als je het leuk vindt, waarom kap je danquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik vind sporten hartstikke leuk, hardlopen, fietsen, wandelen (Oke, wel vrij basic) Maar dat vind ik echt leuk om te doen, zeker fietsen. Alleen sja, nu met een rijbewijs en auto ben ik verdomde lui geworden.
ah nou ja als je maar tevreden bentquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee, lette nooit op tijdens wiskunde
ben echt mad jelly nuquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Dit blijft echt één van de meest kansloze topics van heel KLB: De SC.
Of je gaat gewoon lekker vozen met je vriend/vriendin, in plaats van hier te gaan reageren met wellicht nog kanslozere mensen dan jijzelf. Ga aan de coke/bier of doe iets wat je leven echt verrijkt. Ik hoef het niet meer te doen, ..2 succesvolle *webshops die ik thuis veilig run. Overmorgen naar Monaco weer ipv de fictieve "sociale werplaats"![]()
(*ik zeg niet welke, dus dat heeft geen zin)
Ik doe de dingen die jij noemt allemaal, maar dan in combinatie met FOK!.quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Dit blijft echt een van de meest kansloze topics van heel KLB: De SC.
Of je gaat gewoon lekker vozen met je vriend/vriendin, in plaats van hier te gaan reageren met wellicht nog kanslozere mensen dan jijzelf. Ga aan de coke/bier of doe iets wat je leven echt verrijkt. Ik hoef het niet meer te doen, ..2 succesvolle *webshops die ik thuis veilig run. Overmorgen naar Monaco weer![]()
Kom maarquote:Op maandag 4 april 2016 23:07 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb de eerste 15 posts gelezen naar ik keur dat gedrag tegen Opso af. Ga zo door en ik hoek jullie allemaal.
mee eens, we kunnen beter random mensen gaan DM'en dat we onze moeder en oma neukenquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Dit blijft echt een van de meest kansloze topics van heel KLB: De SC.
Of je gaat gewoon lekker vozen met je vriend/vriendin, in plaats van hier te gaan reageren met wellicht nog kanslozere mensen dan jijzelf. Ga aan de coke/bier of doe iets wat je leven echt verrijkt. Ik hoef het niet meer te doen, ..2 succesvolle *webshops die ik thuis veilig run. Overmorgen naar Monaco weer![]()
Jij neukt dikkerdjesquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Of je gaat gewoon lekker vozen met je vriend/vriendin, in plaats van hier te gaan reageren met wellicht nog kanslozere mensen dan jijzelf. Ga aan de coke/bier of doe iets wat je leven echt verrijkt. Ik hoef het niet meer te doen, ..2 succesvolle *webshops die ik thuis veilig run. Overmorgen naar Monaco weer ipv de "sociale werplaats"![]()
maaaar.. jij hebt wel -7 en hier kunnen we zien zonder bril.quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
Of je gaat gewoon lekker vozen met je vriend/vriendin, in plaats van hier te gaan reageren met wellicht nog kanslozere mensen dan jijzelf. Ga aan de coke/bier of doe iets wat je leven echt verrijkt. Ik hoef het niet meer te doen, ..2 succesvolle *webshops die ik thuis veilig run. Overmorgen naar Monaco weer ipv de "sociale werplaats"![]()
Wanneer is de nieuwe Better Call Saul, vandaag of morgen?quote:Op maandag 4 april 2016 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En nu nog een keer, in het Nederlands?
IK NEUK JE VRIENDIN 18 SECONDEN HELEMAAL SUF EN SCHIJT DAARNA IN JE WEBSHOP !!!!!! !!!!!quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Viskarretje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |