gvd jij ook al, wat is ditquote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
niet zo stoer doen tegen hermann anders ga ik op je springen
Hij weet het natuurlijk allemaal wel, maar hij is gewoon een emotie-eter.quote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef zeer het volgende:
[..]
Liever een excuus bedenken, passief worden en verdrinken in zelfmedelijden.
Natuurlijk niet, Herman is cute, en dat heeft ie echt niet van mij.quote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh kut ik ben toch niet de vader he?
quote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Voel je je er niet prettig bij als ik zulke comments maak?
Jawel bby, jij hebt me ook wel eens verdedigdquote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gevoel ken jij niet he, dat andere mensen je willen verdedigen
En als je een x niet emotioneel bent lekker jezelf verwennen met pizzas.quote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij weet het natuurlijk allemaal wel, maar hij is gewoon een emotie-eter.![]()
![]()
Ghehehehequote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je het dan weer laat vallen, en weer oppikt, en weer laat vallen, heb je meteen goede workout.
zal wel high zijn geweestquote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel bby, jij hebt me ook wel eens verdedigd
hjv tegen vkquote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gevoel ken jij niet he, dat andere mensen je willen verdedigen
Ha Gayquote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt voor deze informatie
betekent niet dat het geen irritant kutpersonage is
Twee dagen achter elkaar. Want je mag jezelf best wel iets lekkers gunnen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef Chai het volgende:
[..]
En als je een x niet emotioneel bent lekker jezelf verwennen met pizzas.
91 is nog steeds zwaar hoor, of je moet echt spieren hebbenquote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
GheheheheTrue.
Nee, maar het is voor mij iig lastig, want 1,5 jaar geleden ging ik van 124,8 naar 91,4 toe in 7 maanden tijd. Toen kwamen er steeds weer negatieve dingen (Meid die me aan het lijntje hield, rijlessen etc) En begon ik weer te eten. En kwam ik aan tot 117,3 Dat ik vorige maand woog. Nu ben ik 113,1
Oh. Je bent best wel cute hoor, poemelkequote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Herman is cute, en dat heeft ie echt niet van mij.
Ja, ik was tot m`n 12e echt mager, en sinds m`n 12e ben ik heel erg veel aangekomen en dat gaat er nu heel moeilijk af helaas.quote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar ben je ooit echt slank geweest? als kind bijv?
Klopt, 91 is zwaar. Maar bij 1,78 is 91 kilo nét even wat beter hanteerbaar dan 124 he? Ik was toen ook nog wel stevig, maar was niet meer zo`n constant hijgende, steeds maar buiten adem zijnde fattie die ik nu ben.quote:Op maandag 4 april 2016 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
91 is nog steeds zwaar hoor, of je moet echt spieren hebben
schijnt wel zo te zijn ja, dat wanneer je als kind dik was je later een probleem hebt om het er weer af te krijgen. weet niet waar die grens ligt, denk wel dat 12 daar nog binnenvalt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik was tot m`n 12e echt mager, en sinds m`n 12e ben ik heel erg veel aangekomen en dat gaat er nu heel moeilijk af helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |