Wat voor ijs vind je lekkerst?quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hou ook van jou lekkere haakneus van me
IS IT TOO LATE NOW TO SAY SOORRRRYYYYquote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef aight1 het volgende:
shout out naar iedereen die nu naar justin bieber luistert
nee je bent precies op tijdquote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IS IT TOO LATE NOW TO SAY SOORRRRYYYY
Ja.quote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IS IT TOO LATE NOW TO SAY SOORRRRYYYY
Baby you should go and love yourselfquote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef aight1 het volgende:
shout out naar iedereen die nu naar justin bieber luistert
Nou, vanaf 1 januari gelden er nieuwe eisen voor officiers elektrotechniek. Ik heb het uitgezocht en ik zal 2 jaar naar de hogere zeevaartschool moeten om mijn vaarbevoegdheid te behouden. Voordeel is dat ik dan ook gelijk de bevoegdheid heb om als hoofdwerktuigkundige te werken.quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kun je zometeen een stukje schrijven over die schepen enzo. Maak er maar een lang stukje van, leest lekker weg
die was ik aan het luisterenquote:Op maandag 4 april 2016 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Baby you should go and love yourself
what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you meanquote:
waarom nooit meer leun- pics?quote:Op maandag 4 april 2016 23:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou, vanaf 1 januari gelden er nieuwe eisen voor officiers elektrotechniek. Ik heb het uitgezocht en ik zal 2 jaar naar de hogere zeevaartschool moeten om mijn vaarbevoegdheid te behouden. Voordeel is dat ik dan ook gelijk de bevoegdheid heb om als hoofdwerktuigkundige te werken.
Is alleen maar goed, natte voeten zijn niet lekkerquote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die wordt dan droog daaronder
baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby oooooquote:Op maandag 4 april 2016 23:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean what do you mean what do you mean ooooh what do you mean
Denk altijd aan je als ik langs de bushalte tegenover m'n oude kamer fietsquote:Op maandag 4 april 2016 23:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
die was ik aan het luisteren
je kent me nog altijd zo goed hvj
omg woon je er niet meerquote:Op maandag 4 april 2016 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk altijd aan je als ik langs de bushalte tegenover m'n oude kamer fiets
En wat doe je dan als hoofdwerktuigkundigequote:Op maandag 4 april 2016 23:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou, vanaf 1 januari gelden er nieuwe eisen voor officiers elektrotechniek. Ik heb het uitgezocht en ik zal 2 jaar naar de hogere zeevaartschool moeten om mijn vaarbevoegdheid te behouden. Voordeel is dat ik dan ook gelijk de bevoegdheid heb om als hoofdwerktuigkundige te werken.
Bedrijfslogo op kleding, te goed zichtbaar welk(e) schip/installatie... Ik moet het een beetje discreet houden.quote:
beetje fotoshoppen tochquote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bedrijfslogo op kleding, te goed zichtbaar welk(e) schip/installatie... Ik moet het een beetje discreet houden.
Ja we zitten in hetzelfde schuitje.quote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bedrijfslogo op kleding, te goed zichtbaar welk(e) schip/installatie... Ik moet het een beetje discreet houden.
Dragen ze bedrijfskleding op de Neeltje Jacobaquote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
jammer man, vond het altijd wel interessant om te zien waar je zoal komtquote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kan wel uit ervaring zeggen dat wch's zaad lekker smaakt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:41 schreef Crip het volgende:
Teun is wel echt een schatje mayne. Die vrouw van wch moet wel erg knap zijn dat er van wch's zaad zo'n liefje terecht komt.
Imma put cocaine in yo assquote:Op maandag 4 april 2016 23:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo
Omg ik ook. Beter dan al die andere magnumsquote:
Eet hij veel ananas jaquote:Op maandag 4 april 2016 23:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan wel uit ervaring zeggen dat wch's zaad lekker smaakt.
WCH zou wel goede hosselaar zijnquote:Op maandag 4 april 2016 23:41 schreef Crip het volgende:
Teun is wel echt een schatje mayne. Die vrouw van wch moet wel erg knap zijn dat er van wch's zaad zo'n liefje terecht komt.
Dat is niet zo, Crip.quote:
Nee ananas hoort niet op pizzaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |