Wat is jouw favoriete pizza danquote:
Jullie zouden het goed kunnen vinden denk ikquote:
Worstjesquote:
ben je iets kwijtquote:Op maandag 4 april 2016 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie zouden het goed kunnen vinden denk ik
Dit is waarom ik van je houquote:
wie is je favoriet van de kardashiansquote:
mijn naam is Der_Mann maar ik word ook wel eens Hermann genoemd door homo's, ik werd tweede in de KLB Userverkiezingen 2015 in de categorieën ''Beste KLB'er 2015'' en ''KLB Hunk 2015'' maar in iedereens hart werd ik nummer 1quote:Op maandag 4 april 2016 23:49 schreef aight1 het volgende:
kan iedereen zichzelf hier even kort voorstellen, voor de administratie
Veel elektronica hoor op hedendaagse schepen en ook nogal heftige power plants.quote:Op maandag 4 april 2016 23:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, beter die vrijstellingen krijgen
Wel lang hoor 2 jaar voor een gloeilampie vervangen hier, stekkertje aansluiten daar
Of komt er meer bij kijken? Zo ja, wat dan precies
heyquote:Op maandag 4 april 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn naam is Der_Mann maar ik word ook wel eens Hermann genoemd door homo's, ik werd tweede in de KLB Userverkiezingen 2015 in de categorieën ''Beste KLB'er 2015'' en ''KLB Hunk 2015'' maar in iedereens hart werd ik nummer 1
ik ben bekend geworden door mijn slimme en grappige posts
en ik ben niet dik
wat noem je iedereen hier homoquote:Op maandag 4 april 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word ook wel eens Hermann genoemd door homo's
Allebei nooit gehadquote:Op maandag 4 april 2016 23:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
pizza carbonara of vulcano met viesveel ham
Der_Mann zou ik wel het fijnst vindenquote:Op maandag 4 april 2016 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heet je toch wel Hermann, Hermann?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |