Wat ontzettend achterlijk, waarom doe je dan niet twee handschoenen aan. Hoe opvallend zijn twee mensen met 1 handschoen aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die moslimterroristen liepen dus rond met een handschoen aan één hand (om de ontsteking te verbergen). Nogal matig dat de veiligheidsdiensten dat niet was opgevallen.
Ja akkoord, maar het gaat hier puur om medeleven betogen. Is toch sympathiek?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Allemaal mooi en aardig natuurlijk die sympathie, maar we schieten er (net als na 13 november) helemaal niks mee op. Wordt wel eens tijd voor een andere strategie.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:26 schreef Childofthe90s het volgende:
twitter:CarineLaan twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:24:59waarom ben ik OOIT in Amersfoort gaan wonen er gebeurt allemaal shit hier reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Met dit beleid zien we nog vele, vele aanslagen tegemoet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar volgens Rutte beschermen de veiligheidsdiensten ons echt wel heel goed hoor. Met de grenzen wagenwijd open, dat wel.
quote:
twitter:Zomaer_Isa twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:26:01Srs in Amersfoort nu. Ik flip em. reageer retweet
Sinds Michael Jackson kijkt niemand daar meer van op...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die moslimterroristen liepen dus rond met een handschoen aan één hand (om de ontsteking te verbergen). Nogal matig dat de veiligheidsdiensten dat niet was opgevallen.
Laten we hopen van niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
juist wel. ik ben het met je eens we moeten ons niet verlagen tot hun niveu.
ik ben alleen wel bang dat we ooit een keer een soort van derde wereld oorlog zullen krijgen foor al deze problemen.
Het Nieuwe Testament is vredelievend. Het Oude Testament komt uit het Jodendom en is dat niet. De oorsprong van het Christendom is het Nieuwe Testament en niet het Oude Testament.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb jij de bijbel wel eens gelezen? Heel apart dat jij het christendom als vredelievend benoemt. Ik begrijp niet waarom je een verschil duidelijk probeert te maken in de islam,het christendom en jodendom. Vind dat enigszins hypocriet.
Prima als jij het geloof agressief etc vindt, maar doe dan niet zo. Het verschil is hoe men zich wil profileren. Maar je hoeft mij niet wijs te maken dat het christendom o zo lief is. Ook niet in beginsel.
''Kijk mij solidair staan. Ik ga wel even zoenend onder een Belgische vlag staan.''quote:
Kunnen ook gewoon fans zijn van Michael Jackson.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat moet die dan zeggen? Kill 'em with fire?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Proximo het volgende:
"we moeten waakzaam & scherp zijn"
Geweldig mark, wat een staatsman. Godverdomme
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op Facebook duiken de emo-plaatjes ook alweer op. Wat er gebeurd is, is heel erg, maar dat kuddegedragquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op fok iets roepen is gewoon openlijk roepen,quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een walgelijke mening, maar die kunnen mensen hebben. Het is net zo walgelijk als wahabeesten die oproepen tot geweld tegen ongelovigen of andeesgelovigen. Zo lang je het niet daadwerkelijk uitgevoerd, mag het.
Als je meningen gaat verbieden gaat het geheid mis. En het openlijk oproepen tot, dat is in feite strafbaar. Gebeurt nog veel te weinig mee.
Er waren plannen om 75 % van die bevolkingen uit te roeien ten gunste van ''VolksDuitsers''quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Engelsen werden gezien als ariërs en Fransen/Romanen gezien als een broedervolk.
jaaa klopt! vanaf nu af aan moeten we heel waakzaam zijn. en goed opassen want er komen gevaarlijke tijden aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Proximo het volgende:
Je mag niet oproepen tot geweld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een walgelijke mening, maar die kunnen mensen hebben. Het is net zo walgelijk als wahabeesten die oproepen tot geweld tegen ongelovigen of andeesgelovigen. Zo lang je het niet daadwerkelijk uitgevoerd, mag het.
Als je meningen gaat verbieden gaat het geheid mis. En het openlijk oproepen tot, dat is in feite strafbaar. Gebeurt nog veel te weinig mee.
Op een airport met duizenden mensen valt dat volgens mij niet meer op.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
We neef to be vigilant and focussed. In het Engels klinkt het sowieso beterquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Proximo het volgende:
Ik denk dat het weinig constructief is en niet zorgt voor een structurele oplossing van dit complexe probleem.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ben er één keer geweest. Wat een grafstad is dat zeg...quote:
Het nieuwe testament is niet alleen vredelievend, maar bevat wel duidelijke vredelievende teksten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het Nieuwe Testament is vredelievend. Het Oude Testament komt uit het Jodendom en is dat niet. De oorsprong van het Christendom is het Nieuwe Testament en niet het Oude Testament.
Zeer zeker. Het is naief om te denken dat 1400 jaar lang islamitische terreur anno 2016 ophoudt omdat Pechtold zo lief kijkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met dit beleid zien we nog vele, vele aanslagen tegemoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |