ik mag mee in de koffer hèquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:52 schreef MadMaster het volgende:
Yes!
Spanje, here we come again...!
Nu nog heel even wachten...
Deed je dat vorig jaar ook al niet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik mag mee in de koffer hè![]()
*lief kijkt*
ik duik met iedereen in de kofferquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deed je dat vorig jaar ook al niet?
Goed vooruitzichtquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:52 schreef MadMaster het volgende:
Yes!
Spanje, here we come again...!
Nu nog heel even wachten...
Gisteren was het nog noodweer daar en sneeuwde het in de bergen rondom Madrid, maar ok ik weet dat MM zuidelijker gaat...quote:
Heel veel zuidelijker kan je niet, maar vorig jaar waren de bergtoppen ook nog wit...quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren was het nog noodweer daar en sneeuwde het in de bergen rondom Madrid, maar ok ik weet dat MM zuidelijker gaat...
Klopt, had ik al begrepen.quote:
Hier om de hoek.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:49 schreef sacha het volgende:
[..]
kaasboer, fabriekje of markt in de buurt? ga dan eens 30 plus kaas proeven
owquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tong moet gewoon met zijn luie reet achter dat toetsenbord vandaan komen en gaan bewegen.
Nog excuses voor gisteren. Zal niet meer happen op je provocaties.quote:
Goed man!quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb net alle frisdrank uit de ijskast gehaald, ook de light. Zelfs de melk weg nu, met m'n darm problemen. Geen wit brood meer. Niet Te veel fruit eten. 3 stujs per dag. 3 liter water per dag, dan niet nippen, glas in één keer legen. Haalt hongergevoel weg. Geen dadels, wel noten.
Zo min mogelijk zoet. "Stevig" ontbijt is wel degelijk van belang. Op het bruin brood mwag wel degelijk vette worst. Avocado moet rijp zijn. Max 4 koppen koffie per dag. ( Ik dronk er 12)
Dat de suggestie van Spa blauw met wortelsap en citroen een goede is. Vergeet wel iets. Maar dit zo'n beetje. De essentiele dingen waar we het al over hebben gehad. Deze linksjes van haar gekregen: Menu van de week-voedingscentrum en Hormoonfactor Ralph Morman. Verder gaat ze het één en ander voor me op een rijtje zetten qua suggesties met b tot goede voeding in het algemeen. We zijn op weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |