Omdat ik (srs) Periodes heb waarin het goed gaat, en periodes waarin het kut gaat.quote:Op maandag 4 april 2016 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je zo makkelijk afvalt, hoe komt het dan dat je zo dik bent?
bedankt voor deze informatiequote:Op maandag 4 april 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Hermann; HPLC en ik vinden dat Laurel er goed uitziet in S4
Hjb gewoon over herman, herman is m'n bbyquote:
periode van de afgelopen 25 jaar gingen net ff-ies kut zekerquote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat ik (srs) Periodes heb waarin het goed gaat, en periodes waarin het kut gaat.
Ik kan zonder er echt moeite voor te hoeven doen behalve stoppen met s'nachts eten zo 6-8 kilo in een maand kwijt raken en dat er ook afhouden voor onbepaalde tijd. Maar er hoeft ook maar iets te gebeuren waardoor ik weer een beetje depri word, en die 6-8 kilo (Of meer, ligt er aan hoeveel ik dan kwijt ben) Zitten er in 2-3 maanden weer aan.
En zo vind ik het steeds minder chill om te sporten en te doen, ben dat zelfvertrouwen op dat gebied een beetje kwijt. Maar ik pik het nu weer op.
Kjensorquote:Op maandag 4 april 2016 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
crashen doe je wel in die twingo van je no worries
niet zo stoer doen tegen hermann anders ga ik op je springenquote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja of hersendood, die groep was ik ff vergeten.
Als je het dan weer laat vallen, en weer oppikt, en weer laat vallen, heb je meteen goede workout.quote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef MrBradge het volgende:
En zo vind ik het steeds minder chill om te sporten en te doen, ben dat zelfvertrouwen op dat gebied een beetje kwijt. Maar ik pik het nu weer op.
Oh kut ik ben toch niet de vader he?quote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hjb gewoon over herman, herman is m'n bby
quote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef zeer het volgende:
[..]
periode van de afgelopen 25 jaar gingen net ff-ies kut zeker
bedankt honneponquote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hjb gewoon over herman, herman is m'n bby
Maar ben je ooit echt slank geweest? als kind bijv?quote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat ik (srs) Periodes heb waarin het goed gaat, en periodes waarin het kut gaat.
Ik kan zonder er echt moeite voor te hoeven doen behalve stoppen met s'nachts eten zo 6-8 kilo in een maand kwijt raken en dat er ook afhouden voor onbepaalde tijd. Maar er hoeft ook maar iets te gebeuren waardoor ik weer een beetje depri word, en die 6-8 kilo (Of meer, ligt er aan hoeveel ik dan kwijt ben) Zitten er in 2-3 maanden weer aan.
gvd jij ook al, wat is ditquote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
niet zo stoer doen tegen hermann anders ga ik op je springen
Hij weet het natuurlijk allemaal wel, maar hij is gewoon een emotie-eter.quote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef zeer het volgende:
[..]
Liever een excuus bedenken, passief worden en verdrinken in zelfmedelijden.
Natuurlijk niet, Herman is cute, en dat heeft ie echt niet van mij.quote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh kut ik ben toch niet de vader he?
quote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Voel je je er niet prettig bij als ik zulke comments maak?
Jawel bby, jij hebt me ook wel eens verdedigdquote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gevoel ken jij niet he, dat andere mensen je willen verdedigen
En als je een x niet emotioneel bent lekker jezelf verwennen met pizzas.quote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij weet het natuurlijk allemaal wel, maar hij is gewoon een emotie-eter.![]()
![]()
Ghehehehequote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je het dan weer laat vallen, en weer oppikt, en weer laat vallen, heb je meteen goede workout.
zal wel high zijn geweestquote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel bby, jij hebt me ook wel eens verdedigd
hjv tegen vkquote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gevoel ken jij niet he, dat andere mensen je willen verdedigen
Ha Gayquote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt voor deze informatie
betekent niet dat het geen irritant kutpersonage is
Twee dagen achter elkaar. Want je mag jezelf best wel iets lekkers gunnen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef Chai het volgende:
[..]
En als je een x niet emotioneel bent lekker jezelf verwennen met pizzas.
91 is nog steeds zwaar hoor, of je moet echt spieren hebbenquote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
GheheheheTrue.
Nee, maar het is voor mij iig lastig, want 1,5 jaar geleden ging ik van 124,8 naar 91,4 toe in 7 maanden tijd. Toen kwamen er steeds weer negatieve dingen (Meid die me aan het lijntje hield, rijlessen etc) En begon ik weer te eten. En kwam ik aan tot 117,3 Dat ik vorige maand woog. Nu ben ik 113,1
Oh. Je bent best wel cute hoor, poemelkequote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Herman is cute, en dat heeft ie echt niet van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |