beetje fotoshoppen tochquote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bedrijfslogo op kleding, te goed zichtbaar welk(e) schip/installatie... Ik moet het een beetje discreet houden.
Ja we zitten in hetzelfde schuitje.quote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bedrijfslogo op kleding, te goed zichtbaar welk(e) schip/installatie... Ik moet het een beetje discreet houden.
Dragen ze bedrijfskleding op de Neeltje Jacobaquote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
jammer man, vond het altijd wel interessant om te zien waar je zoal komtquote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kan wel uit ervaring zeggen dat wch's zaad lekker smaakt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:41 schreef Crip het volgende:
Teun is wel echt een schatje mayne. Die vrouw van wch moet wel erg knap zijn dat er van wch's zaad zo'n liefje terecht komt.
Imma put cocaine in yo assquote:Op maandag 4 april 2016 23:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo baby baby baby oooooo baby baby baby ooooo
Omg ik ook. Beter dan al die andere magnumsquote:
Eet hij veel ananas jaquote:Op maandag 4 april 2016 23:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan wel uit ervaring zeggen dat wch's zaad lekker smaakt.
WCH zou wel goede hosselaar zijnquote:Op maandag 4 april 2016 23:41 schreef Crip het volgende:
Teun is wel echt een schatje mayne. Die vrouw van wch moet wel erg knap zijn dat er van wch's zaad zo'n liefje terecht komt.
Dat is niet zo, Crip.quote:
Nee ananas hoort niet op pizzaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |