Oké morgen uur corveedienst, 15.00 uur melden bij de conciėrgequote:
Ik heb een middelgrote redactiequote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar hoe ben je begonnen. Stel je hebt niets, wat ga je doen om jouw leventje te bewerkstelligen?
Ik dacht dat je webshops runde trouwens.
Denk dat jij wel een paar vuisten in je oog kunt gebruiken though.quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat Braddie wel een strenge juf kan gebruiken though.
doe je netjesquote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik heb een middelgrote redactie
Ik ben begonnen met een redelijk simpel concept om daar vervolgens een jaren-plan van te maken (financieel technisch allemaal, bespaar ik je voor het gemak). Daarna een compagnon in dienst genomen die mijn financiėle zaken op orde kan stellen zodat ik mij 100% kon richten op SEO en reclame/productie
Ik hoop dat ik niet zo klink.quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met een redelijk simpel concept om daar vervolgens een jaren-plan van te maken (financieel technisch allemaal, bespaar ik je voor het gemak). Daarna een compagnon in dienst genomen die mijn financiėle zaken op orde kan stellen zodat ik mij 100% kon richten op SEO en reclame/productie
En de conciėrge is mmgymcmb?quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké morgen uur corveedienst, 15.00 uur melden bij de conciėrge
D-R-I-V-I-N-Gquote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Chloro and Braddie, sitting in a tree
gvd jij weet echt precies wat ik geil vind.quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat jij wel een paar vuisten in je oog kunt gebruiken though.
Geen messen?quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat jij wel een paar vuisten in je oog kunt gebruiken though.
Weet verder voor de rest niet hoe er op hem wordt gereageerd buiten deze sc, maar het advies dat hier werd gegeven was altijd ook met een minachtend toontje. Begrijpelijk dat je er op een gegeven moment moe van word maar zulke zure reacties zijn alsnog niet op zn plek.quote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spit zijn pohi door, er zijn al zo veel pogingen gewaagd.
haha soort sumo gevechtquote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
braddie ik zal tot de dood met je vechten als je cholo van me steelt
Ja, als je goed je best doet mag je een rondje op de vloerschrobberquote:
ok vanillekwarkquote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
jij doet ook veel mensen pijn hoorquote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet verder voor de rest niet hoe er op hem wordt gereageerd buiten deze sc, maar het advies dat hier werd gegeven was altijd ook met een minachtend toontje. Begrijpelijk dat je er op een gegeven moment moe van word maar zulke zure reacties zijn alsnog niet op zn plek.
Zelf ben ik ook zuur geweest tegen braddie daar niet van, maar vind dat hij te veel shit krijgt hier voor zijn bedoelingen ook al komt hij vaak over als een lompe boer.
Ja oke maar dat is ook gewoon leuk om te doenquote:Op maandag 4 april 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij jou zitten er ook nog een paar ''ik pers studenten af'' tussen
Haha zij is de Bob, snap je?quote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoop dat Chloro aan het stuur zit dan.
Ja ontken ook niet dat ik vaak een bitch ben hoor, weet ook wanneer het onterecht is. Niet dat het me soms helemaal niet tegenhoudquote:Op maandag 4 april 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij doet ook veel mensen pijn hoor
En huurdersquote:Op maandag 4 april 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij jou zitten er ook nog een paar ''ik pers studenten af'' tussen
Je hebt Jimmy weggepestquote:Op maandag 4 april 2016 23:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ontken ook niet dat ik vaak een bitch ben hoor, weet ook wanneer het onterecht is.
Ik heb het niet over deze SC maar over heel fok. Iedereen wilde hem helpen en jij doet alsof iedereen altijd al zo dom doet. Nee, er is al zo vaak advies gegeven, hulp geboden en weet ik veel wat.quote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet verder voor de rest niet hoe er op hem wordt gereageerd buiten deze sc, maar het advies dat hier werd gegeven was altijd ook met een minachtend toontje. Begrijpelijk dat je er op een gegeven moment moe van word maar zulke zure reacties zijn alsnog niet op zn plek.
Zelf ben ik ook zuur geweest tegen braddie daar niet van, maar vind dat hij te veel shit krijgt hier voor zijn bedoelingen ook al komt hij vaak over als een lompe boer.
Hjb dikkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |