Even krassen hoorquote:
Zo gaat dat liedje helemaal nietquote:
Je mag één van de twee witte rondjes rood inkleuren, ik ga er een feest van maken.quote:
Of geen van beide. Of gewoon niet gaan. Zoveel keusquote:Op woensdag 6 april 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mag één van de twee witte rondjes rood inkleuren, ik ga er een feest van maken.
Ik wil toch graag even kenbaar maken of ik voor of tegen ben, wat men verder met de uitslag gaat doen weet ik ook niet, maar ik ga wel krassen.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of geen van beide. Of gewoon niet gaan. Zoveel keus
Wel binnen de lijntjes hequote:Op woensdag 6 april 2016 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil toch graag even kenbaar maken of ik voor of tegen ben, wat men verder met de uitslag gaat doen weet ik ook niet, maar ik ga wel krassen.
do re mi fa solquote:
E-A-d-g-b-e', ook wel Mi-La-Re-Sol-Si-Mi genoemd.quote:
Ik weer niet waar jij over stemt, ik ga iig stemmen dat ik tegen het associatieverdrag met Oekraïne ben.quote:
ik heb ooit pianoles gehadquote:Op woensdag 6 april 2016 09:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
E-A-d-g-b-e', ook wel Mi-La-Re-Sol-Si-Mi genoemd.![]()
Morguh jm.quote:
ietsjes meerquote:Op woensdag 6 april 2016 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Morguh jm.![]()
De stemming die ik hierboven noemde is dan ook de standaard gitaar stemming en niet geschikt voor de piano die heeft namelijk meer dan 6 snaren.
quote:Op woensdag 6 april 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mag één van de twee witte rondjes rood inkleuren, ik ga er een feest van maken.
Daarbij is die hond roze.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:50 schreef DrDDT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, rondjes, niet hondjes.![]()
Ik las het verkeerd.
Ja, bekijk alles maar weer door een roze bril.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarbij is die hond roze.
Ik zal bij het stemlokaal vragen of ze ook roze potloden hebben.![]()
'T is beter dan zwartkijken.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:55 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Ja, bekijk alles maar weer door een roze bril. [ afbeelding ]
Daar heb je een flink pluspunt te pakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Daar heb je een flink pluspunt te pakken.Jammer he? Die spanning die je gewoon mist nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.peren
Daardoor kijk ik ook een stuk minder.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:04 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Jammer he? Die spanning die je gewoon mist nu.
Klopt, die gasten gingen langs de deuren.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:14 schreef just me het volgende:
Ik kan me de controles van vroeger herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |