Ja Braddie, ga naar De Gym SC!quote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
Braddie ik denk dat je niet te veel advies moet gaan vragen hier en niet te veel over zulke dingen moet praten, waardevol advies krijg je toch niet. Lijkt me sws niet zo verstandig als je zo snel uit je slof schiet. Focus je op jezelf en vraag advies aan mensen die er verstand van hebben in je omgeving, sport fora's ofzo.
liefquote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
Braddie ik denk dat je niet te veel advies moet gaan vragen hier en niet te veel over zulke dingen moet praten, waardevol advies krijg je toch niet. Lijkt me sws niet zo verstandig als je zo snel uit je slof schiet. Focus je op jezelf en vraag advies aan mensen die er verstand van hebben in je omgeving, sport fora's ofzo.
een hoop geklaag in klaagbaak, bel de politiequote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Dat was 3 jaar geleden. Ik was een jaar ver van de radar verdwenen omdat ik depressief was en niet wist wat ik moest met mijn leven. Pas daarna ben ik mijzelf weer gaan her-ontdekken en besloot ik het vastgoed in te gaan waardoor mij dat heel veel heeft opgeleverd. Ik heb geleerd dat je eigen leven "maakbaar" is en dat je alles kunt bereiken wat je maar wilt. Inmiddels werk ik met grote bedrijven samen en heb ik alle vrijheid om te gaan en staan waar ik maar wilToen ik plukdester registreerde was die drang er al, alleen kwam ik erachter dat "dit het niet was".
Tegenwoordig kom ik hier nog eens in de zoveel tijd om te zien hoe anderen zich hier bewegen en schrik ik soms ontzettend van het gemiddelde niveau hier. Veel rechts geblaat en een hoop geklaag. Het erge is dat ik dat ook veel zie in het bedrijfsleven, ..hetgeen waar ik mij nu actief in bevind.
ironisch.quote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
Zit zeker wat in ja, ik ga zo (Na het editen van een nieuwe DZC) Weer een blok lopen. Kilometer of 3-4 om te beginnen moet te doen zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
steeds opnieuw moeten beginnen is pas ruk, dat zou genoeg motivatie moeten zijn
we geven best wel goed advies tochquote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
Heb je gelijk in, maar het is wel prettig om er over te praten vind ik.quote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
Gewoon seksen!quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil ook sporten maar toch ook niet, wie kan mij helpen
Op tijd gaan slapen is ook belangrijkquote:Op maandag 4 april 2016 23:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zit zeker wat in ja, ik ga zo (Na het editen van een nieuwe DZC) Weer een blok lopen. Kilometer of 3-4 om te beginnen moet te doen zijn.
kom samen gym gaan we rollen op de loopbandquote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
Niet te veel doen op een dag, bouw het rustig opquote:Op maandag 4 april 2016 23:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zit zeker wat in ja, ik ga zo (Na het editen van een nieuwe DZC) Weer een blok lopen. Kilometer of 3-4 om te beginnen moet te doen zijn.
Ook dat ritme moet ik weer zien te vindenquote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op tijd gaan slapen is ook belangrijk
Gewoon handje lintwormen eten, dan val je afquote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
Een real doll kopen en die nemen, krijg je toch beweging.quote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je ook tips die niet onmogelijk zijn
Ga dan naar bed nu en sta 8 uur weer op.quote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ook dat ritme moet ik weer zien te vinden
ben te skeer voor fitness abonnementquote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kom samen gym gaan we rollen op de loopband
Goede juf ben jij zeg.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Chloroform het volgende:
Ja want het is niet alsof iedereen en zn moeder braddie al advies heeft proberen geven. Ook de sexy gym boys. Maar meneer weet het zelf allemaal beter. Daarom is ie nog steeds zoals ie nu is.
Puhlease
Beste tip ooitquote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon handje lintwormen eten, dan val je af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |