Wat een taal.quote:
Is nooit anders geweest. Hij gaat z'n gang maar.quote:
Ken je mijn verleden ? Vertel.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil je mijn eerlijke mening weten?
Een slappe drol die teert op zijn verleden.
Dit wordt nog veel beter.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:17 schreef chufi het volgende:
We hebben hier ook al 2 dames die altijd met elkaar in de clinch liggen dus echt druk kan ik me er niet om maken
Ik geef 'm tips.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:23 schreef chufi het volgende:
Probeer het hier een beetje normaal te houden.. Jullie komen elkaar al genoeg in andere topics tegen blijkbaar..
Hij loopt al jaren te Sukkelen als ik me de berichten van de laatste jaren herinner.. Maar of het te laat is weet ik niet.. Maar tis wel het moment om er nu wel iets aan te doen. En ik hoop voor hem dat dat de goede kant op gaat en dat ie serieus is.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tong is sowieso te laat, dat wordt niks meer.
Met een grote bek en veel posts op internetforum kom je er niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij loopt al jaren te Sukkelen als ik me de berichten van de laatste jaren herinner.. Maar of het te laat is weet ik niet.. Maar tis wel het moment om er nu wel iets aan te doen. En ik hoop voor hem dat dat de goede kant op gaat en dat ie serieus is.
Iedereen hier heeft wel zn dingetje.. De een doet er wat aan, de andere gaat er wat aan doen, weer een ander weet van niks.. en ga zo maar door en sommige mensen hebben niks
Danny !!quote:Op woensdag 6 april 2016 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met een grote bek en veel posts op internetforum kom je er niet.
Er is maar 1 persoon die zijn ongezonde patroon kan veranderen en 3x raden wie.
Dacht het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |