Als men van het ophangsysteem van de monitor af weet, en die combinatie komt nergens anders voor in het vliegtuig, en is typerend voor het type vliegtuig dat daar dat onderdeel zich in het vliegtuig bevindt, dan kun je vaststellen dat het gegeven onderdeel inderdaad bij het neergestorte vliegtuig hoort.quote:Op zaterdag 2 april 2016 05:03 schreef Physsic het volgende:
Ik vind dit wel een behoorlijk mislukte vergelijking.
[ afbeelding ]
Edit:
Ah, ik snap het al. Het gaat alleen om het motiefje.
Nee, maar van het roodomcirkelde deel is op de rechter foto niets terug te vinden. Ook wat rechtboven op het wrakdeel te zien is komt niet terug.quote:Op zaterdag 2 april 2016 05:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als men van het ophangsysteem van de monitor af weet, en die combinatie komt nergens anders voor in het vliegtuig, en is typerend voor het type vliegtuig dat daar dat onderdeel zich in het vliegtuig bevindt, dan kun je vaststellen dat het gegeven onderdeel inderdaad bij het neergestorte vliegtuig hoort.
Ik denk dat die balk met gele cirkel eromheen het ophangsysteem van die monitor betreft, en dat vierkante gat rechtsboven een onderdeel is van het systeem waar het bagagerek mee is bevestigd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, maar van het roodomcirkelde deel is op de rechter foto niets terug te vinden. Ook wat rechtboven op het wrakdeel te zien is komt niet terug.
Volgens mij hebben ze de plaats omcirkeld waar het motief het best zichtbaar is. Dit motief komt wel met elkaar overeen.
Nee, je snapt het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 05:03 schreef Physsic het volgende:
Ik vind dit wel een behoorlijk mislukte vergelijking.
[ afbeelding ]
Edit:
Ah, ik snap het al. Het gaat alleen om het motiefje.
Daarmee wordt het niet duidelijker.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:40 schreef SRWR3 het volgende:
[..]
Nee, je snapt het nog steeds niet.
http://i.imgur.com/6qXPz41.gif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |