abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161112585
Ik vind dit wel een behoorlijk mislukte vergelijking.

Edit:
Ah, ik snap het al. Het gaat alleen om het motiefje.
pi_161112614
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 05:03 schreef Physsic het volgende:

[ afbeelding ]

Edit:
Als men van het ophangsysteem van de monitor af weet, en die combinatie komt nergens anders voor in het vliegtuig, en is typerend voor het type vliegtuig dat daar dat onderdeel zich in het vliegtuig bevindt, dan kun je vaststellen dat het gegeven onderdeel inderdaad bij het neergestorte vliegtuig hoort.
Google is your friend, abuse your friends
pi_161112765
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 05:52 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Als men van het ophangsysteem van de monitor af weet, en die combinatie komt nergens anders voor in het vliegtuig, en is typerend voor het type vliegtuig dat daar dat onderdeel zich in het vliegtuig bevindt, dan kun je vaststellen dat het gegeven onderdeel inderdaad bij het neergestorte vliegtuig hoort.
Nee, maar van het roodomcirkelde deel is op de rechter foto niets terug te vinden. Ook wat rechtboven op het wrakdeel te zien is komt niet terug.
Volgens mij hebben ze de plaats omcirkeld waar het motief het best zichtbaar is. Dit motief komt wel met elkaar overeen.
pi_161112795
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 07:26 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, maar van het roodomcirkelde deel is op de rechter foto niets terug te vinden. Ook wat rechtboven op het wrakdeel te zien is komt niet terug.
Volgens mij hebben ze de plaats omcirkeld waar het motief het best zichtbaar is. Dit motief komt wel met elkaar overeen.
Ik denk dat die balk met gele cirkel eromheen het ophangsysteem van die monitor betreft, en dat vierkante gat rechtsboven een onderdeel is van het systeem waar het bagagerek mee is bevestigd.
Google is your friend, abuse your friends
pi_161115241
....
pi_161115250
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 05:03 schreef Physsic het volgende:

[ afbeelding ]

Edit:
Nee, je snapt het nog steeds niet.

http://i.imgur.com/6qXPz41.gif
pi_161115296
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:40 schreef SRWR3 het volgende:

[..]

Nee, je snapt het nog steeds niet.

http://i.imgur.com/6qXPz41.gif
Daarmee wordt het niet duidelijker.
pi_161115813
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')