vingersquote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is gewoon een serieuze vraag hoor
vind je het dan niet leuk? sport? dat moet je voor elkaar zien te krijgen. hardlopen wordt op een gegeven moment verslavend.quote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb diëtistes geprobeerd vroeger, hielp allemaal niets...
En het probleem is, ik kán het zelf wel, maar ik kan het niet doorzetten. Waardoor ik snel weer terugval en weer ga eten. Kan dat momentum niet vasthouden zeg maar.
waarom zeg je dan nog vrij hoogquote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog vrij hoog
Niet gekeken btw
quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke, dan stop ik ermee MAHL. Is het nu opgelost?
Klopt inderdaad zeer zeker, die 124 kilo was wel echt verschrikkelijk. Ik durfde ook niets meer te ondernemen omdat ik bang was dat iedereen mij raar zou aankijken en zou beoordelen. Dus ik ben toen alleen maar naar buiten gegaan als het echt moest..quote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uiteraard, maar dan wordt het pas echt lastig
quote:
Ik vind sporten hartstikke leuk, hardlopen, fietsen, wandelen (Oke, wel vrij basic) Maar dat vind ik echt leuk om te doen, zeker fietsen. Alleen sja, nu met een rijbewijs en auto ben ik verdomde lui geworden.quote:Op maandag 4 april 2016 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind je het dan niet leuk? sport? dat moet je voor elkaar zien te krijgen. hardlopen wordt op een gegeven moment verslavend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |