Daarom...quote:Op maandag 4 april 2016 23:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, dat kan. Maar als ik eenmaal in die cirkel zit vind ik het lastig om daar uit te komen.
Dįt stukje discipline en mentaliteit mis ik nou net, als ik mij kut voelde ging ik eten, tegenwoordig, als ik mij kut voel dan ga ik een stuk autorijdenquote:Op maandag 4 april 2016 23:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als je je kut voelt moet je juist gaan sporten, ook al wil je niet
Ik weet niet of je hersenen in staat zijn om iets te produceren.quote:Op maandag 4 april 2016 23:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dįt stukje discipline en mentaliteit mis ik nou net, als ik mij kut voelde ging ik eten, tegenwoordig, als ik mij kut voel dan ga ik een stuk autorijdenMaar ik moet inderdaad proberen om dan te gaan sporten. Dan maken je hersens dopamine aan toch?
Dat snap ik dat jij dat niet snaptquote:Op maandag 4 april 2016 23:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet zo goed dat jij nog postrechten hebt.
Is toch vrij normaalquote:Op maandag 4 april 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga je nu een TR zetten dat iemand jouw kaap heeft gekaapt
steeds opnieuw moeten beginnen is pas ruk, dat zou genoeg motivatie moeten zijnquote:Op maandag 4 april 2016 23:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dįt stukje discipline en mentaliteit mis ik nou net, als ik mij kut voelde ging ik eten, tegenwoordig, als ik mij kut voel dan ga ik een stuk autorijdenMaar ik moet inderdaad proberen om dan te gaan sporten. Dan maken je hersens dopamine aan toch?
Nou ja, hij weet hoe hij moet toeterenquote:Op maandag 4 april 2016 23:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hersenen in staat zijn om iets te produceren.
Jij bent gvd al een gevaar op de weg als je er 100% bij bent, ik wil jou echt niet tegenkomen als je je kut voelt en diep in gedachten bentquote:Op maandag 4 april 2016 23:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
tegenwoordig, als ik mij kut voel dan ga ik een stuk autorijden![]()
Dat was 3 jaar geleden. Ik was een jaar ver van de radar verdwenen omdat ik depressief was en niet wist wat ik moest met mijn leven. Pas daarna ben ik mijzelf weer gaan her-ontdekken en besloot ik het vastgoed in te gaan waardoor mij dat heel veel heeft opgeleverd. Ik heb geleerd dat je eigen leven "maakbaar" is en dat je alles kunt bereiken wat je maar wilt. Inmiddels werk ik met grote bedrijven samen en heb ik alle vrijheid om te gaan en staan waar ik maar wilquote:Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom troll je tegenwoordig, als plukdester vond ik je wel een leuke user
Zou gewoon knuffelen hoor, snoesquote:Op maandag 4 april 2016 23:13 schreef Catkiller het volgende:
En ja Chloro net als bijna iedereen hier ben ik bang voor je.
niet gelezenquote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Dat was 3 jaar geleden. Ik was een jaar ver van de radar verdwenen omdat ik depressief was en niet wist wat ik moest met mijn leven. Pas daarna ben ik mijzelf weer gaan her-ontdekken en besloot ik het vastgoed in te gaan waardoor mij dat heel veel heeft opgeleverd. Ik heb geleerd dat je eigen leven "maakbaar" is en dat je alles kunt bereiken wat je maar wilt. Inmiddels werk ik met grote bedrijven samen en heb ik alle vrijheid om te gaan en staan waar ik maar wilToen ik plukdester registreerde was die drang er al, alleen kwam ik erachter dat "dit het niet was".
Tegenwoordig kom ik hier nog eens in de zoveel tijd om te zien hoe anderen zich hier bewegen en schrik ik soms ontzettend van het gemiddelde niveau hier. Veel rechts geblaat en een hoop geklaag. Het erge is dat ik dat ook veel zie in het bedrijfsleven, ..hetgeen waar ik mij nu actief in bevind.
Als je een sport beoefend met daarin een spelfaktor zet je je gedachten sowieso om.quote:Op maandag 4 april 2016 23:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
kan je misschien uitleggen hoe je begonnen bent?quote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Dat was 3 jaar geleden. Ik was een jaar ver van de radar verdwenen omdat ik depressief was en niet wist wat ik moest met mijn leven. Pas daarna ben ik mijzelf weer gaan her-ontdekken en besloot ik het vastgoed in te gaan waardoor mij dat heel veel heeft opgeleverd. Ik heb geleerd dat je eigen leven "maakbaar" is en dat je alles kunt bereiken wat je maar wilt. Inmiddels werk ik met grote bedrijven samen en heb ik alle vrijheid om te gaan en staan waar ik maar wilToen ik plukdester registreerde was die drang er al, alleen kwam ik erachter dat "dit het niet was".
Tegenwoordig kom ik hier nog eens in de zoveel tijd om te zien hoe anderen zich hier bewegen en schrik ik soms ontzettend van het gemiddelde niveau hier. Veel rechts geblaat en een hoop geklaag. Het erge is dat ik dat ook veel zie in het bedrijfsleven, ..hetgeen waar ik mij nu actief in bevind.
Mijn leven heeft een ommekeer gemaakt, ..ooit was ik in mijn ogen een volslagen kansloze man.
Ja Braddie, ga naar De Gym SC!quote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
Braddie ik denk dat je niet te veel advies moet gaan vragen hier en niet te veel over zulke dingen moet praten, waardevol advies krijg je toch niet. Lijkt me sws niet zo verstandig als je zo snel uit je slof schiet. Focus je op jezelf en vraag advies aan mensen die er verstand van hebben in je omgeving, sport fora's ofzo.
liefquote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
Braddie ik denk dat je niet te veel advies moet gaan vragen hier en niet te veel over zulke dingen moet praten, waardevol advies krijg je toch niet. Lijkt me sws niet zo verstandig als je zo snel uit je slof schiet. Focus je op jezelf en vraag advies aan mensen die er verstand van hebben in je omgeving, sport fora's ofzo.
een hoop geklaag in klaagbaak, bel de politiequote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
ironisch.quote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
Zit zeker wat in ja, ik ga zo (Na het editen van een nieuwe DZC) Weer een blok lopen. Kilometer of 3-4 om te beginnen moet te doen zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
steeds opnieuw moeten beginnen is pas ruk, dat zou genoeg motivatie moeten zijn
we geven best wel goed advies tochquote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
Heb je gelijk in, maar het is wel prettig om er over te praten vind ik.quote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
Gewoon seksen!quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil ook sporten maar toch ook niet, wie kan mij helpen
Op tijd gaan slapen is ook belangrijkquote:Op maandag 4 april 2016 23:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zit zeker wat in ja, ik ga zo (Na het editen van een nieuwe DZC) Weer een blok lopen. Kilometer of 3-4 om te beginnen moet te doen zijn.
kom samen gym gaan we rollen op de loopbandquote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
Niet te veel doen op een dag, bouw het rustig opquote:Op maandag 4 april 2016 23:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zit zeker wat in ja, ik ga zo (Na het editen van een nieuwe DZC) Weer een blok lopen. Kilometer of 3-4 om te beginnen moet te doen zijn.
Ook dat ritme moet ik weer zien te vindenquote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op tijd gaan slapen is ook belangrijk
Gewoon handje lintwormen eten, dan val je afquote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
Een real doll kopen en die nemen, krijg je toch beweging.quote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je ook tips die niet onmogelijk zijn
Ga dan naar bed nu en sta 8 uur weer op.quote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ook dat ritme moet ik weer zien te vinden
ben te skeer voor fitness abonnementquote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kom samen gym gaan we rollen op de loopband
Goede juf ben jij zeg.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Chloroform het volgende:
Ja want het is niet alsof iedereen en zn moeder braddie al advies heeft proberen geven. Ook de sexy gym boys. Maar meneer weet het zelf allemaal beter. Daarom is ie nog steeds zoals ie nu is.
Puhlease
Beste tip ooitquote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon handje lintwormen eten, dan val je af
Overval en dan wegrennen van politiequote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
eh okquote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een real doll kopen en die nemen, krijg je toch beweging.
Potje FIFA?quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
kan je beter via je kont inbrengen anders sterven ze in je maagquote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon handje lintwormen eten, dan val je af
Ja, dat ben ik idd.quote:
Hard werken om de juiste banden/connecties te leggen. Veel bedrijfsplannen / concepten maken om vervolgens ook hard op mijn bek te gaan. Ik heb veel MBO'ers in dienst genomen omdat die heel secuur, simpel en adequaat kunnen werken. Het zijn mijn waardevolste werknemers die ik heb. HBO'ers waar Fok! altijd heel populair over blaat zijn bij mij in de minderheid. Ze verwachten teveel van mij en zichzelf, stellen vervelend hoge eisen en denken dat ze zomaar even 3000k kunnen verdienen. Serieus, alles draait bij hen om geld en "aanzien"quote:Op maandag 4 april 2016 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je misschien uitleggen hoe je begonnen bent?
ik straal pure liefde en aardigheid uit, ik denk niet dat ze mij geld zouden gevenquote:Op maandag 4 april 2016 23:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Overval en dan wegrennen van politie
Winwin
Wat een kutbeestenquote:Op maandag 4 april 2016 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je beter via je kont inbrengen anders sterven ze in je maag
Ja echt waardevol de reacties die wij op braddie hebben gegeven, hij heeft zelf al aan dat hij geen moeite heeft met het afvallen maar dat het meer mentaal zit. Dan moet hij therapie gaan volgen ofzo i.p.v dat we hier zure sloot reacties gaan geven.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Chloroform het volgende:
Ja want het is niet alsof iedereen en zn moeder braddie al advies heeft proberen geven. Ook de sexy gym boys. Maar meneer weet het zelf allemaal beter. Daarom is ie nog steeds zoals ie nu is.
Puhlease
Ik kan pas in slaap komen als ik écht zo moe ben dat m`n ogen dichtvallen, als ik voor die tijd naar bed ga lig ik altijd nog +- 1 uur te draaien en te doen..quote:Op maandag 4 april 2016 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga dan naar bed nu en sta 8 uur weer op.
Ja, maar hoe ben je begonnen. Stel je hebt niets, wat ga je doen om jouw leventje te bewerkstelligen?quote:Op maandag 4 april 2016 23:20 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Hard werken om de juiste banden/connecties te leggen. Veel bedrijfsplannen / concepten maken om vervolgens ook hard op mijn bek te gaan. Ik heb veel MBO'ers in dienst genomen omdat die heel secuur, simpel en adequaat kunnen werken. Het zijn mijn waardevolste werknemers die ik heb. HBO'ers waar Fok! altijd heel populair over blaat zijn bij mij in de minderheid. Ze verwachten teveel van mij en zichzelf, stellen vervelend hoge eisen en denken dat ze 3000k kunnen verdienen
Serieus, als ik ergens om kan lachen...dan zijn het HBO-afzeik topics.
neemt niet weg dat het soms erg grappig kan zijnquote:Op maandag 4 april 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja echt waardevol de reacties die wij op braddie hebben gegeven, hij heeft zelf al aan dat hij geen moeite heeft met het afvallen maar dat het meer mentaal zit. Dan moet hij therapie gaan volgen ofzo i.p.v dat we hier zure sloot reacties gaan geven.
Want hij heeft er ook écht wat aan als je hem retard noemt of iets dergelijks.
Spit zijn pohi door, er zijn al zo veel pogingen gewaagd.quote:Op maandag 4 april 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja echt waardevol de reacties die wij op braddie hebben gegeven, hij heeft zelf al aan dat hij geen moeite heeft met het afvallen maar dat het meer mentaal zit. Dan moet hij therapie gaan volgen ofzo i.p.v dat we hier zure sloot reacties gaan geven.
Want hij heeft er ook écht wat aan als je hem retard noemt of iets dergelijks.
Altijd grappigquote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het soms erg grappig kan zijn
Maar je moet je wel realiseren dat er in de sc 99% gemeen gelul komt waar jij zelf ook niet wijzer van wordt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar het is wel prettig om er over te praten vind ik.
Ik ga sowieso focussen op mezelf en mijzelf verbeteren op alle fronten.
Lieve reactie trouwens Crip
dan weet ik niet wat je onder hardlopen verstaat, maar je doet wel wat verkeerd als je nu niet moe/voldaan bent om lekker te gaan slapenquote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan pas in slaap komen als ik écht zo moe ben dat m`n ogen dichtvallen, als ik voor die tijd naar bed ga lig ik altijd nog +- 1 uur te draaien en te doen..
Hoi snoes, is je huiswerk eindelijk afquote:
Oh fuck, in dat geval, laat maar.quote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben goed genoeg om met 1-0 te winnen op semi-pro, kom dan
Ik schat dat ze dat zelf ook wel weet, maar wat ze zegt klopt zeker. Het helpt niet als je mij retard of fatty of dikke mongool gaat noemen, want het zit mentaal. Het probleem is niet het afvallen zelf, het probleem is de knop omzetten en deze omhouden.quote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spit zijn pohi door, er zijn al zo veel pogingen gewaagd.
Afberenquote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan pas in slaap komen als ik écht zo moe ben dat m`n ogen dichtvallen, als ik voor die tijd naar bed ga lig ik altijd nog +- 1 uur te draaien en te doen..
Ja natuurlijk is het grappig of soms zelfs irritant, iedereen op het forum is wel lachwekken of irritant. De een meer dan de andere. Maarjaquote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het soms erg grappig kan zijn
Ja leuk maar ik ben hier ook niet om jou te helpen, weeniequote:Op maandag 4 april 2016 23:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik schat dat ze dat zelf ook wel weet, maar wat ze zegt klopt zeker. Het helpt niet als je mij retard of fatty of dikke mongool gaat noemen, want het zit mentaal. Het probleem is niet het afvallen zelf, het probleem is de knop omzetten en deze omhouden.
Nee ik wil strafwerkquote:Op maandag 4 april 2016 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoi snoes, is je huiswerk eindelijk af
speel je hard to get?quote:Op maandag 4 april 2016 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik ben hier ook niet om jou te helpen, weenie
Denk dat Braddie wel een strenge juf kan gebruiken though.quote:Op maandag 4 april 2016 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik ben hier ook niet om jou te helpen, weenie
Oké morgen uur corveedienst, 15.00 uur melden bij de conciėrgequote:
Ik heb een middelgrote redactiequote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar hoe ben je begonnen. Stel je hebt niets, wat ga je doen om jouw leventje te bewerkstelligen?
Ik dacht dat je webshops runde trouwens.
Denk dat jij wel een paar vuisten in je oog kunt gebruiken though.quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat Braddie wel een strenge juf kan gebruiken though.
doe je netjesquote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik heb een middelgrote redactie
Ik ben begonnen met een redelijk simpel concept om daar vervolgens een jaren-plan van te maken (financieel technisch allemaal, bespaar ik je voor het gemak). Daarna een compagnon in dienst genomen die mijn financiėle zaken op orde kan stellen zodat ik mij 100% kon richten op SEO en reclame/productie
Ik hoop dat ik niet zo klink.quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met een redelijk simpel concept om daar vervolgens een jaren-plan van te maken (financieel technisch allemaal, bespaar ik je voor het gemak). Daarna een compagnon in dienst genomen die mijn financiėle zaken op orde kan stellen zodat ik mij 100% kon richten op SEO en reclame/productie
En de conciėrge is mmgymcmb?quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké morgen uur corveedienst, 15.00 uur melden bij de conciėrge
D-R-I-V-I-N-Gquote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Chloro and Braddie, sitting in a tree
gvd jij weet echt precies wat ik geil vind.quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat jij wel een paar vuisten in je oog kunt gebruiken though.
Geen messen?quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat jij wel een paar vuisten in je oog kunt gebruiken though.
Weet verder voor de rest niet hoe er op hem wordt gereageerd buiten deze sc, maar het advies dat hier werd gegeven was altijd ook met een minachtend toontje. Begrijpelijk dat je er op een gegeven moment moe van word maar zulke zure reacties zijn alsnog niet op zn plek.quote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spit zijn pohi door, er zijn al zo veel pogingen gewaagd.
haha soort sumo gevechtquote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
braddie ik zal tot de dood met je vechten als je cholo van me steelt
Ja, als je goed je best doet mag je een rondje op de vloerschrobberquote:
ok vanillekwarkquote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
jij doet ook veel mensen pijn hoorquote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet verder voor de rest niet hoe er op hem wordt gereageerd buiten deze sc, maar het advies dat hier werd gegeven was altijd ook met een minachtend toontje. Begrijpelijk dat je er op een gegeven moment moe van word maar zulke zure reacties zijn alsnog niet op zn plek.
Zelf ben ik ook zuur geweest tegen braddie daar niet van, maar vind dat hij te veel shit krijgt hier voor zijn bedoelingen ook al komt hij vaak over als een lompe boer.
Ja oke maar dat is ook gewoon leuk om te doenquote:Op maandag 4 april 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij jou zitten er ook nog een paar ''ik pers studenten af'' tussen
Haha zij is de Bob, snap je?quote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoop dat Chloro aan het stuur zit dan.
Ja ontken ook niet dat ik vaak een bitch ben hoor, weet ook wanneer het onterecht is. Niet dat het me soms helemaal niet tegenhoudquote:Op maandag 4 april 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij doet ook veel mensen pijn hoor
En huurdersquote:Op maandag 4 april 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij jou zitten er ook nog een paar ''ik pers studenten af'' tussen
Je hebt Jimmy weggepestquote:Op maandag 4 april 2016 23:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ontken ook niet dat ik vaak een bitch ben hoor, weet ook wanneer het onterecht is.
Ik heb het niet over deze SC maar over heel fok. Iedereen wilde hem helpen en jij doet alsof iedereen altijd al zo dom doet. Nee, er is al zo vaak advies gegeven, hulp geboden en weet ik veel wat.quote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet verder voor de rest niet hoe er op hem wordt gereageerd buiten deze sc, maar het advies dat hier werd gegeven was altijd ook met een minachtend toontje. Begrijpelijk dat je er op een gegeven moment moe van word maar zulke zure reacties zijn alsnog niet op zn plek.
Zelf ben ik ook zuur geweest tegen braddie daar niet van, maar vind dat hij te veel shit krijgt hier voor zijn bedoelingen ook al komt hij vaak over als een lompe boer.
Hjb dikkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
beetje veel werk voor iets wat binnen een minuut is opgegetenquote:
opgegtenquote:Op maandag 4 april 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje veel werk voor iets wat binnen een minuut is opgegeten
lekker geskate?quote:Op maandag 4 april 2016 23:31 schreef Kurovski het volgende:
Zooow, vandaag maar weer op een normale tijd naar bed.
Rest van FOK! heb ik niet gezien, en hoe er op hem gereageerd wordt. Kan ik ook geen oordeel over vellen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb het niet over deze SC maar over heel fok. Iedereen wilde hem helpen en jij doet alsof iedereen altijd al zo dom doet. Nee, er is al zo vaak advies gegeven, hulp geboden en weet ik veel wat.
Maar het is natuurlijk makkelijker om zielig blijven doen.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hjb dikkehou ook van jou lekkere haakneus van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR, deze bedreiging neem ik erg serieusquote:Op maandag 4 april 2016 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
I WILL KILL YOU UNTIL YOU ARE DEAD
Kun je zometeen een stukje schrijven over die schepen enzo. Maak er maar een lang stukje van, leest lekker wegquote:Op maandag 4 april 2016 23:31 schreef Kurovski het volgende:
Zooow, vandaag maar weer op een normale tijd naar bed.
rare asmr heb jij chequote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kun je zometeen een stukje schrijven over die schepen enzo. Maak er maar een lang stukje van, leest lekker weg
Slechts een half uur vandaag, maar m'n buuv' was er vannacht dus een beetje laat geworden.quote:
bijna alsof het een acteur isquote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef Ashqelon het volgende:
Heb BWE bekeken, neef van Tonie Soprano en Omar Little in een serie?!
Nam iemand mij maar serieusquote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
TR, deze bedreiging neem ik erg serieus
is Chai op bezoek?quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Rest van FOK! heb ik niet gezien, en hoe er op hem gereageerd wordt. Kan ik ook geen oordeel over vellen.
Hij kan zich dan wel zielig voelen maar word dat wss gwn erger naarmate hij shit reacties krijgt. Hij moet gewoon zijn eigen shit even uitvogelen zonder hier op fok te open erover te zijn. Maar dat ligt ook bij zijn eigen postgedrag.
en toch blijf je terugkomen, kutzombiequote:Op maandag 4 april 2016 23:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
In dat geval word ik dagelijks 60 keer vermoord
Toemaar, genoeg cardio gehad dusquote:Op maandag 4 april 2016 23:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Slechts een half uur vandaag, maar m'n buuv' was er vannacht dus een beetje laat geworden.
Snap er ook niets van ;squote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en toch blijf je terugkomen, kutzombie
gvd das dirtyquote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je wel serieus naar de vuilnisbelt nemen
Wat voor ijs vind je lekkerst?quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hou ook van jou lekkere haakneus van me
IS IT TOO LATE NOW TO SAY SOORRRRYYYYquote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef aight1 het volgende:
shout out naar iedereen die nu naar justin bieber luistert
nee je bent precies op tijdquote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IS IT TOO LATE NOW TO SAY SOORRRRYYYY
Ja.quote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IS IT TOO LATE NOW TO SAY SOORRRRYYYY
Baby you should go and love yourselfquote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef aight1 het volgende:
shout out naar iedereen die nu naar justin bieber luistert
Nou, vanaf 1 januari gelden er nieuwe eisen voor officiers elektrotechniek. Ik heb het uitgezocht en ik zal 2 jaar naar de hogere zeevaartschool moeten om mijn vaarbevoegdheid te behouden. Voordeel is dat ik dan ook gelijk de bevoegdheid heb om als hoofdwerktuigkundige te werken.quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kun je zometeen een stukje schrijven over die schepen enzo. Maak er maar een lang stukje van, leest lekker weg
die was ik aan het luisterenquote:Op maandag 4 april 2016 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Baby you should go and love yourself
what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you meanquote:
waarom nooit meer leun- pics?quote:Op maandag 4 april 2016 23:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou, vanaf 1 januari gelden er nieuwe eisen voor officiers elektrotechniek. Ik heb het uitgezocht en ik zal 2 jaar naar de hogere zeevaartschool moeten om mijn vaarbevoegdheid te behouden. Voordeel is dat ik dan ook gelijk de bevoegdheid heb om als hoofdwerktuigkundige te werken.
Is alleen maar goed, natte voeten zijn niet lekkerquote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die wordt dan droog daaronder
baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby oooooquote:Op maandag 4 april 2016 23:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean
Denk altijd aan je als ik langs de bushalte tegenover m'n oude kamer fietsquote:Op maandag 4 april 2016 23:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
die was ik aan het luisteren
je kent me nog altijd zo goed hvj
omg woon je er niet meerquote:Op maandag 4 april 2016 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk altijd aan je als ik langs de bushalte tegenover m'n oude kamer fiets
En wat doe je dan als hoofdwerktuigkundigequote:Op maandag 4 april 2016 23:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou, vanaf 1 januari gelden er nieuwe eisen voor officiers elektrotechniek. Ik heb het uitgezocht en ik zal 2 jaar naar de hogere zeevaartschool moeten om mijn vaarbevoegdheid te behouden. Voordeel is dat ik dan ook gelijk de bevoegdheid heb om als hoofdwerktuigkundige te werken.
Bedrijfslogo op kleding, te goed zichtbaar welk(e) schip/installatie... Ik moet het een beetje discreet houden.quote:
beetje fotoshoppen tochquote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bedrijfslogo op kleding, te goed zichtbaar welk(e) schip/installatie... Ik moet het een beetje discreet houden.
Ja we zitten in hetzelfde schuitje.quote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bedrijfslogo op kleding, te goed zichtbaar welk(e) schip/installatie... Ik moet het een beetje discreet houden.
Dragen ze bedrijfskleding op de Neeltje Jacobaquote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
jammer man, vond het altijd wel interessant om te zien waar je zoal komtquote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kan wel uit ervaring zeggen dat wch's zaad lekker smaakt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:41 schreef Crip het volgende:
Teun is wel echt een schatje mayne. Die vrouw van wch moet wel erg knap zijn dat er van wch's zaad zo'n liefje terecht komt.
Imma put cocaine in yo assquote:Op maandag 4 april 2016 23:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo
Omg ik ook. Beter dan al die andere magnumsquote:
Eet hij veel ananas jaquote:Op maandag 4 april 2016 23:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan wel uit ervaring zeggen dat wch's zaad lekker smaakt.
WCH zou wel goede hosselaar zijnquote:Op maandag 4 april 2016 23:41 schreef Crip het volgende:
Teun is wel echt een schatje mayne. Die vrouw van wch moet wel erg knap zijn dat er van wch's zaad zo'n liefje terecht komt.
Dat is niet zo, Crip.quote:
Nee ananas hoort niet op pizzaquote:
De hoofdwerktuigkundige is eindverantwoordelijk voor alle techniek aan boord, maar ik wil als officier elektrotechniek blijven werken en daar is geen specifieke opleiding voor. De enige manier is de maroff-opleiding en samen met m'n vakdiploma's kan ik voor die rang dan een Certificate of Competency krijgen. Normaal duurt de Maroff-opleiding 4 jaar, maar ik kan vrijstellingen krijgen zodat het in 2 jaar zou kunnen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
En wat doe je dan als hoofdwerktuigkundige
Heus welquote:
whoa schuingedrukte tekstquote:Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De hoofdwerktuigkundige is eindverantwoordelijk voor alle techniek aan boord, maar ik wil als officier elektrotechniek blijven werken en daar is geen specifieke opleiding voor. De enige manier is de maroff-opleiding en samen met m'n vakdiploma's kan ik voor die rang dan een Certificate of Competency krijgen. Normaal duurt de Maroff-opleiding 4 jaar, maar ik kan vrijstellingen krijgen zodat het in 2 jaar zou kunnen.
Get down deeper and downquote:Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
WOOOOOHOOOHOOOOOH WE'RE IN THE ARMY NOW
Ik heb je gemist gvdquote:
in de bijbel staat dat iedereen die warme ananas lust een zoon van satan isquote:Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heus wel
heb alleen al 4 maanden geen pizza op dus misschien is het veranderd ondertussen
wat is jouw favoriete pizzaquote:Op maandag 4 april 2016 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg ik ook. Beter dan al die andere magnums
je hebt ook spiesjes voor op de barbecue met ananas die eten veel mensen ook mag dat dan welquote:Op maandag 4 april 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de bijbel staat dat iedereen die warme ananas lust een zoon van satan is
Laatste tijd alleen Europese wateren, niet zo heel interessant.quote:Op maandag 4 april 2016 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jammer man, vond het altijd wel interessant om te zien waar je zoal komt
Peperoniquote:
weet niet, word nooit uitgenodigd voor barbecuesquote:Op maandag 4 april 2016 23:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
je hebt ook spiesjes voor op de barbecue met ananas die eten veel mensen ook mag dat dan wel
pepperoni salami picante van ristorante is lakkorquote:
Het is altijd boeiend. Wij zitten binnen en jij bent heerlijk buiten bezig, iedereen is jelly.quote:Op maandag 4 april 2016 23:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laatste tijd alleen Europese wateren, niet zo heel interessant.
akelig om te horenquote:Op maandag 4 april 2016 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet, word nooit uitgenodigd voor barbecues
Ja, beter die vrijstellingen krijgenquote:Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De hoofdwerktuigkundige is eindverantwoordelijk voor alle techniek aan boord, maar ik wil als officier elektrotechniek blijven werken en daar is geen specifieke opleiding voor. De enige manier is de maroff-opleiding en samen met m'n vakdiploma's kan ik voor die rang dan een Certificate of Competency krijgen. Normaal duurt de Maroff-opleiding 4 jaar, maar ik kan vrijstellingen krijgen zodat het in 2 jaar zou kunnen.
Je mag wel op mijn barbecue komenquote:Op maandag 4 april 2016 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet, word nooit uitgenodigd voor barbecues
Wat is jouw favoriete pizza danquote:
Jullie zouden het goed kunnen vinden denk ikquote:
Worstjesquote:
ben je iets kwijtquote:Op maandag 4 april 2016 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie zouden het goed kunnen vinden denk ik
Dit is waarom ik van je houquote:
wie is je favoriet van de kardashiansquote:
mijn naam is Der_Mann maar ik word ook wel eens Hermann genoemd door homo's, ik werd tweede in de KLB Userverkiezingen 2015 in de categorieėn ''Beste KLB'er 2015'' en ''KLB Hunk 2015'' maar in iedereens hart werd ik nummer 1quote:Op maandag 4 april 2016 23:49 schreef aight1 het volgende:
kan iedereen zichzelf hier even kort voorstellen, voor de administratie
Veel elektronica hoor op hedendaagse schepen en ook nogal heftige power plants.quote:Op maandag 4 april 2016 23:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, beter die vrijstellingen krijgen
Wel lang hoor 2 jaar voor een gloeilampie vervangen hier, stekkertje aansluiten daar
Of komt er meer bij kijken? Zo ja, wat dan precies
heyquote:Op maandag 4 april 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn naam is Der_Mann maar ik word ook wel eens Hermann genoemd door homo's, ik werd tweede in de KLB Userverkiezingen 2015 in de categorieėn ''Beste KLB'er 2015'' en ''KLB Hunk 2015'' maar in iedereens hart werd ik nummer 1
ik ben bekend geworden door mijn slimme en grappige posts
en ik ben niet dik
wat noem je iedereen hier homoquote:Op maandag 4 april 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word ook wel eens Hermann genoemd door homo's
Allebei nooit gehadquote:Op maandag 4 april 2016 23:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
pizza carbonara of vulcano met viesveel ham
Der_Mann zou ik wel het fijnst vindenquote:Op maandag 4 april 2016 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heet je toch wel Hermann, Hermann?
oh okquote:Op maandag 4 april 2016 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik typte per ongeluk homo's ipv lieve mensen
Alleen als ze uit zichzelf voor je voeten op haar rug gaat liggen en haar buik laat zienquote:Op maandag 4 april 2016 23:54 schreef aight1 het volgende:
als een vrouw zwanger is mag je dan aaien over haar buik
Ik een vulcanoquote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
volgende keer ga ik een pepperoni bestellen
Pizza Diavolo 'ns proberen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
volgende keer ga ik een pepperoni bestellen
volgens mij probeert hij mijn rol hier over te nemenquote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik
zou jij dat doen voor mequote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen als ze uit zichzelf voor je voeten op haar rug gaat liggen en haar buik laat zien
ik heb meer posts dan jij dus dan mag datquote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij probeert hij mijn rol hier over te nemen
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.quote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef aight1 het volgende:
over minder dan 3 jaar besta ik 10 jaar hier
wat een eikel zeg die aight1quote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij probeert hij mijn rol hier over te nemen
Jaquote:
wowquote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
maar 2000 meerquote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik heb meer posts dan jij dus dan mag dat
hiėrarchie snapde
Is een soort pizza, maar hebben ze niet overal. Lekker pittig.quote:
sowieso pepers op pizza altijd +1quote:Op maandag 4 april 2016 23:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is een soort pizza, maar hebben ze niet overal. Lekker pittig.
Trusten snoes xoquote:
Ga jequote:
Dag poepie, denk aan je, slaap lekkerquote:
slaap zacht ik zal altijd van je blijven houden xoxoquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dag poepie, denk aan je, slaap lekker
Moiquote:
Ik ook van jou never let go jack xoxxquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
slaap zacht ik zal altijd van je blijven houden xoxo
bedankt dat je even langs bent geweest en cholo's hart weer hebt gewonnen waardoor ze mij weer vergeetquote:
Afgewezenquote:Op maandag 4 april 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Der_Mann zou ik wel het fijnst vinden
We gaan toch samen bbqenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt dat je even langs bent geweest en cholo's hart weer hebt gewonnen waardoor ze mij weer vergeet
quote:Het nuttigen van een portie peulvruchten per dag kan helpen bij het verliezen van gewicht. Een portie bonen, erwten, kikkererwten of linzen leidt volgens nieuw onderzoek tot een kleine gewichtsafname.
Het toevoegen van 130 gram peulvruchten per dag staat gelijk aan het verliezen van 340 gram in zes weken tijd, zo bleek uit een studie van de Li Ka Shing Knowledge Institute, gepubliceerd in Science Daily.
komt zeker door al het kotsen na die troep te hebben gegetenquote:
Tu eres todo para mi.quote:
Merciquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |