IS eist alles op. Waarom zouden ze het niet opeisen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Niet (meer) nodig, IS heeft toch de verantwoordelijkheid opgeëist.
Ik ga deze discussie liever niet aan. Niet hier althans.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als je het hebt over verzen in het oude testament dan heeft dat geen effect, maar als je het nieuwe testament bedoelt dan wil ik wel weten wat je bedoelt
Niet dan? Ik probeer me echt in te leven in mensen die dat soort dingen doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja klopt we zijn beschaafde nederlanders.
Iets meer dan de communistische/joden illuminatie , maar verder moest iedereen die niet Germaans was de pijp uit . Zelfs heel veel minderwaardige Engelsen en Fransen erbijquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Precies. En als uiteindelijke doel via de achterdeur bij Rusland naar binnen te gaan. Hebben ze nooit gehaald.
Denken dat nazi's respect hadden voor moslims.als ze de sovjets niet respecteerden dan al zeker niet de islamitische wereld.
Het goedkeuren van het uitroeien van moslims vind ik niet kunnen nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Enger dat jij meningsuiting wil verbieden.
Joden zijn/vinden zichzelf een etniciteit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een onzin dit zeg.. Complete nonsens.
Je wil dus beweren dat een jood niet anders kan, want hij is altijd jood?
Vroeger bij SUN gewerkt die stagiair?quote:
Welke meningen bedoel je?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
Onbegrijpelijk dat bepaalde meningen hier zomaar verkondigd kunnen worden.
Waarom zou men geschokt moeten zijn? Alleen naievelingen zijn geschokt. Een realistisch persoon zou beseffen dat een nieuwe islamitische aanslag in Europa een kwestie van tijd zou zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:21 schreef Proximo het volgende:
[..]
Wel dat men geschokt is, het afkeurt en meeleeft ofzo.
The usual
Blij dat er wat aan gedaan wordt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O kom op zegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
juist wel. ik ben het met je eens we moeten ons niet verlagen tot hun niveu.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet dan? Ik probeer me echt in te leven in mensen die dat soort dingen doen.
Dat zegt Fox. Zijn gewoon matige foto's waar ze met hun hand in hun jaszak lopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die moslimterroristen liepen dus rond met een handschoen aan één hand. Nogal matig dat de veiligheidsdiensten dat niet was opgevallen.
Maar volgens Rutte beschermen de veiligheidsdiensten ons echt wel heel goed hoor. Met de grenzen wagenwijd open, dat wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die moslimterroristen liepen dus rond met een handschoen aan één hand. Nogal matig dat de veiligheidsdiensten dat niet was opgevallen.
Wat?quote:
Engelsen werden gezien als ariërs en Fransen/Romanen gezien als een broedervolk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iets meer dan de communistische/joden illuminatie , maar verder moest iedereen die niet Germaans was de pijp uit . Zelfs heel veel minderwaardige Engelsen en Fransen erbij
Nee was net duidelijk te zien op het journaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dat zegt Fox. Zijn gewoon matige foto's waar ze met hun hand in hun jaszak lopen.
Allemaal mooi en aardig natuurlijk die sympathie, maar we schieten er (net als na 13 november) helemaal niks mee op. Wordt wel eens tijd voor een andere strategie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is hetzelfde als nu ineens monumenten in de belgische vlag oplichtenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom zou men geschokt moeten zijn? Alleen naievelingen zijn geschokt. Een realistisch persoon zou beseffen dat een nieuwe islamitische aanslag in Europa een kwestie van tijd zou zijn.
twitter:CarineLaan twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:24:59waarom ben ik OOIT in Amersfoort gaan wonen er gebeurt allemaal shit hier reageer retweet
Een walgelijke mening, maar die kunnen mensen hebben. Het is net zo walgelijk als wahabeesten die oproepen tot geweld tegen ongelovigen of andeesgelovigen. Zo lang je het niet daadwerkelijk uitgevoerd, mag het.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het goedkeuren van het uitroeien van moslims vind ik niet kunnen nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |