Overval en dan wegrennen van politiequote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil ook sporten maar toch ook niet, wie kan mij helpen
eh okquote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een real doll kopen en die nemen, krijg je toch beweging.
Potje FIFA?quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil ook sporten maar toch ook niet, wie kan mij helpen
kan je beter via je kont inbrengen anders sterven ze in je maagquote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon handje lintwormen eten, dan val je af
Ja, dat ben ik idd.quote:
Hard werken om de juiste banden/connecties te leggen. Veel bedrijfsplannen / concepten maken om vervolgens ook hard op mijn bek te gaan. Ik heb veel MBO'ers in dienst genomen omdat die heel secuur, simpel en adequaat kunnen werken. Het zijn mijn waardevolste werknemers die ik heb. HBO'ers waar Fok! altijd heel populair over blaat zijn bij mij in de minderheid. Ze verwachten teveel van mij en zichzelf, stellen vervelend hoge eisen en denken dat ze zomaar even 3000k kunnen verdienen. Serieus, alles draait bij hen om geld en "aanzien"quote:Op maandag 4 april 2016 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je misschien uitleggen hoe je begonnen bent?
ik straal pure liefde en aardigheid uit, ik denk niet dat ze mij geld zouden gevenquote:Op maandag 4 april 2016 23:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Overval en dan wegrennen van politie
Winwin
Wat een kutbeestenquote:Op maandag 4 april 2016 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je beter via je kont inbrengen anders sterven ze in je maag
Ja echt waardevol de reacties die wij op braddie hebben gegeven, hij heeft zelf al aan dat hij geen moeite heeft met het afvallen maar dat het meer mentaal zit. Dan moet hij therapie gaan volgen ofzo i.p.v dat we hier zure sloot reacties gaan geven.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Chloroform het volgende:
Ja want het is niet alsof iedereen en zn moeder braddie al advies heeft proberen geven. Ook de sexy gym boys. Maar meneer weet het zelf allemaal beter. Daarom is ie nog steeds zoals ie nu is.
Puhlease
Ik kan pas in slaap komen als ik écht zo moe ben dat m`n ogen dichtvallen, als ik voor die tijd naar bed ga lig ik altijd nog +- 1 uur te draaien en te doen..quote:Op maandag 4 april 2016 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga dan naar bed nu en sta 8 uur weer op.
Ja, maar hoe ben je begonnen. Stel je hebt niets, wat ga je doen om jouw leventje te bewerkstelligen?quote:Op maandag 4 april 2016 23:20 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Hard werken om de juiste banden/connecties te leggen. Veel bedrijfsplannen / concepten maken om vervolgens ook hard op mijn bek te gaan. Ik heb veel MBO'ers in dienst genomen omdat die heel secuur, simpel en adequaat kunnen werken. Het zijn mijn waardevolste werknemers die ik heb. HBO'ers waar Fok! altijd heel populair over blaat zijn bij mij in de minderheid. Ze verwachten teveel van mij en zichzelf, stellen vervelend hoge eisen en denken dat ze 3000k kunnen verdienen
Serieus, als ik ergens om kan lachen...dan zijn het HBO-afzeik topics.
neemt niet weg dat het soms erg grappig kan zijnquote:Op maandag 4 april 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja echt waardevol de reacties die wij op braddie hebben gegeven, hij heeft zelf al aan dat hij geen moeite heeft met het afvallen maar dat het meer mentaal zit. Dan moet hij therapie gaan volgen ofzo i.p.v dat we hier zure sloot reacties gaan geven.
Want hij heeft er ook écht wat aan als je hem retard noemt of iets dergelijks.
Spit zijn pohi door, er zijn al zo veel pogingen gewaagd.quote:Op maandag 4 april 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja echt waardevol de reacties die wij op braddie hebben gegeven, hij heeft zelf al aan dat hij geen moeite heeft met het afvallen maar dat het meer mentaal zit. Dan moet hij therapie gaan volgen ofzo i.p.v dat we hier zure sloot reacties gaan geven.
Want hij heeft er ook écht wat aan als je hem retard noemt of iets dergelijks.
Altijd grappigquote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het soms erg grappig kan zijn
Maar je moet je wel realiseren dat er in de sc 99% gemeen gelul komt waar jij zelf ook niet wijzer van wordt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar het is wel prettig om er over te praten vind ik.
Ik ga sowieso focussen op mezelf en mijzelf verbeteren op alle fronten.
Lieve reactie trouwens Crip
dan weet ik niet wat je onder hardlopen verstaat, maar je doet wel wat verkeerd als je nu niet moe/voldaan bent om lekker te gaan slapenquote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan pas in slaap komen als ik écht zo moe ben dat m`n ogen dichtvallen, als ik voor die tijd naar bed ga lig ik altijd nog +- 1 uur te draaien en te doen..
Hoi snoes, is je huiswerk eindelijk afquote:
Oh fuck, in dat geval, laat maar.quote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben goed genoeg om met 1-0 te winnen op semi-pro, kom dan
Ik schat dat ze dat zelf ook wel weet, maar wat ze zegt klopt zeker. Het helpt niet als je mij retard of fatty of dikke mongool gaat noemen, want het zit mentaal. Het probleem is niet het afvallen zelf, het probleem is de knop omzetten en deze omhouden.quote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spit zijn pohi door, er zijn al zo veel pogingen gewaagd.
Afberenquote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan pas in slaap komen als ik écht zo moe ben dat m`n ogen dichtvallen, als ik voor die tijd naar bed ga lig ik altijd nog +- 1 uur te draaien en te doen..
Ja natuurlijk is het grappig of soms zelfs irritant, iedereen op het forum is wel lachwekken of irritant. De een meer dan de andere. Maarjaquote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het soms erg grappig kan zijn
Ja leuk maar ik ben hier ook niet om jou te helpen, weeniequote:Op maandag 4 april 2016 23:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik schat dat ze dat zelf ook wel weet, maar wat ze zegt klopt zeker. Het helpt niet als je mij retard of fatty of dikke mongool gaat noemen, want het zit mentaal. Het probleem is niet het afvallen zelf, het probleem is de knop omzetten en deze omhouden.
Nee ik wil strafwerkquote:Op maandag 4 april 2016 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoi snoes, is je huiswerk eindelijk af
speel je hard to get?quote:Op maandag 4 april 2016 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik ben hier ook niet om jou te helpen, weenie
Denk dat Braddie wel een strenge juf kan gebruiken though.quote:Op maandag 4 april 2016 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik ben hier ook niet om jou te helpen, weenie
Oké morgen uur corveedienst, 15.00 uur melden bij de conciërgequote:
Ik heb een middelgrote redactiequote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar hoe ben je begonnen. Stel je hebt niets, wat ga je doen om jouw leventje te bewerkstelligen?
Ik dacht dat je webshops runde trouwens.
Denk dat jij wel een paar vuisten in je oog kunt gebruiken though.quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat Braddie wel een strenge juf kan gebruiken though.
doe je netjesquote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik heb een middelgrote redactie
Ik ben begonnen met een redelijk simpel concept om daar vervolgens een jaren-plan van te maken (financieel technisch allemaal, bespaar ik je voor het gemak). Daarna een compagnon in dienst genomen die mijn financiële zaken op orde kan stellen zodat ik mij 100% kon richten op SEO en reclame/productie
Ik hoop dat ik niet zo klink.quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met een redelijk simpel concept om daar vervolgens een jaren-plan van te maken (financieel technisch allemaal, bespaar ik je voor het gemak). Daarna een compagnon in dienst genomen die mijn financiële zaken op orde kan stellen zodat ik mij 100% kon richten op SEO en reclame/productie
En de conciërge is mmgymcmb?quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké morgen uur corveedienst, 15.00 uur melden bij de conciërge
D-R-I-V-I-N-Gquote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Chloro and Braddie, sitting in a tree
gvd jij weet echt precies wat ik geil vind.quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat jij wel een paar vuisten in je oog kunt gebruiken though.
Geen messen?quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat jij wel een paar vuisten in je oog kunt gebruiken though.
Weet verder voor de rest niet hoe er op hem wordt gereageerd buiten deze sc, maar het advies dat hier werd gegeven was altijd ook met een minachtend toontje. Begrijpelijk dat je er op een gegeven moment moe van word maar zulke zure reacties zijn alsnog niet op zn plek.quote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spit zijn pohi door, er zijn al zo veel pogingen gewaagd.
haha soort sumo gevechtquote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
braddie ik zal tot de dood met je vechten als je cholo van me steelt
Ja, als je goed je best doet mag je een rondje op de vloerschrobberquote:
ok vanillekwarkquote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
jij doet ook veel mensen pijn hoorquote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet verder voor de rest niet hoe er op hem wordt gereageerd buiten deze sc, maar het advies dat hier werd gegeven was altijd ook met een minachtend toontje. Begrijpelijk dat je er op een gegeven moment moe van word maar zulke zure reacties zijn alsnog niet op zn plek.
Zelf ben ik ook zuur geweest tegen braddie daar niet van, maar vind dat hij te veel shit krijgt hier voor zijn bedoelingen ook al komt hij vaak over als een lompe boer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |