quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed man!![]()
30+ kaas is een goeie als je wat kilootjes kwijt moet![]()
wat Sas zegt dus...
en nu volhouden
ja, frisdrank, 48+ kaas, boter, suiker in je koffie of thee, frituurpan...quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed man!![]()
30+ kaas is een goeie als je wat kilootjes kwijt moet![]()
wat Sas zegt dus...
en nu volhouden
Kloptquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, frisdrank, 48+ kaas, boter, suiker in je koffie of thee, frituurpan...
allemaal de deur uit flikkeren
Je kan ze per emmertje kopen tegenwoordig, niet zo'n kleintje maar bijna écht een emmerquote:
kan je ook weer op je boterham doen als extra smaakje, met een ieniemienie beetje rucolaquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan ze per emmertje kopen tegenwoordig, niet zo'n kleintje maar bijna écht een emmer![]()
héérlijk
Ik eet alleen roomboter, maar ik kocht vroeger altijd 48+ kaas en op een dag zag ik dat de jong/belegen ook in 30+ was heb ik die geprobeerd en die koop ik nu altijd omdat die me ook goed smaakt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt![]()
maar de roomboter hou ik er wel in, dat mocht toch wel![]()
ik drink wel melk in mijn koffie, maar van zwarte koffie krijg ik maagpijn
Vergeet de uiterst decoratieve tuinkers niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:13 schreef sacha het volgende:
[..]
kan je ook weer op je boterham doen als extra smaakje, met een ieniemienie beetje rucola
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergeet de uiterst decoratieve tuinkers niet.
Yoghurt lust ik alleen vol.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:16 schreef sacha het volgende:
oh, en alles natuurlijk in de magere variant kopen, melk, yoghurt, kwark etc.
Ik frituur nooit. koffie zwart.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, frisdrank, 48+ kaas, boter, suiker in je koffie of thee, frituurpan...
allemaal de deur uit flikkeren
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt![]()
maar de roomboter hou ik er wel in, dat mocht toch wel![]()
ik drink wel melk in mijn koffie, maar van zwarte koffie krijg ik maagpijn
Neequote:
Ik eet ze gewoon zó zonder poespasquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:13 schreef sacha het volgende:
[..]
kan je ook weer op je boterham doen als extra smaakje, met een ieniemienie beetje rucola
en toch zit daar veel smaak aan vind ikquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergeet de uiterst decoratieve tuinkers niet.
Bijna echt een emmer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan ze per emmertje kopen tegenwoordig, niet zo'n kleintje maar bijna écht een emmer![]()
héérlijk
Melk in je koffie, omdat je van zwarte koffie maagpijn krijgt...quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
wat nou weer?![]()
Ik hoef ook niet af te vallen dus ik mag roomboter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |