Max maakt zijn keuze.Na jaren met goede mensen en producten te zijn omgegaan, gaat Max toch zijn keuze maken. Met pijn in het hart verlaat hij waarschijnlijk Elmex.![16105.jpg]()
'We hebben ons te veel gericht op de ontwikkeling van een nieuw soort tandpasta. Meer voor de jongere poetsers. We hebben onderschat hoe volwassen de tanden van Max al zijn voor zijn leeftijd.' Aldus woordvoerder Ben Bits.
Met behulp van zijn manager en zijn vader Jos zijn de onderhandelingen in het geheim gevoerd. 'Deze kans is uniek. Aldus Max. 'Ik mag nog niks vertellen, maar het is te vergelijken met dat je van van De Kuip naar Ajax gaat. Niks mis met Feyenoord, maar bij Ajax weet je gewoon dat je om de prijzen speelt.
Bij Jordan is men erg blij met Max zijn keuze.![192790_1_Jordan_Go_Travel_Kit.jpg]()
'We hebben onze tanden erin gezet' aldus een blije vertegenwoordiger van Jordan.
Er waren al veel klachten gekomen over de mondgeur van Verstappen. Maar Max wilde zijn vorige partner niet te hard laten vallen.
Een vertegenwoordiger van Elmex heeft zijn spijt betuigd over het feit dat ze niets aan de adem van Max konden doen.
'We hebben alles op alles gezet om Max voor Elmex te behouden' aldus zijn jarenlange mondhygeïniste Flosje Draad.
Bij Jordan was men natuurlijk erg verheugd.'Ik sta met m'n mond vol tanden.' aldus Max zelf
'Dit had ik niet verwacht. Ben net m'n melkgebitje ontgroeid.
Je moet natuurlijk wel met je verstands kiezen, gelukkig heb ik dan aan m'n vader een goeie raadgever. Hij zei, de spoeling is dun. Je kunt altijd nog de plaat poetsen.
Nu nog 3 maal daags op de juiste wijze de tandenborstel gebruiken, en er is niemand meer die me van een slechte adem kan betichten. Wat dat betreft heb ik alles aan Flosje, mijn lieve mondhygiëniste te danken. Zonder haar had ik nooit zo'n mooi gebit gehad. Maar je moet in de toekomst durven te kijken. De ontwikkelingen bij Jordan gaan zo snel momenteel. Voor je het weet gaan ze voor McLean.'
Bron 1 april
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !