Emmer lust ik niet. Bijna echte emmers al helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:13 schreef sacha het volgende:
[..]
kan je ook weer op je boterham doen als extra smaakje, met een ieniemienie beetje rucola
Melk werd me afgeraden/ Kwark wel mager iddquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:16 schreef sacha het volgende:
oh, en alles natuurlijk in de magere variant kopen, melk, yoghurt, kwark etc.
is écht zoquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melk in je koffie, omdat je van zwarte koffie maagpijn krijgt...
Slapper zetten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
is écht zoik lust ook geen zwarte koffie veels te sterk...
Melk kreeg je maagpijn van toch?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Melk werd me afgeraden/ Kwark wel mager idd
Darmquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Melk kreeg je maagpijn van toch?
Ikke ook, maar je hebt sojamelk en havermelk enzo![]()
is alleen niet te hachelen als je het gewoon drinkt
Als het maar 'gezond' is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Melk kreeg je maagpijn van toch?
Ikke ook, maar je hebt sojamelk en havermelk enzo![]()
is alleen niet te hachelen als je het gewoon drinkt
Wat is de verhouding koffie/melk dan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
is écht zoik lust ook geen zwarte koffie veels te sterk...
Havermelk is gezond, denk ikquote:
Nee, sojamelk is lekker.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Havermelk is gezond, denk ik![]()
Melk ben ik geen fan van zeg maar, vroeger dronk ik een liter per dag, als ik het nu nog
drink vind ik het net slijm
scheutje melk gewoon ... het liefst koffieroomquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is de verhouding koffie/melk dan?
Dat maakt het verschil toch niet?
Vooruit dan maar, jouw eetgewoontes wijken wat af van het gemiddelde, zeg maar...quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
scheutje melk gewoon ... het liefst koffieroommaar meestal neem ik gewoon volle koffiemelk
extra romig![]()
Maar dat is een héle slechte tip voor Tong, die moet dat dus juist NIET doen
Drink jij soja melk gewoon zó uit het glas?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, sojamelk is lekker.
Havermelk begin ik niet eens aan...
Ja, dat denk ik welquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, jouw eetgewoontes wijken wat af van het gemiddelde, zeg maar...
wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:22 schreef sacha het volgende:
maar beste meneer tong, wat at u, deed u, voordat deze hedendaagse klachten zich openbaarde?
Mw. MM haalt het wel eens, ik vind het gruwelijk vies.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Drink jij soja melk gewoon zó uit het glas?
Ik gebruik het alleen voor mijn Brinta en Smoothies.
Zelfde met havermelk en notenmelk, notenmelk heb ik ook wel eens
Is waar...... het is ook onnatuurlijk om te drinken als je geen baby meer bent, maar ja...quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM haalt het wel eens, ik vind het gruwelijk vies.
Melk komt van de koe, nergens ander vandaan...
We speelden met vrienden ooit een Zaalvoetbaltoernooi. Had ik de naam Fortuna Slootwater Combinatie bedacht. Stond er in de Krant: 'Wie in hemelsnaam verzint zo'n naam ?'quote:
Ik las eerst scheidenquote:
alleen Herm kan zoiets verzinnenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
We speelden met vrienden ooit een Zaalvoetbaltoernooi. Had ik de naam Fortuna Slootwater Combinatie bedacht. Stond er in de Krant: 'Wie in hemelsnaam verzint zo'n naam ?'
Eten wanneer ik zin had, eten waar ik trek in had, geen fruit, geen groenjten, ik zoop daarnaast veel. Dus ik at nadat ik had gedronken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:22 schreef sacha het volgende:
maar beste meneer tong, wat at u, deed u, voordat deze hedendaagse klachten zich openbaarde?
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
Melk ben ik geen fan van zeg maar, vroeger dronk ik een liter per dag
Dat is dan duidelijk goed fout geweestquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eten wanneer ik zin had, eten waar ik trek in had, geen fruit, geen groenjten, ik zoop daarnaast veel. Dus ik at nadat ik had gedronken.
Vandaar je maagklachten, die kreeg ik ook...quote:
Nee, zou ik me toch niet aan houden. Nu moet ik nog opstarten heeft geen zin. Ik ken het uit andere situatie, na drie dagen denk je jet is wel hoedquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:32 schreef sacha het volgende:
en dan nog iets tong, ik kan mij niet voorstellen dat de spv-er die ook voedingsdeskundige is, jou niet eerst gevraagd heeft een voeding dagboek bij te houden![]()
Misschien kan je hier in 40+ een topic openenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, zou ik me toch niet aan houden. Nu moet ik nog opstarten heeft geen zin. Ik ken het uit andere situatie, na drie dagen denk je jet is wel hoed
Ah, ze gaan me hier al Herm noemen. Ik voel me hier thuis. is te vergelijken met Hools vroeger. Dat is nu dood. Jou Chufi en MadMaster kende ik al langer dat helpt. Probeerde het eerst in vbl sc. Da;s niks voor mij. Te veel haantjes die stoer doen. Wen er maar aan dat ik jukkie vanaf nu iedere dag lastig kom vallen.quote:
Ben je niet bang voor een overdosis sojaquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Is waar...... het is ook onnatuurlijk om te drinken als je geen baby meer bent, maar ja...
van vroeger heh... Joris Driepinter en dat soort shit, dus veel mensen denken nog steeds
dat het ''gezond'' is![]()
Koffiemelk, biologische dan wel, is één van mijn zonde's, net als ijsjes en soms en toetje van Mona, maar ik heb ook wel lekkere sojatoetjes ontdekt, of yoghurt met fruit als toetje.
Je hoeft in elk geval geen honger te lijden als je sommige dingen niet meer wil of mag eten of drinken![]()
Beetje experimenteren enzo..........
Ik heb alleen een mobieltje. Weet niet waar die ligt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:39 schreef chufi het volgende:
Calorieen tellen, heb je ook Appjes voor op je smartphone (als je die inmiddels hebt)
Dat schiet niet op dan..quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een mobieltje. Weet niet waar die ligt.
Wat mij betreft mag je ons ieder dag lastig komen vallenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah, ze gaan me hier al Herm noemen. Ik voel me hier thuis. is te vergelijken met Hools vroeger. Dat is nu dood. Jou Chufi en MadMaster kende ik al langer dat helpt. Probeerde het eerst in vbl sc. Da;s niks voor mij. Te veel haantjes die stoer doen. Wen er maar aan dat ik jukkie vanaf nu iedere dag lastig kom vallen.![]()
Ik drink bijna een liter melk per dag.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Is waar...... het is ook onnatuurlijk om te drinken als je geen baby meer bent, maar ja...
van vroeger heh... Joris Driepinter en dat soort shit, dus veel mensen denken nog steeds
dat het ''gezond'' is![]()
Koffiemelk, biologische dan wel, is één van mijn zonde's, net als ijsjes en soms en toetje van Mona, maar ik heb ook wel lekkere sojatoetjes ontdekt, of yoghurt met fruit als toetje.
Je hoeft in elk geval geen honger te lijden als je sommige dingen niet meer wil of mag eten of drinken![]()
Beetje experimenteren enzo..........
dat beetje soja in mijn Smoothiequote:Op dinsdag 5 april 2016 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor een overdosis soja
Hier ook al...quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wen er maar aan dat ik jukkie vanaf nu iedere dag lastig kom vallen.![]()
Ik lust het niet eens meerquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik drink bijna een liter melk per dag.
Met melk meer mans...
Houdbare melk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lust het niet eens meeris ook best raaaaaaaaaaaaaaaaaaar
ik heb wel van die héle kleine pakjes houdbare melk, speciaal voor aardappelpuree.
Ik had het 1x met sojamelk gemaakt, hele aardappelpuree verpest![]()
was goor...........
Is normaal heeeeeeeeeeeeeeeel goor jahquote:
Hoe verklaar je dan dat ik geen maagklachten heb?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is dan duidelijk goed fout geweest
[..]
Vandaar je maagklachten, die kreeg ik ook...
geen last meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |