Daar zijn andere redenen voor. Je kunt Saudi Arabie niet vergelijken met Nederland.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Enige verschil is dat de christenen(en de joden al eerder) zich hebben ontwikkelt qua denkbeelden. Voor een groot deel. In de zandbak bijna niet.
Moet je ook niet willen . 3rde wereldlandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zet net te denken, we kunnen niet maar naar België vluchten nu.
Al bekendquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:05 schreef StaceySinger het volgende:
Trein van Amsterdam naar Amersfoort rijdt niet verder dan Hilversum omdat station Amersfoort ontruimd is, meldt conducteur net
Trump en Wilders kunnen terreur niet stoppen. Ze moedigen het juist aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is er niet waar aan wat Trump zegt? Trump profileert zich menigmaal als een idioot, maar liever een leider als Trump dan rubberen Rutte.
En wat betreft moslims onder één kam scheren: Elke moslim kan afstand doen van de islam, en kiezen voor een beter leven. De islam is geen etniciteit.
Ik vind zelfs Trump geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als ik de lotto win stop ik met werken.
Gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet gebeuren
Naar de Duitsers vluchten? Ligt ook gevoelig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen . 3rde wereldland
Deze is zo waar. De bakermat van de wereldwijde wahabi terreur. Van San Bernadino tot Indonesiëquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:05 schreef Zahreddine het volgende:
twitter:FGunay1 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:17:01How many civilians need to be slaughtered before the world takes step against the godfather of terrorism: #SaudiArabia#Brussels reageer retweet
dat meen je niet! weetje ik merk gewoon dat er veel paniek heerst overal. hiero bij mij in de buurt zijn ook gewoon een aantal huizen onderzocht door de politie. ze waren zogenaamd verdacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is al jaren geleden vervangen voor een lelijke puist
Er zou iemand met een IS-vlag zijn
Als er een aanslag als deze een week voor de verkiezingen volgend jaar is moet jij eens opletten wie er MP gaat worden in dit landquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als ik de lotto win stop ik met werken.
Gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet gebeuren
Kulgarraquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insallah worden deze mannen gevoerd aan de hellehonden.
Amin.
twitter:ralphbom twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:05:47Ondertussen op Amersfoort cs #bommelding #verdachtpersoon https://t.co/JbPluqWtnA reageer retweet
Je kan beter richting het noorden/westen gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Het Reich is toch raciaal je vaderland hequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Naar de Duitsers vluchten? Ligt ook gevoelig.
ja hoe verklaar je dan dat terreur al van af de jaren 80 bestaan terwijl deze 2 mensen pas door al deze aanslagen en die beesten die dit doenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Trump en Wilders kunnen terreur niet stoppen. Ze moedigen het juist aan.
Allemaal richting de zee of Friesland!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
rip Amersfoort, the Passion maar effe annuleren!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ralphbom twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:05:47Ondertussen op Amersfoort cs #bommelding #verdachtpersoon https://t.co/JbPluqWtnA reageer retweet
Wilders niet hoor, want die krijgt nooit 76 zetels en niemand wil met hem samenwerkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als er een aanslag als deze een week voor de verkiezingen volgend jaar is moet jij eens opletten wie er MP gaat worden in dit land
Nou dan zou ik eerder naar provincie Groningen vluchten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan beter richting het noorden/westen gaan.
Zuiden = pauper
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef topdeck het volgende:
Heb je hier een bron van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal zeer druk zijn rond acht uur op station Amersfoortquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ralphbom twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:05:47Ondertussen op Amersfoort cs #bommelding #verdachtpersoon https://t.co/JbPluqWtnA reageer retweet
twitter:nikkibijhouwer twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:07:22De laatste keer dat ik een onbemande tas zag liggen op #Amersfoort schopte een agent er tegenaan om te kijken of 'ie zou ontploffen. reageer retweet
Achja, dan kunnen we binnen een half jaar toch weer naar de stembus. Die clown krijgt toch geen meerderheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als er een aanslag als deze een week voor de verkiezingen volgend jaar is moet jij eens opletten wie er MP gaat worden in dit land
Letterlijk nu op het Nieuwsquote:
Okee, ga ook niet meer naar Vlaanderen vluchten, ligt wel 5 km hiervandaan. Misschien richting provincie Groningen gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Frutsel het volgende:
NOGMAALS: Kan het aub ontopic gaan... onderbuikdiarree mag echt achterwege blijven.
Laat elkaar gewoon eens in waarde!
Echt hé, godverdomme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zal zeer druk zijn rond acht uur op station Amersfoort
Daar zijn aardbevingen man.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, ga ook niet meer naar Vlaanderen vluchten, ligt wel 5 km hiervandaan. Misschien richting provincie Groningen gaan.
Echt hé, en wij maar wapens leveren en Olie kopen van dat kut land. Hoe achterlijk zijn wij wel niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef Proximo het volgende:
[..]
Deze is zo waar. De bakermat van de wereldwijde wahabi terreur. Van San Bernadino tot Indonesië
The Passion vlaggen lijken dit jaar op die van IS?twitter:michellejonker twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:09:23Er loopt iemand met een IS vlag te zwaaien op #Amersfoort Cs vertelt de conducteur me reageer retweet
Goed punt idd, alhoewel met een tentje op een boerderijcamping valt het wrs mee, toch?quote:
Agree.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Saudi's zijn serieus het grootste vuil ter wereld momenteel.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat waren andere tijden, de huidige tijden vragen hier niet om. Ik ben geen voorstander van geweld.
Ik hoef jou toch niet uit te leggen dat in die tijden christenen en joden hetzelfde gedrag vertoonden en dat toen de heersende norm was?
Dat hoef je mij niet uit te leggen nee. Maar wat ik tekenend vind is dat binnen de Islam de kernpersoon, de stichter van de religie, een voorbeeld voor alle moslims (hoeveel jongens worden wel niet naar hem vernoemd), een krijgsheer was. Terwijl het Christendom in de kern vredelievend begonnen is, en dat de eerste paar honderd jaar ook was. Naarmate de Katholieke Kerk meer macht kreeg is het daar helemaal misgegaan natuurlijk, maar de Islam is vanaf het begin al met het zwaard verspreid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat waren andere tijden, de huidige tijden vragen hier niet om. Ik ben geen voorstander van geweld.
Ik hoef jou toch niet uit te leggen dat in die tijden christenen en joden hetzelfde gedrag vertoonden en dat toen de heersende norm was?
Niet gek, want er ze hadden een gemeenschappelijke hobby: jodenhaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja . gek wel omdat er moslims gewoon samenwerkten met de Duitsers
Was misschien niet voor Brussel bedoeld...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:09 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk zelf dat we de komende week te horen gaan krijgen dat Brussel 'geluk' heeft gehad en dat ze een veel groter plan hadden. Net zoals in Parijs met bomgordels, bomtassen en kalashnikov's maar dat ze het uit 'nood cq angst' vervroegd hebben.
Hitler was qua samenwerkingsverbanden een pragmaticus. Als een samenwerking nuttig was, of als ze dezelfde vijanden hadden, kon hij er prima (tijdelijk) mee samenwerken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zodat ie zijn gang kon gaan in het westen , Sovjet om tijd te kopen
Ik heb gelezen over de naam van een van de daders die het AD publiceerde dat die eerder vandaabg in een opsporingsbericht verspreid is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:09 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk zelf dat we de komende week te horen gaan krijgen dat Brussel 'geluk' heeft gehad en dat ze een veel groter plan hadden. Net zoals in Parijs met bomgordels, bomtassen en kalashnikov's maar dat ze het uit 'nood cq angst' vervroegd hebben.
Je bedoelt moslims die afstand doen van deze aanslagen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:11 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af of er acties gaan plaats vinden in de Schilderswijk?
Heb jij de bijbel wel eens gelezen? Heel apart dat jij het christendom als vredelievend benoemt. Ik begrijp niet waarom je een verschil duidelijk probeert te maken in de islam,het christendom en jodendom. Vind dat enigszins hypocriet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:11 schreef fixatoman het volgende:
[..]
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen nee. Maar wat ik tekenend vind is dat binnen de Islam de kernpersoon, de stichter van de religie, een voorbeeld voor alle moslims (hoeveel jongens worden wel niet naar hem vernoemd), een krijgsheer was. Terwijl het Christendom in de kern vredelievend begonnen is, en dat de eerste paar honderd jaar ook was. Naarmate de Katholieke Kerk meer macht kreeg is het daar helemaal misgegaan natuurlijk, maar de Islam is vanaf het begin al met het zwaard verspreid.
Aangezien alle religieuze teksten terugslaan op het ontstaan van de religie denk ik dat dit fundamentele verschil ook vandaag de dag nog doorwerkt.
Ja, maar een jood blijft een jood. Een afro-amerikaan kan ook geen afstand doen van het feit dat hij afro-amerikaans is toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Serieus? Nooit geweten namelijk. Maar dan nog kun je als persoon, ongeacht etniciteit afstand doen van je religie toch?
quote:Maastrichts gezin vreest voor leven kinderen na aanslagen
De Maastrichtse familie Pinczowski zit in onzekerheid over het lot van hun kinderen na de aanslagen in Brussel.
Zoon Alexander en dochter Sascha vertrokken dinsdagochtend naar het vliegveld in Zaventem om te vliegen naar Amerika. Om 7:59 uur belden de kinderen nog met het thuisfront om te melden dat ze goed waren aangekomen op het vliegveld. Tijdens dat telefoontje hoorde de familie een ontploffing en glasgerinkel. Vervolgens werd de verbinding verbroken.
Onbereikbaar
Sinsdien zijn de kinderen onbereikbaar voor de familie. De moeder van het gezin zoekt nu via Facebook contact met mensen die nog iets van haar kinderen hebben vernomen. De familie is dinsdagmiddag naar Brussel gereisd, om de zoektocht daar voort te zetten. Volgens de vader zijn de autoriteiten volop bezig met het onderzoek, zo zegt hij tegen L1.
Informatie
De twintigers Alexander en Sascha wonen in de Verenigde Staten en waren op weg naar New York. Hun vader is een geboren en getogen Maastrichtenaar, die enige tijd als directeur werkte bij Chateau Sint Gerlach. Op dit moment is Pinczowski als docent verbonden aan de Hoge Hotelschool in Maastricht. Mensen die meer informatie hebben over de kinderen kunnen zich wenden tot de politie.
http://www.1limburg.nl/ma(...)agen?context=default
Hitler had opzich wel respect voor de moslims qua gebruiken . Maar inderdaad vooral vanwege hun gezamelijke vijand . Had op den duur wel als die oorlog gewonnen had ook de Arabische wereld laten zuiverenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hitler was qua samenwerkingsverbanden een pragmaticus. Als een samenwerking nuttig was, of als ze dezelfde vijanden hadden, kon hij er prima (tijdelijk) mee samenwerken.
De nazi's keken best wel neer op gelovigen (christenen en moslims).
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef Studiotje het volgende:
The Passion vlaggen lijken dit jaar op die van IS?twitter:michellejonker twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:09:23Er loopt iemand met een IS vlag te zwaaien op #Amersfoort Cs vertelt de conducteur me reageer retweet
twitter:JorisPeters2 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:14:19Ontruiming station Amersfoort gaat om een verdacht pakketje. Verhaal over persoon met IS-vlag is uit de lucht gegrepen #Amersfoort reageer retweet
Daarom probeer ik zelf meteen alle grote religies te betrekken wanneer ik me er tegen uitspreek. Ik ben opgegroeid op de Veluwe en de zwarte-kousen-protestanten daar zijn bepaald niet progressiever dan de gemiddelde moslim.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb jij de bijbel wel eens gelezen? Heel apart dat jij het christendom als vredelievend benoemt. Ik begrijp niet waarom je een verschil duidelijk probeert te maken in de islam,het christendom en jodendom. Vind dat enigszins hypocriet.
Prima als jij het geloof agressief etc vindt, maar doe dan niet zo. Het verschil is hoe men zich wil profileren. Maar je hoeft mij niet wijs te maken dat het christendom o zo lief is. Ook niet in beginsel.
In de koran en haddith wordt wel wat meer met geweld geschreven over ongelovigen en anders-gelovigen dan de bijbel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb jij de bijbel wel eens gelezen? Heel apart dat jij het christendom als vredelievend benoemt. Ik begrijp niet waarom je een verschil duidelijk probeert te maken in de islam,het christendom en jodendom. Vind dat enigszins hypocriet.
Prima als jij het geloof agressief etc vindt, maar doe dan niet zo. Het verschil is hoe men zich wil profileren. Maar je hoeft mij niet wijs te maken dat het christendom o zo lief is. Ook niet in beginsel.
Ik ben alleen bang dat als niemand meer olie van ze koopt of er een alternatief wordt gevonden ervoor, en ze dus geen inkomsten meer hebben, ze 100 x zo erg gaan worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Echt hé, en wij maar wapens leveren en Olie kopen van dat kut land. Hoe achterlijk zijn wij wel niet?
Nou meer van politie acties.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Je bedoelt moslims die afstand doen van deze aanslagen?
Of zoals altijd acties die ontaarden in zwaaien met IS-vlaggen en het doen van de Hitler-groet.
Jep. Was niet meer dan vijand van mijn vijand. Het derde rijk had al een groot deel van Noord Afrika en wilde doordouwen naar het midden oosten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hitler had opzich wel respect voor de moslims qua gebruiken . Maar inderdaad vooral vanwege hun gezamelijke vijand . Had op den duur wel als die oorlog gewonnen had ook de Arabische wereld laten zuiveren
Ik accepteer haddiths sws niet, dus daar wil ik mij niet over uitspreken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de koran en haddith wordt wel wat meer met geweld geschreven over ongelovigen en anders-gelovigen dan de bijbel.
Wat was er op Amsterdam Centraal? Ik was daar rond 17.30 en het was normale drukte en twee of drie agenten meer dan normaal. Had meer maatregelen verwacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Met de trein reizen zit niet mee vandaag. Gedoe in station Amsterdam Centraal, station Hoofddorp, station Zwolle en station Amersfoort.
Waarschijnlijk mochten Arabieren (en moslims) wel blijven bestaan. Maar ze waren wel duidelijk ondergeschikt aan ariërs.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hitler had opzich wel respect voor de moslims qua gebruiken . Maar inderdaad vooral vanwege hun gezamelijke vijand . Had op den duur wel als die oorlog gewonnen had ook de Arabische wereld laten zuiveren
Die mensen die die verhalen de wereld in helpen zou je toch ook wel snoeihard met een vlakke hand in het gezicht willen slaan. Doe fucking normaal manquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]twitter:JorisPeters2 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:14:19Ontruiming station Amersfoort gaat om een verdacht pakketje. Verhaal over persoon met IS-vlag is uit de lucht gegrepen #Amersfoort reageer retweet
Nou vertel het me, wat heb je erin gelezen dat je zo afschuwelijk vond?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan zullen ook mensen uit de rijke oliestaten massaal naar West-Europa komen. Ze zijn dan immers net zo arm geworden dan een gemiddeld Afrikaans land.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat als niemand meer olie van ze koopt of er een alternatief wordt gevonden ervoor, en ze dus geen inkomsten meer hebben, ze 100 x zo erg gaan worden.
Sinds wanneer is Chuck Norris een agent in NL?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:nikkibijhouwer twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:07:22De laatste keer dat ik een onbemande tas zag liggen op #Amersfoort schopte een agent er tegenaan om te kijken of 'ie zou ontploffen. reageer retweet
Attention whore.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef Studiotje het volgende:
Voor de olie vooral en ook om Engeland dwars te zitten zodat ze geen grondstoffen meer konden krijgen via Egyptequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jep. Was niet meer dan vijand van mijn vijand. Het derde rijk had al een groot deel van Noord Afrika en wilde doordouwen naar het midden oosten.
Wat een onzin dit zeg.. Complete nonsens.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Klopt. Voor een neger geldt ook dat hij altijd neger zal blijven. Het is onveranderlijk, hij kan er niets aan doen. Daarom is het ook goed om discriminatie op ras te verbieden. Maar religie of ideologie is een ander verhaal. Bij de moslims wordt regelmatig gedaan alsof het een etnische groep is, en dus wordt Wilders een 'racist' genoemd omdat hij zegt dat hij minder islam wil
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef Proximo het volgende:
We moeten niet bang zijn, maar solidair.
De angst wordt aangewakkerd door de aanslagen, steeds vaker en steeds sneller. Solidariteit wordt ondergraven door politiek beleid.
Waar blijft het beleid om die angst weg te nemen? Om het idee te krijgen dát er iets gebeurt, dat men er op zit. Dat je als radicaaltje in je broek moet schijten
Ik wil een Europese patriot act, en een europees guantanamo.
Precies. En als uiteindelijke doel via de achterdeur bij Rusland naar binnen te gaan. Hebben ze nooit gehaald.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor de olie vooral en ook om Engeland dwars te zitten zodat ze geen grondstoffen meer konden krijgen via Egypte
Je bent zelf Christen, je weet wat ik bedoel, googlen kun je ook zelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou vertel het me, wat heb je erin gelezen dat je zo afschuwelijk vond?
Ik snap nooit zo goed wat solidair zijn inhoudt op dagen als vandaag. Iedereen roept het, maar wat betekent het? Met wie moeten we solidair zijn? Met de slachtoffers? Met moslims wereldwijd? Met iedereen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef Proximo het volgende:
De angst wordt aangewakkerd door de aanslagen, steeds vaker en steeds sneller. Solidariteit wordt ondergraven door politiek beleid.
Waar blijft het beleid om die angst weg te nemen? Om het idee te krijgen dát er iets gebeurt, dat men er op zit. Dat je als radicaaltje in je broek moet schijten
het houd niet op niet vanzelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef Proximo het volgende:
Wel dat men geschokt is, het afkeurt en meeleeft ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef Zienswijze het volgende:
Zo, even dit topic doorlezen. Heeft links al gereageerd dat de explosies in Brussel evengoed door radicale boeddhisten zou kunnen zijn gepleegd?
De moslims zijn niet heel geschikt voor de huidige wereld. Het merendeel van de moslims woont in derdewereldlanden! Een aantal rijke islamitische landen maar vooral door het zwarte goud. Een Turkije dat het economische model volgt van het Westen heeft een kleinere economie dan NL. Dan vergelijken we een land van 80 met 17 miljoen inwoners. Het werd jarenlang geroemd door mensen als voorbeeld voor de islamitische wereld.......quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dan zullen ook mensen uit de rijke oliestaten massaal naar West-Europa komen. Ze zijn dan immers net zo arm geworden dan een gemiddeld Afrikaans land.
Dat doen we niet, wij zijn beschaafd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die NOS verslaggever noemt Abdeslam telkens Abdelsam.
Beter zegt ie gewoon teringhond.
Niet (meer) nodig, IS heeft toch de verantwoordelijkheid opgeëist.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef Zienswijze het volgende:
Zo, even dit topic doorlezen. Heeft links al gereageerd dat de explosies in Brussel evengoed door radicale boeddhisten zou kunnen zijn gepleegd?
DWDD gemist?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Even kijken...
[ afbeelding ]
Nee, ik heb 'heeft niets van doen met de islam' nog open. Maar mijn kaart voor dit topic had ik binnen 5 minuten al vol.
Als je het hebt over verzen in het oude testament dan heeft dat geen effect, maar als je het nieuwe testament bedoelt dan wil ik wel weten wat je bedoeltquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent zelf Christen, je weet wat ik bedoel, googlen kun je ook zelf.
Is een idee, het geloof dat zich allround het netst opstelt, die is 'beter'?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
Prima, Koran heeft "meer" versjes over geweld en de "Bijbel" minder, maakt dat het dan beter?
Enger dat jij meningsuiting wil verbieden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
Onbegrijpelijk dat bepaalde meningen hier zomaar verkondigd kunnen worden.
Inderdaad, dat zoiets mogelijk is, meningen verkondigenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
Wanstaltig zeg!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
Moderaters doen goed hun werk!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
IS eist alles op. Waarom zouden ze het niet opeisen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Niet (meer) nodig, IS heeft toch de verantwoordelijkheid opgeëist.
Ik ga deze discussie liever niet aan. Niet hier althans.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als je het hebt over verzen in het oude testament dan heeft dat geen effect, maar als je het nieuwe testament bedoelt dan wil ik wel weten wat je bedoelt
Niet dan? Ik probeer me echt in te leven in mensen die dat soort dingen doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja klopt we zijn beschaafde nederlanders.
Iets meer dan de communistische/joden illuminatie , maar verder moest iedereen die niet Germaans was de pijp uit . Zelfs heel veel minderwaardige Engelsen en Fransen erbijquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Precies. En als uiteindelijke doel via de achterdeur bij Rusland naar binnen te gaan. Hebben ze nooit gehaald.
Denken dat nazi's respect hadden voor moslims.als ze de sovjets niet respecteerden dan al zeker niet de islamitische wereld.
Het goedkeuren van het uitroeien van moslims vind ik niet kunnen nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Enger dat jij meningsuiting wil verbieden.
Joden zijn/vinden zichzelf een etniciteit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een onzin dit zeg.. Complete nonsens.
Je wil dus beweren dat een jood niet anders kan, want hij is altijd jood?
Vroeger bij SUN gewerkt die stagiair?quote:
Welke meningen bedoel je?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom zou men geschokt moeten zijn? Alleen naievelingen zijn geschokt. Een realistisch persoon zou beseffen dat een nieuwe islamitische aanslag in Europa een kwestie van tijd zou zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:21 schreef Proximo het volgende:
[..]
Wel dat men geschokt is, het afkeurt en meeleeft ofzo.
The usual
Blij dat er wat aan gedaan wordt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O kom op zegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
juist wel. ik ben het met je eens we moeten ons niet verlagen tot hun niveu.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet dan? Ik probeer me echt in te leven in mensen die dat soort dingen doen.
Dat zegt Fox. Zijn gewoon matige foto's waar ze met hun hand in hun jaszak lopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die moslimterroristen liepen dus rond met een handschoen aan één hand. Nogal matig dat de veiligheidsdiensten dat niet was opgevallen.
Maar volgens Rutte beschermen de veiligheidsdiensten ons echt wel heel goed hoor. Met de grenzen wagenwijd open, dat wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die moslimterroristen liepen dus rond met een handschoen aan één hand. Nogal matig dat de veiligheidsdiensten dat niet was opgevallen.
Wat?quote:
Engelsen werden gezien als ariërs en Fransen/Romanen gezien als een broedervolk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iets meer dan de communistische/joden illuminatie , maar verder moest iedereen die niet Germaans was de pijp uit . Zelfs heel veel minderwaardige Engelsen en Fransen erbij
Nee was net duidelijk te zien op het journaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dat zegt Fox. Zijn gewoon matige foto's waar ze met hun hand in hun jaszak lopen.
Allemaal mooi en aardig natuurlijk die sympathie, maar we schieten er (net als na 13 november) helemaal niks mee op. Wordt wel eens tijd voor een andere strategie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is hetzelfde als nu ineens monumenten in de belgische vlag oplichtenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom zou men geschokt moeten zijn? Alleen naievelingen zijn geschokt. Een realistisch persoon zou beseffen dat een nieuwe islamitische aanslag in Europa een kwestie van tijd zou zijn.
twitter:CarineLaan twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:24:59waarom ben ik OOIT in Amersfoort gaan wonen er gebeurt allemaal shit hier reageer retweet
Een walgelijke mening, maar die kunnen mensen hebben. Het is net zo walgelijk als wahabeesten die oproepen tot geweld tegen ongelovigen of andeesgelovigen. Zo lang je het niet daadwerkelijk uitgevoerd, mag het.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het goedkeuren van het uitroeien van moslims vind ik niet kunnen nee.
Wat ontzettend achterlijk, waarom doe je dan niet twee handschoenen aan. Hoe opvallend zijn twee mensen met 1 handschoen aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die moslimterroristen liepen dus rond met een handschoen aan één hand (om de ontsteking te verbergen). Nogal matig dat de veiligheidsdiensten dat niet was opgevallen.
Ja akkoord, maar het gaat hier puur om medeleven betogen. Is toch sympathiek?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Allemaal mooi en aardig natuurlijk die sympathie, maar we schieten er (net als na 13 november) helemaal niks mee op. Wordt wel eens tijd voor een andere strategie.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:26 schreef Childofthe90s het volgende:
twitter:CarineLaan twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:24:59waarom ben ik OOIT in Amersfoort gaan wonen er gebeurt allemaal shit hier reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Met dit beleid zien we nog vele, vele aanslagen tegemoet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar volgens Rutte beschermen de veiligheidsdiensten ons echt wel heel goed hoor. Met de grenzen wagenwijd open, dat wel.
quote:
twitter:Zomaer_Isa twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:26:01Srs in Amersfoort nu. Ik flip em. reageer retweet
Sinds Michael Jackson kijkt niemand daar meer van op...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die moslimterroristen liepen dus rond met een handschoen aan één hand (om de ontsteking te verbergen). Nogal matig dat de veiligheidsdiensten dat niet was opgevallen.
Laten we hopen van niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
juist wel. ik ben het met je eens we moeten ons niet verlagen tot hun niveu.
ik ben alleen wel bang dat we ooit een keer een soort van derde wereld oorlog zullen krijgen foor al deze problemen.
Het Nieuwe Testament is vredelievend. Het Oude Testament komt uit het Jodendom en is dat niet. De oorsprong van het Christendom is het Nieuwe Testament en niet het Oude Testament.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
''Kijk mij solidair staan. Ik ga wel even zoenend onder een Belgische vlag staan.''quote:
Kunnen ook gewoon fans zijn van Michael Jackson.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat moet die dan zeggen? Kill 'em with fire?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Proximo het volgende:
"we moeten waakzaam & scherp zijn"
Geweldig mark, wat een staatsman. Godverdomme
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op Facebook duiken de emo-plaatjes ook alweer op. Wat er gebeurd is, is heel erg, maar dat kuddegedragquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op fok iets roepen is gewoon openlijk roepen,quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een walgelijke mening, maar die kunnen mensen hebben. Het is net zo walgelijk als wahabeesten die oproepen tot geweld tegen ongelovigen of andeesgelovigen. Zo lang je het niet daadwerkelijk uitgevoerd, mag het.
Als je meningen gaat verbieden gaat het geheid mis. En het openlijk oproepen tot, dat is in feite strafbaar. Gebeurt nog veel te weinig mee.
Er waren plannen om 75 % van die bevolkingen uit te roeien ten gunste van ''VolksDuitsers''quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Engelsen werden gezien als ariërs en Fransen/Romanen gezien als een broedervolk.
jaaa klopt! vanaf nu af aan moeten we heel waakzaam zijn. en goed opassen want er komen gevaarlijke tijden aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Proximo het volgende:
Je mag niet oproepen tot geweld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een walgelijke mening, maar die kunnen mensen hebben. Het is net zo walgelijk als wahabeesten die oproepen tot geweld tegen ongelovigen of andeesgelovigen. Zo lang je het niet daadwerkelijk uitgevoerd, mag het.
Als je meningen gaat verbieden gaat het geheid mis. En het openlijk oproepen tot, dat is in feite strafbaar. Gebeurt nog veel te weinig mee.
Op een airport met duizenden mensen valt dat volgens mij niet meer op.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
We neef to be vigilant and focussed. In het Engels klinkt het sowieso beterquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Proximo het volgende:
Ik denk dat het weinig constructief is en niet zorgt voor een structurele oplossing van dit complexe probleem.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ben er één keer geweest. Wat een grafstad is dat zeg...quote:
Het nieuwe testament is niet alleen vredelievend, maar bevat wel duidelijke vredelievende teksten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het Nieuwe Testament is vredelievend. Het Oude Testament komt uit het Jodendom en is dat niet. De oorsprong van het Christendom is het Nieuwe Testament en niet het Oude Testament.
Zeer zeker. Het is naief om te denken dat 1400 jaar lang islamitische terreur anno 2016 ophoudt omdat Pechtold zo lief kijkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met dit beleid zien we nog vele, vele aanslagen tegemoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |