Ja, ik was tot m`n 12e echt mager, en sinds m`n 12e ben ik heel erg veel aangekomen en dat gaat er nu heel moeilijk af helaas.quote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar ben je ooit echt slank geweest? als kind bijv?
Klopt, 91 is zwaar. Maar bij 1,78 is 91 kilo nét even wat beter hanteerbaar dan 124 he? Ik was toen ook nog wel stevig, maar was niet meer zo`n constant hijgende, steeds maar buiten adem zijnde fattie die ik nu ben.quote:Op maandag 4 april 2016 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
91 is nog steeds zwaar hoor, of je moet echt spieren hebben
schijnt wel zo te zijn ja, dat wanneer je als kind dik was je later een probleem hebt om het er weer af te krijgen. weet niet waar die grens ligt, denk wel dat 12 daar nog binnenvalt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik was tot m`n 12e echt mager, en sinds m`n 12e ben ik heel erg veel aangekomen en dat gaat er nu heel moeilijk af helaas.
Omg bedankt dit moest ik horen nu ga ik niet een zak chips leeg etenquote:Op maandag 4 april 2016 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh. Je bent best wel cute hoor, poemelke
1.78 beste 78quote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, 91 is zwaar. Maar bij 1,78 is 91 kilo nét even wat beter hanteerbaar dan 124 he?
Laat maar dan.quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dies heel duur niels, premium account nodig ook
Is gewoon een serieuze vraag hoorquote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Crip het volgende:
[..]
ga je me nu al een reden geven om het terug te nemen gvd
uiteraard, maar dan wordt het pas echt lastigquote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, 91 is zwaar. Maar bij 1,78 is 91 kilo nét even wat beter hanteerbaar dan 124 he?
Daar deed ik het voor.quote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg bedankt dit moest ik horen nu ga ik niet een zak chips leeg eten
Ja dat is de tragedie die iedereen vergeet.quote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
buurman rookt soms wiet in de achtertuin, second hand smoke alles
Hoe lang ben jij, sexyhaas?quote:
Nog vrij hoogquote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
haha TWD finale heeft een 5.8/10 op IMDB haha
Heb diëtistes geprobeerd vroeger, hielp allemaal niets...quote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
schijnt wel zo te zijn ja, dat wanneer je als kind dik was je later een probleem hebt om het er weer af te krijgen. weet niet waar die grens ligt, denk wel dat 12 daar nog binnenvalt.
vingersquote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is gewoon een serieuze vraag hoor
vind je het dan niet leuk? sport? dat moet je voor elkaar zien te krijgen. hardlopen wordt op een gegeven moment verslavend.quote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb diëtistes geprobeerd vroeger, hielp allemaal niets...
En het probleem is, ik kán het zelf wel, maar ik kan het niet doorzetten. Waardoor ik snel weer terugval en weer ga eten. Kan dat momentum niet vasthouden zeg maar.
waarom zeg je dan nog vrij hoogquote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog vrij hoog
Niet gekeken btw
quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke, dan stop ik ermee MAHL. Is het nu opgelost?
Klopt inderdaad zeer zeker, die 124 kilo was wel echt verschrikkelijk. Ik durfde ook niets meer te ondernemen omdat ik bang was dat iedereen mij raar zou aankijken en zou beoordelen. Dus ik ben toen alleen maar naar buiten gegaan als het echt moest..quote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uiteraard, maar dan wordt het pas echt lastig
quote:
Ik vind sporten hartstikke leuk, hardlopen, fietsen, wandelen (Oke, wel vrij basic) Maar dat vind ik echt leuk om te doen, zeker fietsen. Alleen sja, nu met een rijbewijs en auto ben ik verdomde lui geworden.quote:Op maandag 4 april 2016 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind je het dan niet leuk? sport? dat moet je voor elkaar zien te krijgen. hardlopen wordt op een gegeven moment verslavend.
als je het leuk vindt, waarom kap je danquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik vind sporten hartstikke leuk, hardlopen, fietsen, wandelen (Oke, wel vrij basic) Maar dat vind ik echt leuk om te doen, zeker fietsen. Alleen sja, nu met een rijbewijs en auto ben ik verdomde lui geworden.
ah nou ja als je maar tevreden bentquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee, lette nooit op tijdens wiskunde
ben echt mad jelly nuquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Dit blijft echt één van de meest kansloze topics van heel KLB: De SC.
Of je gaat gewoon lekker vozen met je vriend/vriendin, in plaats van hier te gaan reageren met wellicht nog kanslozere mensen dan jijzelf. Ga aan de coke/bier of doe iets wat je leven echt verrijkt. Ik hoef het niet meer te doen, ..2 succesvolle *webshops die ik thuis veilig run. Overmorgen naar Monaco weer ipv de fictieve "sociale werplaats"![]()
(*ik zeg niet welke, dus dat heeft geen zin)
Ik doe de dingen die jij noemt allemaal, maar dan in combinatie met FOK!.quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Dit blijft echt een van de meest kansloze topics van heel KLB: De SC.
Of je gaat gewoon lekker vozen met je vriend/vriendin, in plaats van hier te gaan reageren met wellicht nog kanslozere mensen dan jijzelf. Ga aan de coke/bier of doe iets wat je leven echt verrijkt. Ik hoef het niet meer te doen, ..2 succesvolle *webshops die ik thuis veilig run. Overmorgen naar Monaco weer![]()
Kom maarquote:Op maandag 4 april 2016 23:07 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb de eerste 15 posts gelezen naar ik keur dat gedrag tegen Opso af. Ga zo door en ik hoek jullie allemaal.
mee eens, we kunnen beter random mensen gaan DM'en dat we onze moeder en oma neukenquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Dit blijft echt een van de meest kansloze topics van heel KLB: De SC.
Of je gaat gewoon lekker vozen met je vriend/vriendin, in plaats van hier te gaan reageren met wellicht nog kanslozere mensen dan jijzelf. Ga aan de coke/bier of doe iets wat je leven echt verrijkt. Ik hoef het niet meer te doen, ..2 succesvolle *webshops die ik thuis veilig run. Overmorgen naar Monaco weer![]()
Jij neukt dikkerdjesquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Of je gaat gewoon lekker vozen met je vriend/vriendin, in plaats van hier te gaan reageren met wellicht nog kanslozere mensen dan jijzelf. Ga aan de coke/bier of doe iets wat je leven echt verrijkt. Ik hoef het niet meer te doen, ..2 succesvolle *webshops die ik thuis veilig run. Overmorgen naar Monaco weer ipv de "sociale werplaats"![]()
maaaar.. jij hebt wel -7 en hier kunnen we zien zonder bril.quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Of je gaat gewoon lekker vozen met je vriend/vriendin, in plaats van hier te gaan reageren met wellicht nog kanslozere mensen dan jijzelf. Ga aan de coke/bier of doe iets wat je leven echt verrijkt. Ik hoef het niet meer te doen, ..2 succesvolle *webshops die ik thuis veilig run. Overmorgen naar Monaco weer ipv de "sociale werplaats"![]()
Wanneer is de nieuwe Better Call Saul, vandaag of morgen?quote:Op maandag 4 april 2016 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En nu nog een keer, in het Nederlands?
IK NEUK JE VRIENDIN 18 SECONDEN HELEMAAL SUF EN SCHIJT DAARNA IN JE WEBSHOP !!!!!! !!!!!quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Nee jij wil te graagquote:
Vertel jij het mij?quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je het leuk vindt, waarom kap je dan
Wist niet dat jij tata sprak.quote:Op maandag 4 april 2016 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wanneer is de nieuwe Better Call Saul, vandaag of morgen?
Neuk een rots, twee vliegen in een klapquote:
ja is nogal dom, want sport kan depressie onderdrukkenquote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vertel jij het mij?
Als ik eenmaal depri ben dan zit ik het liefst de hele dag binnen, dan krijg ik dus geen beweging, word m`n conditie slechter en slechter, en als ik dan zoiets heb van, ik voel me weer een beetje oke qua mind en ik ga naar buiten en wil gaan hardlopen of fietsen en het is (Door dat ik zo lang binnen heb gezeten) Zwaar geworden, pak ik de auto voor datzelfde stuk wat ik eigenlijk wil hardlopen of fietsen.. En sja.. Dat heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben helaas, lui, dik, ongezond.
Je bent bekend met het begrip vicieuze cirkel? Die kun je ook actief proberen te doorbreken als je het herkent.quote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vertel jij het mij?
Als ik eenmaal depri ben dan zit ik het liefst de hele dag binnen, dan krijg ik dus geen beweging, word m`n conditie slechter en slechter, en als ik dan zoiets heb van, ik voel me weer een beetje oke qua mind en ik ga naar buiten en wil gaan hardlopen of fietsen en het is (Door dat ik zo lang binnen heb gezeten) Zwaar geworden, pak ik de auto voor datzelfde stuk wat ik eigenlijk wil hardlopen of fietsen.. En sja.. Dat heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben helaas, lui, dik, ongezond.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
IK NEUK JE VRIENDIN 18 SECONDEN HELEMAAL SUF EN SCHIJT DAARNA IN JE WEBSHOP !!!!!! !!!!!
ah oke, lewd.quote:Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
was vroeger vrij fanatiek maar al een tijdje niet meer
Haha pussy, gewoon bang voor mijn imponerende 1,63m.quote:
Als je je kut voelt moet je juist gaan sporten, ook al wil je nietquote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vertel jij het mij?
Klopt, dat kan. Maar als ik eenmaal in die cirkel zit vind ik het lastig om daar uit te komen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent bekend met het begrip vicieuze cirkel? Die kun je ook actief proberen te doorbreken als je het herkent.
als een balletje in een cirkelquote:Op maandag 4 april 2016 23:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, dat kan. Maar als ik eenmaal in die cirkel zit vind ik het lastig om daar uit te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |