quote:Doden en gewonden na aanslagen in Brussel
Bij aanslagen in Brussel op luchthaven Zaventem en bij metrostation Maalbeek zijn dinsdagochtend doden en gewonden gevallen.
Bij een vertrekhal op de Brusselse luchthaven waren rond 8.00 uur twee explosies. Volgens de brandweer zijn als gevolg van de ontploffingen zeker elf doden gevallen. Het gaat om een zelfmoordaanslag, bevestigt het Belgische federaal parket.
Ooggetuigen vertellen aan het Belgische persbureau Belga dat er voorafgaand aan de explosies is geschoten en dat er in het Arabisch is geschreeuwd. De autoriteiten kunnen dit niet bevestigen. Ook berichten van het Koerdische nieuwsorgaan Rudaw dat terreurbeweging IS de aanslagen heeft opgeëist, zijn niet bevestigd.
De explosies waren in de vertrekhal van Zaventem, bij SN Brussels Airlines en bij de balie van American Airlines.
Aanslagen Brussel
Metrostations
De explosie in het centrum van Brussel was in een metrostel tussen de stations Kust-West en Maalbeek. Ook hier ging het volgens het federaal parket om een zelfmoordaanslag. Berichten over meerdere dodelijke slachtoffers zijn vooralsnog niet door de Belgische autoriteiten bevestigd.
Het dreigingsniveau in België is opgeschaald naar het hoogste niveau, van 3 naar 4, en er is een rampenplan in werking getreden. Het openbaar vervoer in Brussel is stilgelegd. Metro's, bussen en treinen rijden niet.
De NS laat geen treinen rijden van en naar België. Station Hoofddorp is dinsdag rond 11.15 uur ontruimd en hermetisch afgesloten. Ook bussen rijden vanaf Schiphol niet naar Hoofddorp. Het arrestatieteam is ingezet. Een verband met de aanslagen in Brussel is niet door de autoriteiten bevestigd.
Dreigingsniveau
De Belgische premier Charles Michel roept zijn landgenoten op het huis niet te verlaten als dat niet nodig is. Eerder gold deze waarschuwing alleen voor de inwoners van Brussel. De grens tussen België en Frankrijk wordt gesloten. België zendt 225 militairen naar Brussel.
De omgeving van het kantoor van premier Michel en het parlement in Brussel worden ontruimd. Ook is het centraal station van de Vlaamse hoofdstad Antwerpen ontruimd.
Michel gaf rond 11.45 uur een persconferentie. "We vreesden een terroristische aanslag en dat is gebeurd", aldus Michel. Hij roept de Belgen op "solidair te blijven in deze moeilijke omstandigheden".
Frankrijk zet 1.600 extra agenten in bij de grenzen. Gare du Nord, een belangrijk treinstation in Parijs, is afgesloten.
Nederland
In Nederland worden extra veiligheidsmaatregelen getroffen, meldt de Nationale Coördinator Terreurbestrijding en Veiligheid (NCTV).
Aan de zuidgrens van Nederland en op de vliegvelden Schiphol, Eindhoven en Rotterdam komen extra controles. Ook komt er extra politie op de treinstations in de vier grote steden en op de stations van Roosendaal, Breda en Arnhem.
Het treinverkeer van en naar Brussels Airport is stilgelegd. Alle vluchten zijn geannuleerd. Het vliegverkeer dat onderweg was naar Brussel, wordt omgeleid naar Schiphol.
Patrouilles
De eerste vluchten die moesten uitwijken zijn inmiddels geland op Schiphol, zegt een woordvoerder tegen NU.nl. Zeker negen vliegtuigen die eigenlijk op Zaventem hadden moeten landen, konden terecht op Schiphol. Een ander vliegtuig landde op het vliegveld van Maastricht.
Live Blogsquote:Nieuwe huiszoekingen in Brussel na aanslagen
De politie in Brussel zoekt actief naar mensen, onder meer met patrouilles op straat, na de aanslagen vandaag in Brussel.
Gerechtelijke bronnen hebben aan de Franstalige omproep RTBF meegedeeld dat in de regio Brussel huiszoekingen aan de gang zijn. De veiligheidsdiensten zouden op zoek zijn naar verdachten van de aanslagen van vandaag. Ook politiepatrouilles op straat zoeken naar verdachten.
bron: http://nos.nl/artikel/209(...)entem-verspreid.htmlquote:Belgische media hebben een foto in handen van de drie vermoedelijke daders van de aanslagen op de luchthaven Zaventem. De mannen lopen achter een bagagekarretje. De foto zou door de politie zijn getwitterd, terwijl het beeld eigenlijk voor intern gebruik was.
Of zij allemaal zijn omgekomen, is niet duidelijk. Bij de aanslagen in de vertrekhal gingen kort na elkaar twee bommen af. De Belgische minister Reynders van Buitenlandse Zaken zei eerder vandaag dat er rekening mee wordt gehouden dat er nog een dader voortvluchtig is. Het gevaar is nog niet geweken, waarschuwde hij.
Ik vind dat wel jammer. Syrische en iranische vrouwen kunnen echt goddelijk mooi zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:45 schreef JanKorteachternaam het volgende: [..] Overal waar de islam voet aan de grond krijgt, ontstaat ellende. Ooit was Iran een prachtig land totdat de islam er kwam.
wie?quote:
Ik ben met oofdpijn van werk gekeerdquote:
Zowel het midden-oosten als Afrika, waar ik doorgaans zeer negatief over ben, hadden prachtige plekken kunnen zijn. Als ze geen islam hadden en zich niet voortplanten alsof het konijnen zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind dat wel jammer. Syrische en iranische vrouwen kunnen echt goddelijk mooi zijn.
Ik vind het erg onprettig als ze voor mijn neus zoenen, maar ik heb vriendschappen gehad met homoseksuelen. Val mij er niet mee lastig, maar het is voor mij geen probleem. Als mijn broer het zou zijn, zou het mij niet zoveel uitmaken eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand dwingt jou om met een vrouw te liggen scharen natuurlijk
Homofobie is ook in de christelijke gemeenschap nog een groot probleem, dat men daar relatief veel moeite mee heeft vind ik dus niet zo gek. (wat het niet oke maakt trouwens)
Je bent vreemd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:42 schreef Charleville het volgende:
[..]
Als ze zich herkent in 2 of meer opties dan heeft ze als het aan mij ligt de stempel ''radicaal''
Same in Libanon, hoor..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Zahreddine het volgende:
Voor degene die denken dat Islam niet met andere religies kan samenleven. Je moest maar eens naar Syrie gaan voor de oorlog hoe de verschillende sekten en religies in vrede samenleefden (uitgezonderd achterlijke delen zoals Binnish). Christenen, Alawieten, Soennieten leefden in vrede samen.
Haddiths zijn dan ook geschreven in oorlogstijden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Koran zegt veel verschillende dingen, met een beetje moeite kan je er best een vreedzame boodschap uithalen.
Maar er wordt, onder voorwaarden, wel gepleit voor geweld tegen ongelovigen. En in de haddith is geweld nog veel normaler.
Waarschijnlijk vinden ze het niet natuurlijk ofzo. Dat recht om dat te vinden hebben zequote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is de reden om het af te wijzen?
Overigens vind ik dat ook gelden voor een religie, wat is de reden om het af te wijzen?
Linkje?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:48 schreef Blueheeler het volgende:
CNN nu live bij een zoektocht in Schaeebeek.
Ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:48 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ben met oofdpijn van werk gekeerd
Moslims worden gediscrimineerd in China, zo is het hen bijvoorbeeld verboden te vasten. Dat soort beperkingen en verboden juich je toe dus?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef George_Zina het volgende:
De moslims zijn vaak een probleem. Alleen een aantal landen gaan veel beter mee om. China heeft veel maatregelen getroffen na een aantal aanslagen door Turkse moslims: Oeigoeren. In Birma werden moslimwijken helemaal met de grond gelijk gemaakt nadat een Birmees meisje gruwelijk was verkracht. In Europa reageren de mensen kalm en rustig. Alleen de mens kan niet voor eeuwig kalm en rustig blijven. Dat is waar we bang voor moeten zijn. Als men dit niet onder controle gaat krijgen dan is het hek over een tijd van de dam.
Weten ze wel al wie het is?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee nog steeds niet. ja en ik weet het, het is idd beangstigend.
In tegenstelling tot religies is de islam een totalitaire ideologie. Die kan niet onderdanig zijn een andere wetten en regels. Al 1400 jaar probeert de islam Europa te veroveren, en nog steeds is het niet verboden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef Nintex het volgende:
De Islam is een probleem, dat moet Europa erkennen. Je kunt de Islam de ruimte geven die andere godsdiensten hebben (geloofsbelijdenis), maar je moet er in hameren dat de Islam altijd onderdanig is aan de Nederlandse/Europese wetten en regels.
cnn.comquote:
Het gaat niet om "normale" moslims maar om de mensen die gek genoeg zijn om uit naam van de Islam te moorden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef Nintex het volgende:
De Islam is een probleem, dat moet Europa erkennen. Je kunt de Islam de ruimte geven die andere godsdiensten hebben (geloofsbelijdenis), maar je moet er in hameren dat de Islam altijd onderdanig is aan de Nederlandse/Europese wetten en regels.
Omdat brussel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Merode32 het volgende:
Wat ik niet begrijp, brussel is al 3/4 keer aan de beurt geweest terwijl nederland buiten schot blijft, wat hebben de belgen gedaan om IS zo op te fokken? Je zou zeggen dat nederland met een vrijheidheids van meningsuiting en terrorismelokker als geert wilders hogere prioriteit heeft.
nee dat niet. maar het eenige wat ze weten is dat hij nu op de vlucht is en volgens mij weet nog niemand waar hij is. hij zou meschien wel in nederland kunnen zijn op dit moment.quote:
Dat had ik zelf ook kunnen bedenken. Op zich dan.quote:
Belgie = EU. Lijkt me vrij simpel. Nederland staat maar klein op de kaart eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Merode32 het volgende:
Wat ik niet begrijp, brussel is al 3/4 keer aan de beurt geweest terwijl nederland buiten schot blijft, wat hebben de belgen gedaan om IS zo op te fokken? Je zou zeggen dat nederland met een vrijheidheids van meningsuiting en terrorismelokker als geert wilders hogere prioriteit heeft.
#JeSuisBrusselsSproutsquote:
In Nederland is de samenleving voorzien van een dun laagje beschaving als gevolg van de zeer riante uitkeringen en allerlei welzijnsclubjes. In België zijn veel meer wijken waar de overheid de grip op kwijt is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Merode32 het volgende:
En complete klassen die juichen bij het nieuws. Komt zeker ook door de bezuinigingen op de GGZ.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het gaat niet om "normale" moslims maar om de mensen die gek genoeg zijn om uit naam van de Islam te moorden.
Hoeveel continenten moeten er nog aan puin geschoten worden? Radicaal of niet, de moslims komen altijd op voor 'hun' broeders en zusters boven de wetten/regels en goed fatsoen. Vandaar dat Abdeslam kon onderduiken en een hele wijk hem zonder te verraden schuil hield.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het gaat niet om "normale" moslims maar om de mensen die gek genoeg zijn om uit naam van de Islam te moorden.
En de mensen die allemaal wisten waar abdesalami zat maar hun bek dicht hielden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ow. Heb je dyslexie?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee dat niet. maar het eenige wat ze weten is dat hij nu op de vlucht is en volgens mij weet nog niemand waar hij is. hij zou meschien wel in nederland kunnen zijn op dit moment.
Ik dacht, ik kop 'm even inquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook kunnen bedenken. Op zich dan.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hoeveel continenten moeten er nog aan puin geschoten worden? Radicaal of niet, de moslims komen altijd op voor 'hun' broeders en zusters boven de wetten/regels en goed fatsoen. Vandaar dat Abdeslam kon onderduiken en een hele wijk hem zonder te verraden schuil hield.
ja daar snap ik ook niks van. we hebben tot nu toe gewoon heel erg veel geluk gehad. maar ik denk dat onze tijd vroeg of laat ook zal komen hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Merode32 het volgende:
Was je zelf ook aanwezig in Brussel?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Lekker werken van 5 tot 8 en toen begon het. Tot 12 uur alleen maar daarover gelult.
Ze leven goed samen tot de dictatuur valt en ze naar harte lust elkaar uit kunnen moorden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Zahreddine het volgende:
Voor degene die denken dat Islam niet met andere religies kan samenleven. Je moest maar eens naar Syrie gaan voor de oorlog hoe de verschillende sekten en religies in vrede samenleefden (uitgezonderd achterlijke delen zoals Binnish). Christenen, Alawieten, Soennieten leefden in vrede samen.
Als dat de redenatie zou zijn, zouden ze zich focussen op schuman.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Belgie = EU. Lijkt me vrij simpel. Nederland staat maar klein op de kaart eigenlijk.
Geeft niets.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja klopt heel erg! sorry daarvoor.
In zekere zin trapten we Europees gezien af toen Theo in naam van allah werd geslacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja daar snap ik ook niks van. wie hebben tot nu toe gewoon heel erg veel geluk gehad. maar ik denk dat onze tijd vroeg of laat ook zal komen hoor.
Meh, IS richt zich voornamelijk tegen de grote vijanden. Frankrijk en Duitsland. Amerika is te ver weg om met het bootje te bereiken. IS geeft geen fuck om Wilders.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Merode32 het volgende:
Het zou kunnen maar het is geen zekerheid. Het zou ook 10 keer brussel kunnen zijn en dan weer London ofzo. Of gewoon weer eens de VS. 'Het komt steeds dichterbij' heeft hier niet zoveel betekenis.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja daar snap ik ook niks van. wie hebben tot nu toe gewoon heel erg veel geluk gehad. maar ik denk dat onze tijd vroeg of laat ook zal komen hoor.
Dat kennen de Amerikanen wel iig Brussels sprouts, alhoewel je je dan weer afvraagt of ze weten waar Brussel ligt.quote:
Netwerken ontstaan daar en hebben schijnbaar niet de reikwijdte om tot in NL te geraken...ze houden het dicht bij huis zeg maar...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Merode32 het volgende:
Hmm, daadkrachtige aanpak om de islam klein te houden in China. Een prima maatregel van de Han-Chinezen. Alleen maar toe te juichen. Aangezien het China betreft durft Turkije zeer weinig. En als ze het lef wel hebben dan zullen ze zien wat werkelijke (militaire) macht in houdt. Hun broeders zullen leren wie werkelijk de baas is over Chinees grondgebied. Zeker geen moslims.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moslims worden gediscrimineerd in China, zo is het hen bijvoorbeeld verboden te vasten. Dat soort beperkingen en verboden juich je toe dus?
We hebben het hier gewoon (nog) beter.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Merode32 het volgende:
Molenbeek bestaat dan ook voor het grootste deel niet uit "normale" moslims en wordt natuurlijk niet voor de grap de "Europese bakermat van radicalisering" genoemd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
En de mensen die allemaal wisten waar abdesalami zat maar hun bek dicht hielden.![]()
Als er een link met hem is dan denk ik dat ze de aanslagen vervroegd hebben uit angst voor arrestaties.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:53 schreef banaantjeEE het volgende:
Salah Abdeslam had normaal gezien vandaag moeten deelnemen aan de aanslagen in Zaventem en Brussel vandaag. Dat schrijft nieuwswebsite Politico op basis van politiebronnen.
Is Brussel niet het 'hart' van de EU...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Merode32 het volgende:
Oke , ik vind het eng dat je zo denkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:54 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Hmm, daadkrachtige aanpak om de islam klein te houden in China. Een prima maatregel van de Han-Chinezen. Alleen maar toe te juichen. Aangezien het China betreft durft Turkije zeer weinig. Hun broeders zullen leren wie werkelijk de baas is over Chinees grondgebied. Zeker geen moslims.
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:55:18Als ik Minister-president word dan zal ik het islamitisch terrorisme verpletteren, onze grenzen sluiten en Nederland de-islamiseren #noislam reageer retweet
Dat ben ik well. Kap met je onzin opmerkingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Maar dan ben je geen moslim.
twitter:RanaHarbi twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:03:54Syria Iraq Lebanon France Turkey Egypt Belgium Tunisia ... Terrorism is terrorism. You can't condemn one & celebrate the other. #Brussels reageer retweet
Het christendom is gezien de boodschap van jezus ook gemakkelijker vredelievend over te schilderen. Jezus heeft zich duidelijk vredelievend uitgesproken, maar ook een aantal keer duidelijk niet. Bij Mohamed is die nuance ver te zoeken, was een militant, een krijgsheer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
kijk en daar beginnen dus de problemen. als in de koran stond dat het ten strengste verboden was om geweld te gebruiken tegen wie dan bestond dit hele probleem waarschijnlijk niet eens.
Weten we ook weer dat we deze man nooit aan het roer van ons land moeten laten staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:55 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:55:18Als ik Minister-president word dan zal ik het islamitisch terrorisme verpletteren, onze grenzen sluiten en Nederland de-islamiseren #noislam reageer retweet
ja hoor! dat valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke , ik vind het eng dat je zo denkt.
Verander het woord in Jood en het is alsof een nazi dit zegt.
En dan verder iedereen pakken onder 3x modaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Keur je dit soort aanpak ook goed op boedhisten? Want in tibet zijn de chinezen nog erger bezig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:54 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Hmm, daadkrachtige aanpak om de islam klein te houden in China. Een prima maatregel van de Han-Chinezen. Alleen maar toe te juichen. Aangezien het China betreft durft Turkije zeer weinig. En als ze het lef wel hebben dan zullen ze zien wat werkelijke (militaire) macht in houdt. Hun broeders zullen leren wie werkelijk de baas is over Chinees grondgebied. Zeker geen moslims.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Omdat ze niets toevoegen over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:56 schreef vigen98 het volgende:
Waarom worden zoveel reacties verwijderd?
Het is heel erg.. maar die man hoeft geen campagne meer te voeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Daar zit het grote verschil: Het christendom en jodendom zijn pacifistisch van aard, de islam zit vol met agressie en gaat uit van wereldheerschappij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het christendom is gezien de boodschap van jezus ook gemakkelijker vredelievend over te schilderen. Jezus heeft zich duidelijk vredelievend uitgesproken, maar ook een aantal keer duidelijk niet. Bij Mohamed is die nuance ver te zoeken, was een militant, een krijgsheer.
Want? Omdat die gelijk heeft?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Weten we ook weer we deze man nooit aan het roer van ons land moeten laten staan.
Inderdaad. Genoeg debielen die nu Wilders gaan stemmen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is heel erg.. maar die man hoeft geen campagne meer te voeren.
Denk het wel. Ondanks alle ellende (Turken-deal, niet te stoppen stromen illegalen) daalt hij de laatste weken steeds zetels in de peilingen. Op een of andere manier komt het electoraat toch weer bij die slappe VVD terecht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is een krachtiger standpunt dan "de boel bij elkaar houden" of "niet uit elkaar laten spelen"quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Weten we ook weer dat we deze man nooit aan het roer van ons land moeten laten staan.
We????quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Weten we ook weer dat we deze man nooit aan het roer van ons land moeten laten staan.
O?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het christendom is gezien de boodschap van jezus ook gemakkelijker vredelievend over te schilderen. Jezus heeft zich duidelijk vredelievend uitgesproken, maar ook een aantal keer duidelijk niet. Bij Mohamed is die nuance ver te zoeken, was een militant, een krijgsheer.
Ik had opzich wel op hem gestemd als hij economisch wat liberaler en rechtser was. Just 4 the lulzquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het NOS-journaal had een vluchteling in Syrië voor de camera getrokken. Hij was nu weer terug in Syrië, hij had in een huis gezeten in Oostenrijk, een huis vol Al-Nusra-militanten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:54 schreef Nintex het volgende:
Trouwens is het de Moslims weer gelukt. Ook 2016 staat in het teken van de Islam. Sinds 2001 staat praktisch ieder jaar in het teken van de Islam. Het kost ons veel te veel geld en moeite.
De westerse wereld lijkt ook daar blind voor te zijn. Reguleren, protesten tegen de harde aanpak negeren en wie het er niet mee eens is rot maar lekker vrijwillig op.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daar zit het grote verschil: Het christendom en jodendom zijn pacifistisch van aard, de islam zit vol met agressie en gaat uit van wereldheerschappij.
Zoals de Christelijke Serviërs en Kroaten dus?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ze leven goed samen tot de dictatuur valt en ze naar harte lust elkaar uit kunnen moorden.
Ik denk alleen niet dat ie in staat is het islamitisch terrorisme te verpletteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En de angstcultuur is weer bevestigd. Verdacht pakketje..twitter:NS_online twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:49:36Amersfoort: er is op dit moment geen treinverkeer van en naar #Amf op last van de politie. https://t.co/axyyfHaEPO reageer retweet
Ten eerste lult hij maar wat. "Terrorisme verpletteren". Dat heeft Trump een uur geleden getweet. Mooi propagandapraatje, maar het is niet waar te maken.quote:
Dat wordt al sinds 2001 gezegd en werkt niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:58 schreef Proximo het volgende:
[..]
Het is een krachtiger standpunt dan "de boel bij elkaar houden" of "niet uit elkaar laten spelen"
Ze hangen ook allemaal hetzelfde geloof aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ten tweede scheert hij iedere moslim onder één kam.
Dat kwam niet door geloof. Dat kwam door etniciteit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:59 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Zoals de Christelijke Serviërs en Kroaten dus?
Waar is dit?quote:
ooh shit!!! weer een verdacht pakketje!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:00 schreef Studiotje het volgende:
En de angstcultuur is weer bevestigd. Verdacht pakketje..twitter:NS_online twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:49:36Amersfoort: er is op dit moment geen treinverkeer van en naar #Amf op last van de politie. https://t.co/axyyfHaEPO reageer retweet
Hoe dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat is er niet waar aan wat Trump zegt? Trump profileert zich menigmaal als een idioot, maar liever een leider als Trump dan rubberen Rutte.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ten eerste lult hij maar wat. "Terrorisme verpletteren". Dat heeft Trump een uur geleden getweet. Mooi propagandapraatje, maar het is niet waar te maken.
Ten tweede scheert hij iedere moslim onder één kam.
Maar dat waren geen christenen!!! Kruisvaarders is geen christendom!!quote:
Ok sorry. Wat dacht je van: hoe ga jij om/wat vind jij van het leven van Mohammed?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
tip: stel je vraag anders, je haalt alle zin om te reageren weg.
Ja, maar mensen weten dat niet hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Het eerste testamwnt is best wel gewelddadig hoor mensen
Op het stationsplein.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:00 schreef Studiotje het volgende:
Trump is de enige die slim is. Die gaat daar naartoe en pakt de olie af van die terroristjes en zet daar zijn legertje omheen. Betaald die oorlog zich vanzelf terug.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is er niet waar aan wat Trump zegt? Trump profileert zich menigmaal als een idioot, maar liever een leider als Trump dan rubberen Rutte.
En wat betreft moslims onder één kam scheren: Elke moslim kan afstand doen van de islam, en kiezen voor een beter leven. De islam is geen etniciteit.
Ondertussen in Warschau en Budapest.... niets .....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh shit!!! weer een verdacht pakketje!
Zou er eigenlijk een naam zijn voor mensen die wel minder religieuze (dus ook islamitische) invloed willen maar tegelijkertijd Wilders ook als gekke dorpsclown zien? Ik weet niet meer wat ik mezelf moet noemenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe dan?
Met een spervuur aan kamervragen maak je weinig indruk op reli-terroristjes.
Nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat zwarte licht projecteren?
Ja. Ook heel erg.quote:
Sji hele, hele, hele slechte mensen toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:00 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ze hangen ook allemaal hetzelfde geloof aan.
Waarom zouden moslims afstand nemen van de islam als de islam al afstand neemt van deze gekken?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is er niet waar aan wat Trump zegt? Trump profileert zich menigmaal als een idioot, maar liever een leider als Trump dan rubberen Rutte.
En wat betreft moslims onder één kam scheren: Elke moslim kan afstand doen van de islam, en kiezen voor een beter leven. De islam is geen etniciteit.
In Turkije is dit heel groot nieuws.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Turkije boeit men deze aanslag weer weinig. Iets met afstand en culturele verbondenheid.
twitter:saskiamsterdam twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:01:46Brandweer en EOD ter plaatse #amersfoort reageer retweet
wauw! de paniek zit er echt dik in hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:02 schreef StaceySinger het volgende:
Station Amersfoort ontruimd na verdacht pakketje Stationsplein
[ afbeelding ]
Dat waren andere tijden, de huidige tijden vragen hier niet om. Ik ben geen voorstander van geweld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:02 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ok sorry. Wat dacht je van: hoe ga jij om/wat vind jij van het leven van Mohammed?
Vast een DHL bezorger die even gepakt zal wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh shit!!! weer een verdacht pakketje!
En zo moet het ook. Het wordt tijd dat het westen weer heer en meester wordt in de wereld, in plaats van zich af laten troeven door nota bene achterlijk Afrikaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:02 schreef Nintex het volgende:
[..]
Trump is de enige die slim is. Die gaat daar naartoe en pakt de olie af van die terroristjes en zet daar zijn legertje omheen. Betaald die oorlog zich vanzelf terug.
Als je dit zegt tegen een moslim komt er rage. Maar IS is geen islam mag welquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dat waren geen christenen!!! Kruisvaarders is geen christendom!!
Overlevende terroristen zouden ook moeten betalen voor al het politiewerk als gevolg van dit soort meldingen op dagen als vandaag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:02 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
In Turkije is dit dan ook weer normaler he. Als hier elke maand een aanslag in Brussel is, reageren we er over een paar jaar ook minder geschokt opquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
In Turkije is dit heel groot nieuws.
Bij mijn buren lag een verwacht pakketje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:02 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn legio aan maatregelen die makkelijk in te voeren zijn;quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe dan?
Met een spervuur aan kamervragen maak je weinig indruk op reli-terroristjes.
Nee, de aanslagen in Parijs en Charlie Hebdo waren helemaal geen groot nieuws in Turkije.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De huidige tijden vragen er niet om, maar als er tijden aanbreken die er wel om vragen dan kan het gewoon weer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat waren andere tijden, de huidige tijden vragen hier niet om. Ik ben geen voorstander van geweld.
Ik hoef jou toch niet uit te leggen dat in die tijden christenen en joden hetzelfde gedrag vertoonden en dat toen de heersende norm was?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Vast een DHL bezorger die even gepakt zal worden![]()
Slechte dag voor postbezorgers.
twitter:FGunay1 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:17:01How many civilians need to be slaughtered before the world takes step against the godfather of terrorism: #SaudiArabia#Brussels reageer retweet
Ja, alleen 1 iemand meld het maar, lijkt mij dat er meerder getuigen zouden moeten zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is al jaren geleden vervangen voor een lelijke puist
Er zou iemand met een IS-vlag zijn
West-Europa en de VS krijgen wereldwijd inderdaad veel aandacht, maar als er een aanslag is in China of Venezuela, zullen de meeste Turken er neem ik aan ook niet wakker om liggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Enige verschil is dat de christenen(en de joden al eerder) zich hebben ontwikkelt qua denkbeelden. Voor een groot deel. In de zandbak bijna niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat waren andere tijden, de huidige tijden vragen hier niet om. Ik ben geen voorstander van geweld.
Ik hoef jou toch niet uit te leggen dat in die tijden christenen en joden hetzelfde gedrag vertoonden en dat toen de heersende norm was?
Hmm, als we een Europees leger zouden invoeren dan rollen we het Midden-Oosten inclusief Turkije in een jaar op. Geen probleem maar we zijn humanistisch geworden. Het stelt allemaal niet heel veel voor behalve guerrilla-warfare hebben ze geen enkele troef in handen. Ik zou zonder blikken en blozen mijn kantoorbaan opgeven, mij om laten scholen tot militair (in werkelijkheid kanonnenvoer want goed worden is weinig mensen gegeven) en mijn leven geven voor het continent.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En zo moet het ook. Het wordt tijd dat het westen weer heer en meester wordt in de wereld, in plaats van zich af laten troeven door nota bene achterlijk Afrika![]()
Wat zijn we een slappe hap geworden..van koloniale macht naar flappentap van de derde wereld.
Make Europe great again!
Lijkt wel een beetje op de stijl van het NOS textnieuws.quote:
Als ik de lotto win stop ik met werken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Daar zijn andere redenen voor. Je kunt Saudi Arabie niet vergelijken met Nederland.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Enige verschil is dat de christenen(en de joden al eerder) zich hebben ontwikkelt qua denkbeelden. Voor een groot deel. In de zandbak bijna niet.
Moet je ook niet willen . 3rde wereldlandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zet net te denken, we kunnen niet maar naar België vluchten nu.
Al bekendquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:05 schreef StaceySinger het volgende:
Trein van Amsterdam naar Amersfoort rijdt niet verder dan Hilversum omdat station Amersfoort ontruimd is, meldt conducteur net
Trump en Wilders kunnen terreur niet stoppen. Ze moedigen het juist aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind zelfs Trump geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als ik de lotto win stop ik met werken.
Gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet gebeuren
Naar de Duitsers vluchten? Ligt ook gevoelig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen . 3rde wereldland
Deze is zo waar. De bakermat van de wereldwijde wahabi terreur. Van San Bernadino tot Indonesiëquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:05 schreef Zahreddine het volgende:
twitter:FGunay1 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:17:01How many civilians need to be slaughtered before the world takes step against the godfather of terrorism: #SaudiArabia#Brussels reageer retweet
dat meen je niet! weetje ik merk gewoon dat er veel paniek heerst overal. hiero bij mij in de buurt zijn ook gewoon een aantal huizen onderzocht door de politie. ze waren zogenaamd verdacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is al jaren geleden vervangen voor een lelijke puist
Er zou iemand met een IS-vlag zijn
Als er een aanslag als deze een week voor de verkiezingen volgend jaar is moet jij eens opletten wie er MP gaat worden in dit landquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als ik de lotto win stop ik met werken.
Gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet gebeuren
Kulgarraquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insallah worden deze mannen gevoerd aan de hellehonden.
Amin.
twitter:ralphbom twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:05:47Ondertussen op Amersfoort cs #bommelding #verdachtpersoon https://t.co/JbPluqWtnA reageer retweet
Je kan beter richting het noorden/westen gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Het Reich is toch raciaal je vaderland hequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Naar de Duitsers vluchten? Ligt ook gevoelig.
ja hoe verklaar je dan dat terreur al van af de jaren 80 bestaan terwijl deze 2 mensen pas door al deze aanslagen en die beesten die dit doenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Trump en Wilders kunnen terreur niet stoppen. Ze moedigen het juist aan.
Allemaal richting de zee of Friesland!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
rip Amersfoort, the Passion maar effe annuleren!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ralphbom twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:05:47Ondertussen op Amersfoort cs #bommelding #verdachtpersoon https://t.co/JbPluqWtnA reageer retweet
Wilders niet hoor, want die krijgt nooit 76 zetels en niemand wil met hem samenwerkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als er een aanslag als deze een week voor de verkiezingen volgend jaar is moet jij eens opletten wie er MP gaat worden in dit land
Nou dan zou ik eerder naar provincie Groningen vluchten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan beter richting het noorden/westen gaan.
Zuiden = pauper
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef topdeck het volgende:
Heb je hier een bron van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal zeer druk zijn rond acht uur op station Amersfoortquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ralphbom twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:05:47Ondertussen op Amersfoort cs #bommelding #verdachtpersoon https://t.co/JbPluqWtnA reageer retweet
twitter:nikkibijhouwer twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:07:22De laatste keer dat ik een onbemande tas zag liggen op #Amersfoort schopte een agent er tegenaan om te kijken of 'ie zou ontploffen. reageer retweet
Achja, dan kunnen we binnen een half jaar toch weer naar de stembus. Die clown krijgt toch geen meerderheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als er een aanslag als deze een week voor de verkiezingen volgend jaar is moet jij eens opletten wie er MP gaat worden in dit land
Letterlijk nu op het Nieuwsquote:
Okee, ga ook niet meer naar Vlaanderen vluchten, ligt wel 5 km hiervandaan. Misschien richting provincie Groningen gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Frutsel het volgende:
NOGMAALS: Kan het aub ontopic gaan... onderbuikdiarree mag echt achterwege blijven.
Laat elkaar gewoon eens in waarde!
Echt hé, godverdomme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zal zeer druk zijn rond acht uur op station Amersfoort
Daar zijn aardbevingen man.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, ga ook niet meer naar Vlaanderen vluchten, ligt wel 5 km hiervandaan. Misschien richting provincie Groningen gaan.
Echt hé, en wij maar wapens leveren en Olie kopen van dat kut land. Hoe achterlijk zijn wij wel niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef Proximo het volgende:
[..]
Deze is zo waar. De bakermat van de wereldwijde wahabi terreur. Van San Bernadino tot Indonesië
The Passion vlaggen lijken dit jaar op die van IS?twitter:michellejonker twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:09:23Er loopt iemand met een IS vlag te zwaaien op #Amersfoort Cs vertelt de conducteur me reageer retweet
Goed punt idd, alhoewel met een tentje op een boerderijcamping valt het wrs mee, toch?quote:
Agree.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Saudi's zijn serieus het grootste vuil ter wereld momenteel.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen nee. Maar wat ik tekenend vind is dat binnen de Islam de kernpersoon, de stichter van de religie, een voorbeeld voor alle moslims (hoeveel jongens worden wel niet naar hem vernoemd), een krijgsheer was. Terwijl het Christendom in de kern vredelievend begonnen is, en dat de eerste paar honderd jaar ook was. Naarmate de Katholieke Kerk meer macht kreeg is het daar helemaal misgegaan natuurlijk, maar de Islam is vanaf het begin al met het zwaard verspreid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet gek, want er ze hadden een gemeenschappelijke hobby: jodenhaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja . gek wel omdat er moslims gewoon samenwerkten met de Duitsers
Was misschien niet voor Brussel bedoeld...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:09 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk zelf dat we de komende week te horen gaan krijgen dat Brussel 'geluk' heeft gehad en dat ze een veel groter plan hadden. Net zoals in Parijs met bomgordels, bomtassen en kalashnikov's maar dat ze het uit 'nood cq angst' vervroegd hebben.
Hitler was qua samenwerkingsverbanden een pragmaticus. Als een samenwerking nuttig was, of als ze dezelfde vijanden hadden, kon hij er prima (tijdelijk) mee samenwerken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zodat ie zijn gang kon gaan in het westen , Sovjet om tijd te kopen
Ik heb gelezen over de naam van een van de daders die het AD publiceerde dat die eerder vandaabg in een opsporingsbericht verspreid is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:09 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk zelf dat we de komende week te horen gaan krijgen dat Brussel 'geluk' heeft gehad en dat ze een veel groter plan hadden. Net zoals in Parijs met bomgordels, bomtassen en kalashnikov's maar dat ze het uit 'nood cq angst' vervroegd hebben.
Je bedoelt moslims die afstand doen van deze aanslagen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:11 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af of er acties gaan plaats vinden in de Schilderswijk?
Heb jij de bijbel wel eens gelezen? Heel apart dat jij het christendom als vredelievend benoemt. Ik begrijp niet waarom je een verschil duidelijk probeert te maken in de islam,het christendom en jodendom. Vind dat enigszins hypocriet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:11 schreef fixatoman het volgende:
[..]
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen nee. Maar wat ik tekenend vind is dat binnen de Islam de kernpersoon, de stichter van de religie, een voorbeeld voor alle moslims (hoeveel jongens worden wel niet naar hem vernoemd), een krijgsheer was. Terwijl het Christendom in de kern vredelievend begonnen is, en dat de eerste paar honderd jaar ook was. Naarmate de Katholieke Kerk meer macht kreeg is het daar helemaal misgegaan natuurlijk, maar de Islam is vanaf het begin al met het zwaard verspreid.
Aangezien alle religieuze teksten terugslaan op het ontstaan van de religie denk ik dat dit fundamentele verschil ook vandaag de dag nog doorwerkt.
Ja, maar een jood blijft een jood. Een afro-amerikaan kan ook geen afstand doen van het feit dat hij afro-amerikaans is toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Serieus? Nooit geweten namelijk. Maar dan nog kun je als persoon, ongeacht etniciteit afstand doen van je religie toch?
quote:Maastrichts gezin vreest voor leven kinderen na aanslagen
De Maastrichtse familie Pinczowski zit in onzekerheid over het lot van hun kinderen na de aanslagen in Brussel.
Zoon Alexander en dochter Sascha vertrokken dinsdagochtend naar het vliegveld in Zaventem om te vliegen naar Amerika. Om 7:59 uur belden de kinderen nog met het thuisfront om te melden dat ze goed waren aangekomen op het vliegveld. Tijdens dat telefoontje hoorde de familie een ontploffing en glasgerinkel. Vervolgens werd de verbinding verbroken.
Onbereikbaar
Sinsdien zijn de kinderen onbereikbaar voor de familie. De moeder van het gezin zoekt nu via Facebook contact met mensen die nog iets van haar kinderen hebben vernomen. De familie is dinsdagmiddag naar Brussel gereisd, om de zoektocht daar voort te zetten. Volgens de vader zijn de autoriteiten volop bezig met het onderzoek, zo zegt hij tegen L1.
Informatie
De twintigers Alexander en Sascha wonen in de Verenigde Staten en waren op weg naar New York. Hun vader is een geboren en getogen Maastrichtenaar, die enige tijd als directeur werkte bij Chateau Sint Gerlach. Op dit moment is Pinczowski als docent verbonden aan de Hoge Hotelschool in Maastricht. Mensen die meer informatie hebben over de kinderen kunnen zich wenden tot de politie.
http://www.1limburg.nl/ma(...)agen?context=default
Hitler had opzich wel respect voor de moslims qua gebruiken . Maar inderdaad vooral vanwege hun gezamelijke vijand . Had op den duur wel als die oorlog gewonnen had ook de Arabische wereld laten zuiverenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hitler was qua samenwerkingsverbanden een pragmaticus. Als een samenwerking nuttig was, of als ze dezelfde vijanden hadden, kon hij er prima (tijdelijk) mee samenwerken.
De nazi's keken best wel neer op gelovigen (christenen en moslims).
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef Studiotje het volgende:
The Passion vlaggen lijken dit jaar op die van IS?twitter:michellejonker twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:09:23Er loopt iemand met een IS vlag te zwaaien op #Amersfoort Cs vertelt de conducteur me reageer retweet
twitter:JorisPeters2 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:14:19Ontruiming station Amersfoort gaat om een verdacht pakketje. Verhaal over persoon met IS-vlag is uit de lucht gegrepen #Amersfoort reageer retweet
Daarom probeer ik zelf meteen alle grote religies te betrekken wanneer ik me er tegen uitspreek. Ik ben opgegroeid op de Veluwe en de zwarte-kousen-protestanten daar zijn bepaald niet progressiever dan de gemiddelde moslim.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb jij de bijbel wel eens gelezen? Heel apart dat jij het christendom als vredelievend benoemt. Ik begrijp niet waarom je een verschil duidelijk probeert te maken in de islam,het christendom en jodendom. Vind dat enigszins hypocriet.
Prima als jij het geloof agressief etc vindt, maar doe dan niet zo. Het verschil is hoe men zich wil profileren. Maar je hoeft mij niet wijs te maken dat het christendom o zo lief is. Ook niet in beginsel.
In de koran en haddith wordt wel wat meer met geweld geschreven over ongelovigen en anders-gelovigen dan de bijbel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb jij de bijbel wel eens gelezen? Heel apart dat jij het christendom als vredelievend benoemt. Ik begrijp niet waarom je een verschil duidelijk probeert te maken in de islam,het christendom en jodendom. Vind dat enigszins hypocriet.
Prima als jij het geloof agressief etc vindt, maar doe dan niet zo. Het verschil is hoe men zich wil profileren. Maar je hoeft mij niet wijs te maken dat het christendom o zo lief is. Ook niet in beginsel.
Ik ben alleen bang dat als niemand meer olie van ze koopt of er een alternatief wordt gevonden ervoor, en ze dus geen inkomsten meer hebben, ze 100 x zo erg gaan worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Echt hé, en wij maar wapens leveren en Olie kopen van dat kut land. Hoe achterlijk zijn wij wel niet?
Nou meer van politie acties.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Je bedoelt moslims die afstand doen van deze aanslagen?
Of zoals altijd acties die ontaarden in zwaaien met IS-vlaggen en het doen van de Hitler-groet.
Jep. Was niet meer dan vijand van mijn vijand. Het derde rijk had al een groot deel van Noord Afrika en wilde doordouwen naar het midden oosten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hitler had opzich wel respect voor de moslims qua gebruiken . Maar inderdaad vooral vanwege hun gezamelijke vijand . Had op den duur wel als die oorlog gewonnen had ook de Arabische wereld laten zuiveren
Ik accepteer haddiths sws niet, dus daar wil ik mij niet over uitspreken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de koran en haddith wordt wel wat meer met geweld geschreven over ongelovigen en anders-gelovigen dan de bijbel.
Wat was er op Amsterdam Centraal? Ik was daar rond 17.30 en het was normale drukte en twee of drie agenten meer dan normaal. Had meer maatregelen verwacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Met de trein reizen zit niet mee vandaag. Gedoe in station Amsterdam Centraal, station Hoofddorp, station Zwolle en station Amersfoort.
Waarschijnlijk mochten Arabieren (en moslims) wel blijven bestaan. Maar ze waren wel duidelijk ondergeschikt aan ariërs.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hitler had opzich wel respect voor de moslims qua gebruiken . Maar inderdaad vooral vanwege hun gezamelijke vijand . Had op den duur wel als die oorlog gewonnen had ook de Arabische wereld laten zuiveren
Die mensen die die verhalen de wereld in helpen zou je toch ook wel snoeihard met een vlakke hand in het gezicht willen slaan. Doe fucking normaal manquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]twitter:JorisPeters2 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:14:19Ontruiming station Amersfoort gaat om een verdacht pakketje. Verhaal over persoon met IS-vlag is uit de lucht gegrepen #Amersfoort reageer retweet
Nou vertel het me, wat heb je erin gelezen dat je zo afschuwelijk vond?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan zullen ook mensen uit de rijke oliestaten massaal naar West-Europa komen. Ze zijn dan immers net zo arm geworden dan een gemiddeld Afrikaans land.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat als niemand meer olie van ze koopt of er een alternatief wordt gevonden ervoor, en ze dus geen inkomsten meer hebben, ze 100 x zo erg gaan worden.
Sinds wanneer is Chuck Norris een agent in NL?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:nikkibijhouwer twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:07:22De laatste keer dat ik een onbemande tas zag liggen op #Amersfoort schopte een agent er tegenaan om te kijken of 'ie zou ontploffen. reageer retweet
Attention whore.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef Studiotje het volgende:
Voor de olie vooral en ook om Engeland dwars te zitten zodat ze geen grondstoffen meer konden krijgen via Egyptequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jep. Was niet meer dan vijand van mijn vijand. Het derde rijk had al een groot deel van Noord Afrika en wilde doordouwen naar het midden oosten.
Wat een onzin dit zeg.. Complete nonsens.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Klopt. Voor een neger geldt ook dat hij altijd neger zal blijven. Het is onveranderlijk, hij kan er niets aan doen. Daarom is het ook goed om discriminatie op ras te verbieden. Maar religie of ideologie is een ander verhaal. Bij de moslims wordt regelmatig gedaan alsof het een etnische groep is, en dus wordt Wilders een 'racist' genoemd omdat hij zegt dat hij minder islam wil
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef Proximo het volgende:
We moeten niet bang zijn, maar solidair.
De angst wordt aangewakkerd door de aanslagen, steeds vaker en steeds sneller. Solidariteit wordt ondergraven door politiek beleid.
Waar blijft het beleid om die angst weg te nemen? Om het idee te krijgen dát er iets gebeurt, dat men er op zit. Dat je als radicaaltje in je broek moet schijten
Ik wil een Europese patriot act, en een europees guantanamo.
Precies. En als uiteindelijke doel via de achterdeur bij Rusland naar binnen te gaan. Hebben ze nooit gehaald.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor de olie vooral en ook om Engeland dwars te zitten zodat ze geen grondstoffen meer konden krijgen via Egypte
Je bent zelf Christen, je weet wat ik bedoel, googlen kun je ook zelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou vertel het me, wat heb je erin gelezen dat je zo afschuwelijk vond?
Ik snap nooit zo goed wat solidair zijn inhoudt op dagen als vandaag. Iedereen roept het, maar wat betekent het? Met wie moeten we solidair zijn? Met de slachtoffers? Met moslims wereldwijd? Met iedereen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef Proximo het volgende:
De angst wordt aangewakkerd door de aanslagen, steeds vaker en steeds sneller. Solidariteit wordt ondergraven door politiek beleid.
Waar blijft het beleid om die angst weg te nemen? Om het idee te krijgen dát er iets gebeurt, dat men er op zit. Dat je als radicaaltje in je broek moet schijten
het houd niet op niet vanzelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef Proximo het volgende:
Wel dat men geschokt is, het afkeurt en meeleeft ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef Zienswijze het volgende:
Zo, even dit topic doorlezen. Heeft links al gereageerd dat de explosies in Brussel evengoed door radicale boeddhisten zou kunnen zijn gepleegd?
De moslims zijn niet heel geschikt voor de huidige wereld. Het merendeel van de moslims woont in derdewereldlanden! Een aantal rijke islamitische landen maar vooral door het zwarte goud. Een Turkije dat het economische model volgt van het Westen heeft een kleinere economie dan NL. Dan vergelijken we een land van 80 met 17 miljoen inwoners. Het werd jarenlang geroemd door mensen als voorbeeld voor de islamitische wereld.......quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dan zullen ook mensen uit de rijke oliestaten massaal naar West-Europa komen. Ze zijn dan immers net zo arm geworden dan een gemiddeld Afrikaans land.
Dat doen we niet, wij zijn beschaafd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die NOS verslaggever noemt Abdeslam telkens Abdelsam.
Beter zegt ie gewoon teringhond.
Niet (meer) nodig, IS heeft toch de verantwoordelijkheid opgeëist.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef Zienswijze het volgende:
Zo, even dit topic doorlezen. Heeft links al gereageerd dat de explosies in Brussel evengoed door radicale boeddhisten zou kunnen zijn gepleegd?
DWDD gemist?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Even kijken...
[ afbeelding ]
Nee, ik heb 'heeft niets van doen met de islam' nog open. Maar mijn kaart voor dit topic had ik binnen 5 minuten al vol.
Als je het hebt over verzen in het oude testament dan heeft dat geen effect, maar als je het nieuwe testament bedoelt dan wil ik wel weten wat je bedoeltquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent zelf Christen, je weet wat ik bedoel, googlen kun je ook zelf.
Is een idee, het geloof dat zich allround het netst opstelt, die is 'beter'?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
Prima, Koran heeft "meer" versjes over geweld en de "Bijbel" minder, maakt dat het dan beter?
Enger dat jij meningsuiting wil verbieden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
Onbegrijpelijk dat bepaalde meningen hier zomaar verkondigd kunnen worden.
Inderdaad, dat zoiets mogelijk is, meningen verkondigenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
Wanstaltig zeg!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
Moderaters doen goed hun werk!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
IS eist alles op. Waarom zouden ze het niet opeisen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Niet (meer) nodig, IS heeft toch de verantwoordelijkheid opgeëist.
Ik ga deze discussie liever niet aan. Niet hier althans.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als je het hebt over verzen in het oude testament dan heeft dat geen effect, maar als je het nieuwe testament bedoelt dan wil ik wel weten wat je bedoelt
Niet dan? Ik probeer me echt in te leven in mensen die dat soort dingen doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja klopt we zijn beschaafde nederlanders.
Iets meer dan de communistische/joden illuminatie , maar verder moest iedereen die niet Germaans was de pijp uit . Zelfs heel veel minderwaardige Engelsen en Fransen erbijquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Precies. En als uiteindelijke doel via de achterdeur bij Rusland naar binnen te gaan. Hebben ze nooit gehaald.
Denken dat nazi's respect hadden voor moslims.als ze de sovjets niet respecteerden dan al zeker niet de islamitische wereld.
Het goedkeuren van het uitroeien van moslims vind ik niet kunnen nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Enger dat jij meningsuiting wil verbieden.
Joden zijn/vinden zichzelf een etniciteit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een onzin dit zeg.. Complete nonsens.
Je wil dus beweren dat een jood niet anders kan, want hij is altijd jood?
Vroeger bij SUN gewerkt die stagiair?quote:
Welke meningen bedoel je?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom zou men geschokt moeten zijn? Alleen naievelingen zijn geschokt. Een realistisch persoon zou beseffen dat een nieuwe islamitische aanslag in Europa een kwestie van tijd zou zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:21 schreef Proximo het volgende:
[..]
Wel dat men geschokt is, het afkeurt en meeleeft ofzo.
The usual
Blij dat er wat aan gedaan wordt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O kom op zegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
juist wel. ik ben het met je eens we moeten ons niet verlagen tot hun niveu.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet dan? Ik probeer me echt in te leven in mensen die dat soort dingen doen.
Dat zegt Fox. Zijn gewoon matige foto's waar ze met hun hand in hun jaszak lopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die moslimterroristen liepen dus rond met een handschoen aan één hand. Nogal matig dat de veiligheidsdiensten dat niet was opgevallen.
Maar volgens Rutte beschermen de veiligheidsdiensten ons echt wel heel goed hoor. Met de grenzen wagenwijd open, dat wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die moslimterroristen liepen dus rond met een handschoen aan één hand. Nogal matig dat de veiligheidsdiensten dat niet was opgevallen.
Wat?quote:
Engelsen werden gezien als ariërs en Fransen/Romanen gezien als een broedervolk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iets meer dan de communistische/joden illuminatie , maar verder moest iedereen die niet Germaans was de pijp uit . Zelfs heel veel minderwaardige Engelsen en Fransen erbij
Nee was net duidelijk te zien op het journaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dat zegt Fox. Zijn gewoon matige foto's waar ze met hun hand in hun jaszak lopen.
Allemaal mooi en aardig natuurlijk die sympathie, maar we schieten er (net als na 13 november) helemaal niks mee op. Wordt wel eens tijd voor een andere strategie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is hetzelfde als nu ineens monumenten in de belgische vlag oplichtenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom zou men geschokt moeten zijn? Alleen naievelingen zijn geschokt. Een realistisch persoon zou beseffen dat een nieuwe islamitische aanslag in Europa een kwestie van tijd zou zijn.
twitter:CarineLaan twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:24:59waarom ben ik OOIT in Amersfoort gaan wonen er gebeurt allemaal shit hier reageer retweet
Een walgelijke mening, maar die kunnen mensen hebben. Het is net zo walgelijk als wahabeesten die oproepen tot geweld tegen ongelovigen of andeesgelovigen. Zo lang je het niet daadwerkelijk uitgevoerd, mag het.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het goedkeuren van het uitroeien van moslims vind ik niet kunnen nee.
Wat ontzettend achterlijk, waarom doe je dan niet twee handschoenen aan. Hoe opvallend zijn twee mensen met 1 handschoen aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die moslimterroristen liepen dus rond met een handschoen aan één hand (om de ontsteking te verbergen). Nogal matig dat de veiligheidsdiensten dat niet was opgevallen.
Ja akkoord, maar het gaat hier puur om medeleven betogen. Is toch sympathiek?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Allemaal mooi en aardig natuurlijk die sympathie, maar we schieten er (net als na 13 november) helemaal niks mee op. Wordt wel eens tijd voor een andere strategie.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:26 schreef Childofthe90s het volgende:
twitter:CarineLaan twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:24:59waarom ben ik OOIT in Amersfoort gaan wonen er gebeurt allemaal shit hier reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Met dit beleid zien we nog vele, vele aanslagen tegemoet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar volgens Rutte beschermen de veiligheidsdiensten ons echt wel heel goed hoor. Met de grenzen wagenwijd open, dat wel.
quote:
twitter:Zomaer_Isa twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:26:01Srs in Amersfoort nu. Ik flip em. reageer retweet
Sinds Michael Jackson kijkt niemand daar meer van op...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die moslimterroristen liepen dus rond met een handschoen aan één hand (om de ontsteking te verbergen). Nogal matig dat de veiligheidsdiensten dat niet was opgevallen.
Laten we hopen van niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
juist wel. ik ben het met je eens we moeten ons niet verlagen tot hun niveu.
ik ben alleen wel bang dat we ooit een keer een soort van derde wereld oorlog zullen krijgen foor al deze problemen.
Het Nieuwe Testament is vredelievend. Het Oude Testament komt uit het Jodendom en is dat niet. De oorsprong van het Christendom is het Nieuwe Testament en niet het Oude Testament.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
''Kijk mij solidair staan. Ik ga wel even zoenend onder een Belgische vlag staan.''quote:
Kunnen ook gewoon fans zijn van Michael Jackson.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat moet die dan zeggen? Kill 'em with fire?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Proximo het volgende:
"we moeten waakzaam & scherp zijn"
Geweldig mark, wat een staatsman. Godverdomme
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op Facebook duiken de emo-plaatjes ook alweer op. Wat er gebeurd is, is heel erg, maar dat kuddegedragquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op fok iets roepen is gewoon openlijk roepen,quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een walgelijke mening, maar die kunnen mensen hebben. Het is net zo walgelijk als wahabeesten die oproepen tot geweld tegen ongelovigen of andeesgelovigen. Zo lang je het niet daadwerkelijk uitgevoerd, mag het.
Als je meningen gaat verbieden gaat het geheid mis. En het openlijk oproepen tot, dat is in feite strafbaar. Gebeurt nog veel te weinig mee.
Er waren plannen om 75 % van die bevolkingen uit te roeien ten gunste van ''VolksDuitsers''quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Engelsen werden gezien als ariërs en Fransen/Romanen gezien als een broedervolk.
jaaa klopt! vanaf nu af aan moeten we heel waakzaam zijn. en goed opassen want er komen gevaarlijke tijden aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Proximo het volgende:
Je mag niet oproepen tot geweld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een walgelijke mening, maar die kunnen mensen hebben. Het is net zo walgelijk als wahabeesten die oproepen tot geweld tegen ongelovigen of andeesgelovigen. Zo lang je het niet daadwerkelijk uitgevoerd, mag het.
Als je meningen gaat verbieden gaat het geheid mis. En het openlijk oproepen tot, dat is in feite strafbaar. Gebeurt nog veel te weinig mee.
Op een airport met duizenden mensen valt dat volgens mij niet meer op.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
We neef to be vigilant and focussed. In het Engels klinkt het sowieso beterquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Proximo het volgende:
Ik denk dat het weinig constructief is en niet zorgt voor een structurele oplossing van dit complexe probleem.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ben er één keer geweest. Wat een grafstad is dat zeg...quote:
Het nieuwe testament is niet alleen vredelievend, maar bevat wel duidelijke vredelievende teksten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het Nieuwe Testament is vredelievend. Het Oude Testament komt uit het Jodendom en is dat niet. De oorsprong van het Christendom is het Nieuwe Testament en niet het Oude Testament.
Zeer zeker. Het is naief om te denken dat 1400 jaar lang islamitische terreur anno 2016 ophoudt omdat Pechtold zo lief kijkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met dit beleid zien we nog vele, vele aanslagen tegemoet.
Arme Belgentwitter:JunckerEU twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:22:29Solidariteit met België. Vanavond ben ik Belg. @CharlesMichel https://t.co/vW9CYLKQl5 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |