Ik ga nu niet tot 3 uur wachten, half 2 is de kans groter opquote:Op woensdag 6 april 2016 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was gisteren weer na 3 uur .. Ja dan raak je uit een ritme
Zit je daar op te wachten of zit je iets te kijken dat tot zolang duurt?quote:Op woensdag 6 april 2016 00:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga nu niet tot 3 uur wachten, half 2 is de kans groter op
laatste week is dat ongeveer mijn bedtijd, daarvoor lag het wel rond 12 uurquote:Op woensdag 6 april 2016 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je daar op te wachten of zit je iets te kijken dat tot zolang duurt?
Het verschuift hier nog wel eens.. Ik ga het weer wat terugdraaien..quote:Op woensdag 6 april 2016 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
laatste week is dat ongeveer mijn bedtijd, daarvoor lag het wel rond 12 uur
Of het komt door de klok, ik zit gewoon nog steeds in wintertijdquote:Op woensdag 6 april 2016 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Het verschuift hier nog wel eens.. Ik ga het weer wat terugdraaien..
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 00:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Of het komt door de klok, ik zit gewoon nog steeds in wintertijd
Ik heb het ook nog koud.quote:
Heb je de boel weer overgenomen? Ik zit Spaanse muziekjes te luisteren en te spammen in mn topic....quote:
Er zijn ook andere topics en Pauwquote:
Wim Brands ? Ik luister later teugquote:
Nee, was gesloten. Is enkel overdag toegankelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je mooi stadje vanavond wandelend nog bekeken?
Dat krijg je met oude stadsrechten...quote:Op woensdag 6 april 2016 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, was gesloten. Is enkel overdag toegankelijk.
Kut smoesjes.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, was gesloten. Is enkel overdag toegankelijk.
Mooie titelquote:
Zijn er ook jonge stadsrechten ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |