Vooruit:quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:21 schreef sp3c het volgende:
zit hier nog feedback tussen of niet meer?
Het gaat er niet om wat hij vindt, het gaat er om dat hij ongefundeerd op de man speelt in plaats van op de bal en dit wederom zonder met ook maar 1 argument te komen.quote:
Dit zijn onvervalste en ongefundeerde ad hominems, er was een tijd waarin je daarvoor een ban kreeg, die hij trouwens ook meermaals heeft gekregen. Ik weet dat 9 een klein kindje is maar daarom hoeven wij nog niet toe te staan dat hij zich steeds als een klein kindje gedraagt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kijk daarvoor vooral onder de PVV-fans en dergelijke op dit forum.
Wist je toen overigens wel waar het over ging? Je lijkt nu immers vrij wanhopig op zoek naar "argumenten" en laat daarbij zien niets van het verdrag te snappen en geen serieus alternatief te willen bieden voor Oekraine bij de Nee-stem...
Blijkbaar is dat hip and happening hier, dan doe ik er ook maar aan mee hč.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:51 schreef Dagonet het volgende:
Oeh, oeh, is dit een strikvraag? Moeten we nu de ad hominem in jouw post aanwijzen?
JIj vindt niet dat iemand zich als een klein kind gedraagd door in een discussie over dit belangrijke onderwerp DIT erbij te halen.quote:
de nadruk in die zin ligt op het mogen, niet op het vindenquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat hij vindt, het gaat er om dat hij ongefundeerd op de man speelt in plaats van op de bal en dit wederom zonder met ook maar 1 argument te komen.
Dit is geen normale manier van discussiėren, zo doen volwassen mensen dat niet!
die tijd is er nog steeds maar dit is allemaal nog binnen de marge, we blijven wel gewoon fok! natuurlijkquote:[..]
Dit zijn onvervalste en ongefundeerde ad hominems, er was een tijd waarin je daarvoor een ban kreeg, die hij trouwens ook meermaals heeft gekregen. Ik weet dat 9 een klein kindje is maar daarom hoeven wij nog niet toe te staan dat hij zich steeds als een klein kindje gedraagt.
Je weet wat voor straf er ook altijd stond voor om bans jengelenquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat hij vindt, het gaat er om dat hij ongefundeerd op de man speelt in plaats van op de bal en dit wederom zonder met ook maar 1 argument te komen.
Dit is geen normale manier van discussiėren, zo doen volwassen mensen dat niet!
[..]
Dit zijn onvervalste en ongefundeerde ad hominems, er was een tijd waarin je daarvoor een ban kreeg, die hij trouwens ook meermaals heeft gekregen. Ik weet dat 9 een klein kindje is maar daarom hoeven wij nog niet toe te staan dat hij zich steeds als een klein kindje gedraagt.
Kunnen jullie binnen de kliek niet even afstemmen dat er normaal wordt gediscussieerd? Gisteren waren tegen-stemmers ook al landverraders namelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik hetzelfde.
Niet stemmen tenzij de NSB'ers met hun Nee-stem de overhand dreigen te krijgen.
dit is NWS, dat is POLquote:Op donderdag 31 maart 2016 12:08 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat een gejank gisteren om dat ik het woord Gutmensch gebruikte:
[..]
Kunnen jullie binnen de kliek niet even afstemmen dat er normaal wordt gediscussieerd? Gisteren waren tegen-stemmers ook al landverraders namelijk.
Vorige pagina:quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dit is NWS, dat is POL
denk dat je elders moet zijn? Of mis ik wat?
Die wel ja, het is allemaal diezelfde hypocriete kliek.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:13 schreef Frutsel het volgende:
Ok maar dat was toch nu al behandeld of zijn er nieuwe ontwikkelingen?
Wil het ook wel zelf oplossen maar regel dan dat het me geen ban oplevert dit keer.quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik hetzelfde.
Niet stemmen tenzij de NSB'ers met hun Nee-stem de overhand dreigen te krijgen.
Dat stond nu toch in POL? Dan moet je daar zijn, in POL-FBquote:Op donderdag 31 maart 2016 12:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die wel ja, het is allemaal diezelfde hypocriete kliek.
Gisteren lopen janken hier omdat ze zich het woord Gutmensch aantrekken. Nu komt Heilwasser er weer aan met tegen-stemmers NSB'ers noemen.
Oh ik zie het ja. Blijkbaar is er verschillend beleid op de subfora. Vreemd.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat stond nu toch in POL? Dan moet je daar zijn, in POL-FB
Misschien zou je in beide fora op de inhoud kunnen discussiėren. Je tegenstanders in een debat in een hokje stoppen, welk hokje dan ook, valt daar niet onder.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh ik zie het ja. Blijkbaar is er verschillend beleid op de subfora. Vreemd.
Zal vanaf nu het woord Gutmensch alleen nog maar in POL gebruiken.
Het is wellicht wat kinderachtig om vuur met vuur te bestrijden, maar zeg mij dan maar wat ik moet doen door mijn reacties op de inhoud herhaaldelijk in een hokje gestopt word die nog wel even wat extremer zijn dan de term gutmensch.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien zou je in beide fora op de inhoud kunnen discussiėren. Je tegenstanders in een debat in een hokje stoppen, welk hokje dan ook, valt daar niet onder.
Ik zou het niet weten, maar jezelf verlagen tot 'hun' niveau lijkt me nooit de oplossing.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is wellicht wat kinderachtig om vuur met vuur te bestrijden, maar zeg mij dan maar wat ik moet doen door mijn reacties op de inhoud herhaaldelijk in een hokje gestopt word die nog wel even wat extremer zijn dan de term gutmensch.
Zal ze wel leren negeren.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar jezelf verlagen tot 'hun' niveau lijkt me nooit de oplossing.
wat zou ik sluiten als je dood ging?quote:Op vrijdag 1 april 2016 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
Jij zou hem nog sluiten als ik dood ging, sp3c.
Maak er dan gewoon een neutrale titel over het referendum van inderdaad. Het gaat al delen niet meer over het artikel uit de oorspronkelijke OP.quote:Op vrijdag 1 april 2016 00:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
NWS / Nee-kamp referendum Oekraļne: steeds minder voorsprong #5
Leugen in de opvolgtitel en totaal verkrachte OP.
Een correctie in de titel of de OP is prima maar dit slaat nergens op. Mijn voorstel, als iemand een echt volgend deel aanmaakt, laat dat dan het volgende deel zeen en laat dit als zelfstandige draad zonder volgnummer verder bestaan.
Mijn God het stikt er tegenwoordig van. Ze komen juist op zo'n dag aan hun trekken. En het zijn altijd dezelfde hooggewaardeerde positief ingestelde hun bijdragen leverende aan een succesvol FOK!-users.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:29 schreef Janneke141 het volgende:
NWS / Jordan waarschijnlijk terug en bijt zich vast in Max Verstappen
Ik lig dubbel. Oh wacht, toch niet.
Het lijkt me in ieder geval niet voor NWS.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:33 schreef sp3c het volgende:
1 april grapjes op 1 april wegmodden vind ik niet zo nodig
Lach je sowieso wel eens Janneke ? Doet heus geen pijn. Waarvan hier een standbeeld staat. En haar geboorte huis 75 meter waar ik woon.quote:
Het is inderdaad even voorspelbaar als jouw topics. Niemand vindt ze grappig behalve jij zelf, en als ze gesloten worden ga je huilen in Feedback. Wat je in ONZ of VBL doet moet je zelf weten, maar in serieuze fora past het niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn God het stikt er tegenwoordig van. Ze komen juist op zo'n dag aan hun trekken. En het zijn altijd dezelfde hooggewaardeerde positief ingestelde hun bijdragen leverende aan een succesvol FOK!-users.
Mijn God. Eén keer op 1 april.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is inderdaad even voorspelbaar als jouw topics. Niemand vindt ze grappig behalve jij zelf, en als ze gesloten worden ga je huilen in Feedback. Wat je in ONZ of VBL doet moet je zelf weten, maar in serieuze fora past het niet.
in dit geval past het primaquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is inderdaad even voorspelbaar als jouw topics. Niemand vindt ze grappig behalve jij zelf, en als ze gesloten worden ga je huilen in Feedback. Wat je in ONZ of VBL doet moet je zelf weten, maar in serieuze fora past het niet.
Ik loop hier nooit te klote in VBL ook niet. In beide forums een 1 april topic geplaatst. In VBL inmiddels weer geopend en hier open gebleven. Helaas is Static de mod van SHOquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
in dit geval past het prima
als het echt uit de hand loopt kan het in 2 april dicht maar ik neem aan dat het gewoon wegzakt
Zit ie je in de weg ? En waarom een sneer voor de vraagquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik weet dat het tevergeefs is, maar mag NWS / Barney: 'Ik ben populairder dan Van Gerwen' naar een toepasselijk forum?
Dit is het forum waar mensen op de kast te krijgen zijn met Pieten en verstopeieren. Neem het serieuze niet te serieus zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
quote:Nog steeds die onzinnige OP? Kan een mod daar wat aan doen? In een algemeen discussietopic over het referendum lijkt mij een objectieve OP wenselijk.
Wijzigingsvoorstel:
[quote]
Woensdag 6 april vindt een referendum over het associatieverdrag tussen de EU en Oekraļne.
Op het stembiljet komt de volgende vraag te staan: Bent u voor of tegen de wet tot goedkeuring van de associatieovereenkomst tussen de Europese Unie en Oekraļne?
Informatie:
http://www.referendum-com(...)enkomst-eu-oekraine/
Verdrag:
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/trb-2014-160.pdf
Stemwijzers:
www.verdragwijzer.nl
www.kieskompas.nl
Voorstanders:
http://www.oekraine-referendum.nl/
http://www.stemvoor.nl/
https://stemvoor.pvda.nl/ (PvdA)
https://referendum.d66.nl/ (D66)
Tegenstanders:
https://www.burgercomite-eu.nl/
http://oekrainee.eu/
http://www.referendum-oekraine-nee.nl/
http://www.6aprilnee.nl (SP)
quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:44 schreef sp3c het volgende:
toen de OP compleet de andere kant op ging qua objectiviteit hoorde je er niemand over dus ik ga er nu ook niets aan doen
zorg dat je de lapo hebt en regel het zelf maar
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik weet dat het tevergeefs is, maar mag NWS / Barney: 'Ik ben populairder dan Van Gerwen' naar een toepasselijk forum?
Wat een flauwekul argument. Jij had gelijk kunnen (en m.i. ook moeten) ingrijpen toen de OP niet meer objectief was. Je hoeft niet te wachten op klachten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:55 schreef sp3c het volgende:
vraag het eerst eens vriendelijk aan TS
[..]
het is nooit objectief geweest, hoeft van fok ook niet echtquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:01 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een flauwekul argument. Jij had gelijk kunnen (en m.i. ook moeten) ingrijpen toen de OP niet meer objectief was. Je hoeft niet te wachten op klachten.
Het niveau van NWS is al niet om over naar huis te schrijven en het wordt er niet beter op als jij je zo passief opstelt
Eens. Maar laat de TT zo als ie is, sinds bekend is geworden dat de initiatiefnemers van het referendum het onder valse voorwendselen hebben georganiseerd neemt de steun voor het nee-kamp wel degelijk af.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Het topic over het Oekraļne-referendum is gekaapt door voorstanders door een suggestieve topictitel en een subjectieve openingspost.
Graag zou ik willen dat het wat objectiever wordt, want het is een algemeen discussietopic .
Voorstel voor een herziene OP:
[..]
Het zou een goede discussie wel helpen..quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is nooit objectief geweest, hoeft van fok ook niet echt
Verander de OP maar in de voorgestelde, sp3ccyboyquote:Op zaterdag 2 april 2016 10:55 schreef sp3c het volgende:
vraag het eerst eens vriendelijk aan TS
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |