De hoofdwerktuigkundige is eindverantwoordelijk voor alle techniek aan boord, maar ik wil als officier elektrotechniek blijven werken en daar is geen specifieke opleiding voor. De enige manier is de maroff-opleiding en samen met m'n vakdiploma's kan ik voor die rang dan een Certificate of Competency krijgen. Normaal duurt de Maroff-opleiding 4 jaar, maar ik kan vrijstellingen krijgen zodat het in 2 jaar zou kunnen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
En wat doe je dan als hoofdwerktuigkundige
Heus welquote:
whoa schuingedrukte tekstquote:Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De hoofdwerktuigkundige is eindverantwoordelijk voor alle techniek aan boord, maar ik wil als officier elektrotechniek blijven werken en daar is geen specifieke opleiding voor. De enige manier is de maroff-opleiding en samen met m'n vakdiploma's kan ik voor die rang dan een Certificate of Competency krijgen. Normaal duurt de Maroff-opleiding 4 jaar, maar ik kan vrijstellingen krijgen zodat het in 2 jaar zou kunnen.
Get down deeper and downquote:Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
WOOOOOHOOOHOOOOOH WE'RE IN THE ARMY NOW
Ik heb je gemist gvdquote:
in de bijbel staat dat iedereen die warme ananas lust een zoon van satan isquote:Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heus wel
heb alleen al 4 maanden geen pizza op dus misschien is het veranderd ondertussen
wat is jouw favoriete pizzaquote:Op maandag 4 april 2016 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg ik ook. Beter dan al die andere magnums
je hebt ook spiesjes voor op de barbecue met ananas die eten veel mensen ook mag dat dan welquote:Op maandag 4 april 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de bijbel staat dat iedereen die warme ananas lust een zoon van satan is
Laatste tijd alleen Europese wateren, niet zo heel interessant.quote:Op maandag 4 april 2016 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jammer man, vond het altijd wel interessant om te zien waar je zoal komt
Peperoniquote:
weet niet, word nooit uitgenodigd voor barbecuesquote:Op maandag 4 april 2016 23:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
je hebt ook spiesjes voor op de barbecue met ananas die eten veel mensen ook mag dat dan wel
pepperoni salami picante van ristorante is lakkorquote:
Het is altijd boeiend. Wij zitten binnen en jij bent heerlijk buiten bezig, iedereen is jelly.quote:Op maandag 4 april 2016 23:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laatste tijd alleen Europese wateren, niet zo heel interessant.
akelig om te horenquote:Op maandag 4 april 2016 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet, word nooit uitgenodigd voor barbecues
Ja, beter die vrijstellingen krijgenquote:Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De hoofdwerktuigkundige is eindverantwoordelijk voor alle techniek aan boord, maar ik wil als officier elektrotechniek blijven werken en daar is geen specifieke opleiding voor. De enige manier is de maroff-opleiding en samen met m'n vakdiploma's kan ik voor die rang dan een Certificate of Competency krijgen. Normaal duurt de Maroff-opleiding 4 jaar, maar ik kan vrijstellingen krijgen zodat het in 2 jaar zou kunnen.
Je mag wel op mijn barbecue komenquote:Op maandag 4 april 2016 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet, word nooit uitgenodigd voor barbecues
Wat is jouw favoriete pizza danquote:
Jullie zouden het goed kunnen vinden denk ikquote:
Worstjesquote:
ben je iets kwijtquote:Op maandag 4 april 2016 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie zouden het goed kunnen vinden denk ik
Dit is waarom ik van je houquote:
wie is je favoriet van de kardashiansquote:
mijn naam is Der_Mann maar ik word ook wel eens Hermann genoemd door homo's, ik werd tweede in de KLB Userverkiezingen 2015 in de categorieën ''Beste KLB'er 2015'' en ''KLB Hunk 2015'' maar in iedereens hart werd ik nummer 1quote:Op maandag 4 april 2016 23:49 schreef aight1 het volgende:
kan iedereen zichzelf hier even kort voorstellen, voor de administratie
Veel elektronica hoor op hedendaagse schepen en ook nogal heftige power plants.quote:Op maandag 4 april 2016 23:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, beter die vrijstellingen krijgen
Wel lang hoor 2 jaar voor een gloeilampie vervangen hier, stekkertje aansluiten daar
Of komt er meer bij kijken? Zo ja, wat dan precies
heyquote:Op maandag 4 april 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn naam is Der_Mann maar ik word ook wel eens Hermann genoemd door homo's, ik werd tweede in de KLB Userverkiezingen 2015 in de categorieën ''Beste KLB'er 2015'' en ''KLB Hunk 2015'' maar in iedereens hart werd ik nummer 1
ik ben bekend geworden door mijn slimme en grappige posts
en ik ben niet dik
wat noem je iedereen hier homoquote:Op maandag 4 april 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word ook wel eens Hermann genoemd door homo's
Allebei nooit gehadquote:Op maandag 4 april 2016 23:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
pizza carbonara of vulcano met viesveel ham
Der_Mann zou ik wel het fijnst vindenquote:Op maandag 4 april 2016 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heet je toch wel Hermann, Hermann?
oh okquote:Op maandag 4 april 2016 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik typte per ongeluk homo's ipv lieve mensen
Alleen als ze uit zichzelf voor je voeten op haar rug gaat liggen en haar buik laat zienquote:Op maandag 4 april 2016 23:54 schreef aight1 het volgende:
als een vrouw zwanger is mag je dan aaien over haar buik
Ik een vulcanoquote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
volgende keer ga ik een pepperoni bestellen
Pizza Diavolo 'ns proberen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
volgende keer ga ik een pepperoni bestellen
volgens mij probeert hij mijn rol hier over te nemenquote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik
zou jij dat doen voor mequote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen als ze uit zichzelf voor je voeten op haar rug gaat liggen en haar buik laat zien
ik heb meer posts dan jij dus dan mag datquote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij probeert hij mijn rol hier over te nemen
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.quote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef aight1 het volgende:
over minder dan 3 jaar besta ik 10 jaar hier
wat een eikel zeg die aight1quote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij probeert hij mijn rol hier over te nemen
Jaquote:
wowquote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
maar 2000 meerquote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik heb meer posts dan jij dus dan mag dat
hiërarchie snapde
Is een soort pizza, maar hebben ze niet overal. Lekker pittig.quote:
sowieso pepers op pizza altijd +1quote:Op maandag 4 april 2016 23:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is een soort pizza, maar hebben ze niet overal. Lekker pittig.
Trusten snoes xoquote:
Ga jequote:
Dag poepie, denk aan je, slaap lekkerquote:
slaap zacht ik zal altijd van je blijven houden xoxoquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dag poepie, denk aan je, slaap lekker
Moiquote:
Ik ook van jou never let go jack xoxxquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
slaap zacht ik zal altijd van je blijven houden xoxo
bedankt dat je even langs bent geweest en cholo's hart weer hebt gewonnen waardoor ze mij weer vergeetquote:
Afgewezenquote:Op maandag 4 april 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Der_Mann zou ik wel het fijnst vinden
We gaan toch samen bbqenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt dat je even langs bent geweest en cholo's hart weer hebt gewonnen waardoor ze mij weer vergeet
quote:Het nuttigen van een portie peulvruchten per dag kan helpen bij het verliezen van gewicht. Een portie bonen, erwten, kikkererwten of linzen leidt volgens nieuw onderzoek tot een kleine gewichtsafname.
Het toevoegen van 130 gram peulvruchten per dag staat gelijk aan het verliezen van 340 gram in zes weken tijd, zo bleek uit een studie van de Li Ka Shing Knowledge Institute, gepubliceerd in Science Daily.
komt zeker door al het kotsen na die troep te hebben gegetenquote:
Tu eres todo para mi.quote:
Merciquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |