quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef Proximo het volgende:
We moeten niet bang zijn, maar solidair.
De angst wordt aangewakkerd door de aanslagen, steeds vaker en steeds sneller. Solidariteit wordt ondergraven door politiek beleid.
Waar blijft het beleid om die angst weg te nemen? Om het idee te krijgen dát er iets gebeurt, dat men er op zit. Dat je als radicaaltje in je broek moet schijten
Ik wil een Europese patriot act, en een europees guantanamo.
Precies. En als uiteindelijke doel via de achterdeur bij Rusland naar binnen te gaan. Hebben ze nooit gehaald.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor de olie vooral en ook om Engeland dwars te zitten zodat ze geen grondstoffen meer konden krijgen via Egypte
Je bent zelf Christen, je weet wat ik bedoel, googlen kun je ook zelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou vertel het me, wat heb je erin gelezen dat je zo afschuwelijk vond?
Ik snap nooit zo goed wat solidair zijn inhoudt op dagen als vandaag. Iedereen roept het, maar wat betekent het? Met wie moeten we solidair zijn? Met de slachtoffers? Met moslims wereldwijd? Met iedereen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef Proximo het volgende:
De angst wordt aangewakkerd door de aanslagen, steeds vaker en steeds sneller. Solidariteit wordt ondergraven door politiek beleid.
Waar blijft het beleid om die angst weg te nemen? Om het idee te krijgen dát er iets gebeurt, dat men er op zit. Dat je als radicaaltje in je broek moet schijten
het houd niet op niet vanzelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef Proximo het volgende:
Wel dat men geschokt is, het afkeurt en meeleeft ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef Zienswijze het volgende:
Zo, even dit topic doorlezen. Heeft links al gereageerd dat de explosies in Brussel evengoed door radicale boeddhisten zou kunnen zijn gepleegd?
De moslims zijn niet heel geschikt voor de huidige wereld. Het merendeel van de moslims woont in derdewereldlanden! Een aantal rijke islamitische landen maar vooral door het zwarte goud. Een Turkije dat het economische model volgt van het Westen heeft een kleinere economie dan NL. Dan vergelijken we een land van 80 met 17 miljoen inwoners. Het werd jarenlang geroemd door mensen als voorbeeld voor de islamitische wereld.......quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dan zullen ook mensen uit de rijke oliestaten massaal naar West-Europa komen. Ze zijn dan immers net zo arm geworden dan een gemiddeld Afrikaans land.
Dat doen we niet, wij zijn beschaafd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die NOS verslaggever noemt Abdeslam telkens Abdelsam.
Beter zegt ie gewoon teringhond.
Niet (meer) nodig, IS heeft toch de verantwoordelijkheid opgeëist.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef Zienswijze het volgende:
Zo, even dit topic doorlezen. Heeft links al gereageerd dat de explosies in Brussel evengoed door radicale boeddhisten zou kunnen zijn gepleegd?
DWDD gemist?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Even kijken...
[ afbeelding ]
Nee, ik heb 'heeft niets van doen met de islam' nog open. Maar mijn kaart voor dit topic had ik binnen 5 minuten al vol.
Als je het hebt over verzen in het oude testament dan heeft dat geen effect, maar als je het nieuwe testament bedoelt dan wil ik wel weten wat je bedoeltquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent zelf Christen, je weet wat ik bedoel, googlen kun je ook zelf.
Is een idee, het geloof dat zich allround het netst opstelt, die is 'beter'?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
Prima, Koran heeft "meer" versjes over geweld en de "Bijbel" minder, maakt dat het dan beter?
Enger dat jij meningsuiting wil verbieden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
Onbegrijpelijk dat bepaalde meningen hier zomaar verkondigd kunnen worden.
Inderdaad, dat zoiets mogelijk is, meningen verkondigenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
Wanstaltig zeg!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
Moderaters doen goed hun werk!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |