Er zijn wel meer mensen die er geen last van hebben MO, lekker blijven doordrinken dan....quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat ik geen maagklachten heb?
Dat is slecht voor je lever, je maagklachten hebben waarschijnlijk een diepere oorzaak.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die er geen last van hebben MO, lekker blijven doordrinken dan....
Denkt u dat dokter?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is slecht voor je lever, je maagklachten hebben waarschijnlijk een diepere oorzaak.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Denkt u dat dokter?
Laat mij nou maar lekker mijn eigen dieet volgengaat prima zo
Ik lust geen pure melk en drink het niet, alleen in de koffie of in gerechten verwerkt.quote:
Dat JIJ mot vreten wat JIJ wil Fann.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:58 schreef FANN het volgende:
Wat wil je eigenlijk met dat plaatje zeggen?
Dat was ik ook van planquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat JIJ mot vreten wat JIJ wil Fann.
40+ / Tong's Eet-Voedsel-Dagboek # 1quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien kan je hier in 40+ een topic openen![]()
Tong's Eet Dagboek !
dan kunnen wij een oogje in het zeil houden en om grappenmakers te weren hebben we Sas
Goed gedaan jochie !quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
40+ / Tong's Eet-Voedsel-Dagboek # 1
Zoiets ?
juist, én goftedomme met de billen blootquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
40+ / Tong's Eet-Voedsel-Dagboek # 1
Zoiets ?
Mijn darmflora is bij tijd en wijle flink verwelktquote:
Als de fanfare nog maar in orde is...quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn darmflora is bij tijd en wijle flink verwelkt
Ik begrijp je weer eens nietquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de fanfare nog maar in orde is...
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn darmflora is bij tijd en wijle flink verwelkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |