erg hèquote:Op woensdag 6 april 2016 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, die gasten gingen langs de deuren.
Keken door de ramen of de TV aan stond.![]()
Zo kwam ook een clubje langs met de vraag of je een hond hadquote:
maar die hadden we écht niet!quote:Op woensdag 6 april 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo kwam ook een clubje langs met de vraag of je een hond had
Ik niet in ieder geval.quote:
NSB praktijken!quote:Op woensdag 6 april 2016 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval.
Stond zo'n gast voor de deur die heel goed oplette of ie een hond hoorde en steeds 'stiekem' de hal/gang in wilde kijken of ie er een zag.
mét de radio op de achtergrondquote:Op woensdag 6 april 2016 11:30 schreef DrDDT het volgende:
Ja, en als de hond tv keek, was je helemaal de klos.
Is daar "Man bijt hond " niet uit ontstaan?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:30 schreef DrDDT het volgende:
Ja, en als de hond tv keek, was je helemaal de klos.
nope: https://nl.wikipedia.org/wiki/Man_bijt_hondquote:Op woensdag 6 april 2016 11:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Is daar "Man bijt hond " niet uit ontstaan?
Ach soquote:Op woensdag 6 april 2016 11:36 schreef just me het volgende:
[..]
nope: https://nl.wikipedia.org/wiki/Man_bijt_hond
Laat je niet opnaaien door Piet Tongquote:Op woensdag 6 april 2016 06:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht het niet
Ga me maar stalken in andere forums
Ik zit voor m'n plezier op FOK!
Mij zie je hier niet meer
oh ja, jij hebt je stemkaart meteen weggeflikkerdquote:Op woensdag 6 april 2016 12:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die rijdt ook paard dus das een vriend van Piet
Ik vermoed het, want ik zie nergens een formulier liggenquote:Op woensdag 6 april 2016 12:37 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, jij hebt je stemkaart meteen weggeflikkerd
Ik niet en ik moet nog gaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:37 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, jij hebt je stemkaart meteen weggeflikkerd
Dat kan je dan weer lekker thuis vieren met een heerlijk gebakje erbij.quote:
Ik ga vanavond uit eten met een vriendin, nog beterquote:Op woensdag 6 april 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je dan weer lekker thuis vieren met een heerlijk gebakje erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |