opgegtenquote:Op maandag 4 april 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje veel werk voor iets wat binnen een minuut is opgegeten
lekker geskate?quote:Op maandag 4 april 2016 23:31 schreef Kurovski het volgende:
Zooow, vandaag maar weer op een normale tijd naar bed.
Rest van FOK! heb ik niet gezien, en hoe er op hem gereageerd wordt. Kan ik ook geen oordeel over vellen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb het niet over deze SC maar over heel fok. Iedereen wilde hem helpen en jij doet alsof iedereen altijd al zo dom doet. Nee, er is al zo vaak advies gegeven, hulp geboden en weet ik veel wat.
Maar het is natuurlijk makkelijker om zielig blijven doen.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hjb dikkehou ook van jou lekkere haakneus van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR, deze bedreiging neem ik erg serieusquote:Op maandag 4 april 2016 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
I WILL KILL YOU UNTIL YOU ARE DEAD
Kun je zometeen een stukje schrijven over die schepen enzo. Maak er maar een lang stukje van, leest lekker wegquote:Op maandag 4 april 2016 23:31 schreef Kurovski het volgende:
Zooow, vandaag maar weer op een normale tijd naar bed.
rare asmr heb jij chequote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kun je zometeen een stukje schrijven over die schepen enzo. Maak er maar een lang stukje van, leest lekker weg
Slechts een half uur vandaag, maar m'n buuv' was er vannacht dus een beetje laat geworden.quote:
bijna alsof het een acteur isquote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef Ashqelon het volgende:
Heb BWE bekeken, neef van Tonie Soprano en Omar Little in een serie?!
Nam iemand mij maar serieusquote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
TR, deze bedreiging neem ik erg serieus
is Chai op bezoek?quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Rest van FOK! heb ik niet gezien, en hoe er op hem gereageerd wordt. Kan ik ook geen oordeel over vellen.
Hij kan zich dan wel zielig voelen maar word dat wss gwn erger naarmate hij shit reacties krijgt. Hij moet gewoon zijn eigen shit even uitvogelen zonder hier op fok te open erover te zijn. Maar dat ligt ook bij zijn eigen postgedrag.
en toch blijf je terugkomen, kutzombiequote:Op maandag 4 april 2016 23:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
In dat geval word ik dagelijks 60 keer vermoord
Toemaar, genoeg cardio gehad dusquote:Op maandag 4 april 2016 23:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Slechts een half uur vandaag, maar m'n buuv' was er vannacht dus een beetje laat geworden.
Snap er ook niets van ;squote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en toch blijf je terugkomen, kutzombie
gvd das dirtyquote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je wel serieus naar de vuilnisbelt nemen
Wat voor ijs vind je lekkerst?quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hou ook van jou lekkere haakneus van me
IS IT TOO LATE NOW TO SAY SOORRRRYYYYquote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef aight1 het volgende:
shout out naar iedereen die nu naar justin bieber luistert
nee je bent precies op tijdquote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IS IT TOO LATE NOW TO SAY SOORRRRYYYY
Ja.quote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IS IT TOO LATE NOW TO SAY SOORRRRYYYY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |