De hoofdwerktuigkundige is eindverantwoordelijk voor alle techniek aan boord, maar ik wil als officier elektrotechniek blijven werken en daar is geen specifieke opleiding voor. De enige manier is de maroff-opleiding en samen met m'n vakdiploma's kan ik voor die rang dan een Certificate of Competency krijgen. Normaal duurt de Maroff-opleiding 4 jaar, maar ik kan vrijstellingen krijgen zodat het in 2 jaar zou kunnen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
En wat doe je dan als hoofdwerktuigkundige
Heus welquote:
whoa schuingedrukte tekstquote:Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De hoofdwerktuigkundige is eindverantwoordelijk voor alle techniek aan boord, maar ik wil als officier elektrotechniek blijven werken en daar is geen specifieke opleiding voor. De enige manier is de maroff-opleiding en samen met m'n vakdiploma's kan ik voor die rang dan een Certificate of Competency krijgen. Normaal duurt de Maroff-opleiding 4 jaar, maar ik kan vrijstellingen krijgen zodat het in 2 jaar zou kunnen.
Get down deeper and downquote:Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
WOOOOOHOOOHOOOOOH WE'RE IN THE ARMY NOW
Ik heb je gemist gvdquote:
in de bijbel staat dat iedereen die warme ananas lust een zoon van satan isquote:Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heus wel
heb alleen al 4 maanden geen pizza op dus misschien is het veranderd ondertussen
wat is jouw favoriete pizzaquote:Op maandag 4 april 2016 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg ik ook. Beter dan al die andere magnums
je hebt ook spiesjes voor op de barbecue met ananas die eten veel mensen ook mag dat dan welquote:Op maandag 4 april 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de bijbel staat dat iedereen die warme ananas lust een zoon van satan is
Laatste tijd alleen Europese wateren, niet zo heel interessant.quote:Op maandag 4 april 2016 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jammer man, vond het altijd wel interessant om te zien waar je zoal komt
Peperoniquote:
weet niet, word nooit uitgenodigd voor barbecuesquote:Op maandag 4 april 2016 23:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
je hebt ook spiesjes voor op de barbecue met ananas die eten veel mensen ook mag dat dan wel
pepperoni salami picante van ristorante is lakkorquote:
Het is altijd boeiend. Wij zitten binnen en jij bent heerlijk buiten bezig, iedereen is jelly.quote:Op maandag 4 april 2016 23:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laatste tijd alleen Europese wateren, niet zo heel interessant.
akelig om te horenquote:Op maandag 4 april 2016 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet, word nooit uitgenodigd voor barbecues
Ja, beter die vrijstellingen krijgenquote:Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De hoofdwerktuigkundige is eindverantwoordelijk voor alle techniek aan boord, maar ik wil als officier elektrotechniek blijven werken en daar is geen specifieke opleiding voor. De enige manier is de maroff-opleiding en samen met m'n vakdiploma's kan ik voor die rang dan een Certificate of Competency krijgen. Normaal duurt de Maroff-opleiding 4 jaar, maar ik kan vrijstellingen krijgen zodat het in 2 jaar zou kunnen.
Je mag wel op mijn barbecue komenquote:Op maandag 4 april 2016 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet, word nooit uitgenodigd voor barbecues
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |