Nee. Het is specifiek vandaag. Op elke pc.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Ligt er nogal aan wat de specificaties van je pc zijn.
Mijn pauper laptop heeft er geen last van vooralsnog.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Het is specifiek vandaag. Op elke pc.
jij bent de enige die er last van heeft, dat is wat mij betreft niet nieuwswaardig anders kan je ook wel over je laatste stoelgang hier een topic makenquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Ik breng het als nieuws. Niet geheel voor iedereen. Waar ligt de grens?
Dat doe ik niet. Ik was gewoon benieuwd na 3 x opstarten. Dan is het mijn probleem.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
jij bent de enige die er last van heeft, dat is wat mij betreft niet nieuwswaardig anders kan je ook wel over je laatste stoelgang hier een topic maken
Ik dacht dat ik bekender was. Maar dat is je leven dan als blogger.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:08 schreef Beathoven het volgende:
Ik ben bekender, en hier valt het wel mee.
Nico Dijkshoorn zat hier in een grijs verleden, die was iets bekender. Maar ik heb 'm nog niet over Windows 10 gehoord. Zou best snel kunnen gaan bij 'm.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik bekender was. Maar dat is je leven dan als blogger.
Misschien post Theodor Holman hier ook wel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn zat hier in een grijs verleden, die was iets bekender. Maar ik heb 'm nog niet over Windows 10 gehoord. Zou best snel kunnen gaan bij 'm.
Duidelijk niet. Anders werkte het waarschijnlijk beter. Maar dank voor de tip.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hier gewoon vloeiend. Krijg je geld van Apple?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |