Nee jij wil te graagquote:
Vertel jij het mij?quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je het leuk vindt, waarom kap je dan
Wist niet dat jij tata sprak.quote:Op maandag 4 april 2016 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wanneer is de nieuwe Better Call Saul, vandaag of morgen?
Neuk een rots, twee vliegen in een klapquote:
ja is nogal dom, want sport kan depressie onderdrukkenquote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vertel jij het mij?
Als ik eenmaal depri ben dan zit ik het liefst de hele dag binnen, dan krijg ik dus geen beweging, word m`n conditie slechter en slechter, en als ik dan zoiets heb van, ik voel me weer een beetje oke qua mind en ik ga naar buiten en wil gaan hardlopen of fietsen en het is (Door dat ik zo lang binnen heb gezeten) Zwaar geworden, pak ik de auto voor datzelfde stuk wat ik eigenlijk wil hardlopen of fietsen.. En sja.. Dat heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben helaas, lui, dik, ongezond.
Je bent bekend met het begrip vicieuze cirkel? Die kun je ook actief proberen te doorbreken als je het herkent.quote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vertel jij het mij?
Als ik eenmaal depri ben dan zit ik het liefst de hele dag binnen, dan krijg ik dus geen beweging, word m`n conditie slechter en slechter, en als ik dan zoiets heb van, ik voel me weer een beetje oke qua mind en ik ga naar buiten en wil gaan hardlopen of fietsen en het is (Door dat ik zo lang binnen heb gezeten) Zwaar geworden, pak ik de auto voor datzelfde stuk wat ik eigenlijk wil hardlopen of fietsen.. En sja.. Dat heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben helaas, lui, dik, ongezond.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
IK NEUK JE VRIENDIN 18 SECONDEN HELEMAAL SUF EN SCHIJT DAARNA IN JE WEBSHOP !!!!!! !!!!!
ah oke, lewd.quote:Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
was vroeger vrij fanatiek maar al een tijdje niet meer
Haha pussy, gewoon bang voor mijn imponerende 1,63m.quote:
Als je je kut voelt moet je juist gaan sporten, ook al wil je nietquote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vertel jij het mij?
Klopt, dat kan. Maar als ik eenmaal in die cirkel zit vind ik het lastig om daar uit te komen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent bekend met het begrip vicieuze cirkel? Die kun je ook actief proberen te doorbreken als je het herkent.
als een balletje in een cirkelquote:Op maandag 4 april 2016 23:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, dat kan. Maar als ik eenmaal in die cirkel zit vind ik het lastig om daar uit te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |