oh okquote:Op maandag 4 april 2016 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik typte per ongeluk homo's ipv lieve mensen
Alleen als ze uit zichzelf voor je voeten op haar rug gaat liggen en haar buik laat zienquote:Op maandag 4 april 2016 23:54 schreef aight1 het volgende:
als een vrouw zwanger is mag je dan aaien over haar buik
Ik een vulcanoquote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
volgende keer ga ik een pepperoni bestellen
Pizza Diavolo 'ns proberen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
volgende keer ga ik een pepperoni bestellen
volgens mij probeert hij mijn rol hier over te nemenquote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik
zou jij dat doen voor mequote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen als ze uit zichzelf voor je voeten op haar rug gaat liggen en haar buik laat zien
ik heb meer posts dan jij dus dan mag datquote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij probeert hij mijn rol hier over te nemen
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.quote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef aight1 het volgende:
over minder dan 3 jaar besta ik 10 jaar hier
wat een eikel zeg die aight1quote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij probeert hij mijn rol hier over te nemen
Jaquote:
wowquote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
maar 2000 meerquote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik heb meer posts dan jij dus dan mag dat
hiėrarchie snapde
Is een soort pizza, maar hebben ze niet overal. Lekker pittig.quote:
sowieso pepers op pizza altijd +1quote:Op maandag 4 april 2016 23:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is een soort pizza, maar hebben ze niet overal. Lekker pittig.
Trusten snoes xoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |