Ik ga nu niet tot 3 uur wachten, half 2 is de kans groter opquote:Op woensdag 6 april 2016 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was gisteren weer na 3 uur .. Ja dan raak je uit een ritme
Zit je daar op te wachten of zit je iets te kijken dat tot zolang duurt?quote:Op woensdag 6 april 2016 00:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga nu niet tot 3 uur wachten, half 2 is de kans groter op
laatste week is dat ongeveer mijn bedtijd, daarvoor lag het wel rond 12 uurquote:Op woensdag 6 april 2016 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je daar op te wachten of zit je iets te kijken dat tot zolang duurt?
Het verschuift hier nog wel eens.. Ik ga het weer wat terugdraaien..quote:Op woensdag 6 april 2016 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
laatste week is dat ongeveer mijn bedtijd, daarvoor lag het wel rond 12 uur
Of het komt door de klok, ik zit gewoon nog steeds in wintertijdquote:Op woensdag 6 april 2016 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Het verschuift hier nog wel eens.. Ik ga het weer wat terugdraaien..
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 00:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Of het komt door de klok, ik zit gewoon nog steeds in wintertijd
Ik heb het ook nog koud.quote:
Heb je de boel weer overgenomen? Ik zit Spaanse muziekjes te luisteren en te spammen in mn topic....quote:
Er zijn ook andere topics en Pauwquote:
Wim Brands ? Ik luister later teugquote:
Nee, was gesloten. Is enkel overdag toegankelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je mooi stadje vanavond wandelend nog bekeken?
Dat krijg je met oude stadsrechten...quote:Op woensdag 6 april 2016 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, was gesloten. Is enkel overdag toegankelijk.
Kut smoesjes.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, was gesloten. Is enkel overdag toegankelijk.
Mooie titelquote:
Zijn er ook jonge stadsrechten ?quote:
Wat een taal.quote:
Is nooit anders geweest. Hij gaat z'n gang maar.quote:
Ken je mijn verleden ? Vertel.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil je mijn eerlijke mening weten?
Een slappe drol die teert op zijn verleden.
Dit wordt nog veel beter.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:17 schreef chufi het volgende:
We hebben hier ook al 2 dames die altijd met elkaar in de clinch liggen dus echt druk kan ik me er niet om maken
Ik geef 'm tips.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:23 schreef chufi het volgende:
Probeer het hier een beetje normaal te houden.. Jullie komen elkaar al genoeg in andere topics tegen blijkbaar..
Hij loopt al jaren te Sukkelen als ik me de berichten van de laatste jaren herinner.. Maar of het te laat is weet ik niet.. Maar tis wel het moment om er nu wel iets aan te doen. En ik hoop voor hem dat dat de goede kant op gaat en dat ie serieus is.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tong is sowieso te laat, dat wordt niks meer.
Met een grote bek en veel posts op internetforum kom je er niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij loopt al jaren te Sukkelen als ik me de berichten van de laatste jaren herinner.. Maar of het te laat is weet ik niet.. Maar tis wel het moment om er nu wel iets aan te doen. En ik hoop voor hem dat dat de goede kant op gaat en dat ie serieus is.
Iedereen hier heeft wel zn dingetje.. De een doet er wat aan, de andere gaat er wat aan doen, weer een ander weet van niks.. en ga zo maar door en sommige mensen hebben niks
Danny !!quote:Op woensdag 6 april 2016 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met een grote bek en veel posts op internetforum kom je er niet.
Er is maar 1 persoon die zijn ongezonde patroon kan veranderen en 3x raden wie.
Dacht het nietquote:
Even krassen hoorquote:
Zo gaat dat liedje helemaal nietquote:
Je mag één van de twee witte rondjes rood inkleuren, ik ga er een feest van maken.quote:
Of geen van beide. Of gewoon niet gaan. Zoveel keusquote:Op woensdag 6 april 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mag één van de twee witte rondjes rood inkleuren, ik ga er een feest van maken.
Ik wil toch graag even kenbaar maken of ik voor of tegen ben, wat men verder met de uitslag gaat doen weet ik ook niet, maar ik ga wel krassen.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of geen van beide. Of gewoon niet gaan. Zoveel keus
Wel binnen de lijntjes hequote:Op woensdag 6 april 2016 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil toch graag even kenbaar maken of ik voor of tegen ben, wat men verder met de uitslag gaat doen weet ik ook niet, maar ik ga wel krassen.
do re mi fa solquote:
E-A-d-g-b-e', ook wel Mi-La-Re-Sol-Si-Mi genoemd.quote:
Ik weer niet waar jij over stemt, ik ga iig stemmen dat ik tegen het associatieverdrag met Oekraïne ben.quote:
ik heb ooit pianoles gehadquote:Op woensdag 6 april 2016 09:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
E-A-d-g-b-e', ook wel Mi-La-Re-Sol-Si-Mi genoemd.![]()
Morguh jm.quote:
ietsjes meerquote:Op woensdag 6 april 2016 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Morguh jm.![]()
De stemming die ik hierboven noemde is dan ook de standaard gitaar stemming en niet geschikt voor de piano die heeft namelijk meer dan 6 snaren.
quote:Op woensdag 6 april 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mag één van de twee witte rondjes rood inkleuren, ik ga er een feest van maken.
Daarbij is die hond roze.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:50 schreef DrDDT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, rondjes, niet hondjes.![]()
Ik las het verkeerd.
Ja, bekijk alles maar weer door een roze bril.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarbij is die hond roze.
Ik zal bij het stemlokaal vragen of ze ook roze potloden hebben.![]()
'T is beter dan zwartkijken.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:55 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Ja, bekijk alles maar weer door een roze bril. [ afbeelding ]
Daar heb je een flink pluspunt te pakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Daar heb je een flink pluspunt te pakken.Jammer he? Die spanning die je gewoon mist nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.peren
Daardoor kijk ik ook een stuk minder.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:04 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Jammer he? Die spanning die je gewoon mist nu.
Klopt, die gasten gingen langs de deuren.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:14 schreef just me het volgende:
Ik kan me de controles van vroeger herinneren
erg hčquote:Op woensdag 6 april 2016 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, die gasten gingen langs de deuren.
Keken door de ramen of de TV aan stond.![]()
Zo kwam ook een clubje langs met de vraag of je een hond hadquote:
maar die hadden we écht niet!quote:Op woensdag 6 april 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo kwam ook een clubje langs met de vraag of je een hond had
Ik niet in ieder geval.quote:
NSB praktijken!quote:Op woensdag 6 april 2016 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval.
Stond zo'n gast voor de deur die heel goed oplette of ie een hond hoorde en steeds 'stiekem' de hal/gang in wilde kijken of ie er een zag.
mét de radio op de achtergrondquote:Op woensdag 6 april 2016 11:30 schreef DrDDT het volgende:
Ja, en als de hond tv keek, was je helemaal de klos.
Is daar "Man bijt hond " niet uit ontstaan?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:30 schreef DrDDT het volgende:
Ja, en als de hond tv keek, was je helemaal de klos.
nope: https://nl.wikipedia.org/wiki/Man_bijt_hondquote:Op woensdag 6 april 2016 11:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Is daar "Man bijt hond " niet uit ontstaan?
Ach soquote:Op woensdag 6 april 2016 11:36 schreef just me het volgende:
[..]
nope: https://nl.wikipedia.org/wiki/Man_bijt_hond
Laat je niet opnaaien door Piet Tongquote:Op woensdag 6 april 2016 06:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht het niet
Ga me maar stalken in andere forums
Ik zit voor m'n plezier op FOK!
Mij zie je hier niet meer
oh ja, jij hebt je stemkaart meteen weggeflikkerdquote:Op woensdag 6 april 2016 12:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die rijdt ook paard dus das een vriend van Piet
Ik vermoed het, want ik zie nergens een formulier liggenquote:Op woensdag 6 april 2016 12:37 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, jij hebt je stemkaart meteen weggeflikkerd
Ik niet en ik moet nog gaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:37 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, jij hebt je stemkaart meteen weggeflikkerd
Dat kan je dan weer lekker thuis vieren met een heerlijk gebakje erbij.quote:
Ik ga vanavond uit eten met een vriendin, nog beterquote:Op woensdag 6 april 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je dan weer lekker thuis vieren met een heerlijk gebakje erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |