chuf, kan ie teruglezen, er staat zelfs een link naar de potjes....quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet mer, misschien dat Fann nog weet waar ze die zondag gekocht heeft
Ik vraag wel om een linkjequote:
ze waren trouwens 99 cent voor 5 stuksquote:
Ah, die zijn wel kleiner en koekiger zo te zien.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ze waren trouwens 99 cent voor 5 stuks![]()
ik had de laatste 3 setjes van 5![]()
http://www.ah.nl/producte(...)s-in-5-kleuren-12-cm
40+ / [40+ SC #536] Waar heen met die trek chalet?
Had ik toch gelijk, alleen de prijs dan..quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ze waren trouwens 99 cent voor 5 stuks![]()
ik had de laatste 3 setjes van 5![]()
http://www.ah.nl/producte(...)s-in-5-kleuren-12-cm
40+ / [40+ SC #536] Waar heen met die trek chalet?
Hoe kom jij in godsnaam aan die parasieten Tong?quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:22 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Dacht dat ik van de parasieten af was, gisteren ging het goed. Nu sta ik weer bek af op. Kookles gaat niet door. Gewoon even praten over hoe ik me voel en wat er allemaal is gebeurd.
ja en jaquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik toch gelijk, alleen de prijs dan..
Leesvoerquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kom jij in godsnaam aan die parasieten Tong?weten ze dat al?
Dat heeft dus met m'n zwakke weerstand te maken. Iedereen heeft parasieten bij mijn soort kunnen ze toeslaan. Heb niu ook weer buikklachten. Baal want ik dacht dat het gelijk goed zat. Ze komt vanmiddag even alles op een rijtje zetten. Normaal koken we ondertussen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
tong is een goede gastheerquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu staan ze er nog steedsquote:
Zie je nog eens iemandquote:
Ha haquote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zal tong wel geen Kung Fu Bami uit blik serveren.
Zodra je dat gaat eten maken de parasieten dat ze wegkomen.![]()
Nee, de doosjes zijn te veel waard daarvoorquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:50 schreef sacha het volgende:
[..]
kan je leuk moestuintjes ruilen met Fanneke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |