Letterlijk nu op het Nieuwsquote:
Okee, ga ook niet meer naar Vlaanderen vluchten, ligt wel 5 km hiervandaan. Misschien richting provincie Groningen gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Frutsel het volgende:
NOGMAALS: Kan het aub ontopic gaan... onderbuikdiarree mag echt achterwege blijven.
Laat elkaar gewoon eens in waarde!
Echt hé, godverdomme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zal zeer druk zijn rond acht uur op station Amersfoort
Daar zijn aardbevingen man.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, ga ook niet meer naar Vlaanderen vluchten, ligt wel 5 km hiervandaan. Misschien richting provincie Groningen gaan.
Echt hé, en wij maar wapens leveren en Olie kopen van dat kut land. Hoe achterlijk zijn wij wel niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef Proximo het volgende:
[..]
Deze is zo waar. De bakermat van de wereldwijde wahabi terreur. Van San Bernadino tot Indonesië
The Passion vlaggen lijken dit jaar op die van IS?twitter:michellejonker twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:09:23Er loopt iemand met een IS vlag te zwaaien op #Amersfoort Cs vertelt de conducteur me reageer retweet
Goed punt idd, alhoewel met een tentje op een boerderijcamping valt het wrs mee, toch?quote:
Agree.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Saudi's zijn serieus het grootste vuil ter wereld momenteel.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat waren andere tijden, de huidige tijden vragen hier niet om. Ik ben geen voorstander van geweld.
Ik hoef jou toch niet uit te leggen dat in die tijden christenen en joden hetzelfde gedrag vertoonden en dat toen de heersende norm was?
Dat hoef je mij niet uit te leggen nee. Maar wat ik tekenend vind is dat binnen de Islam de kernpersoon, de stichter van de religie, een voorbeeld voor alle moslims (hoeveel jongens worden wel niet naar hem vernoemd), een krijgsheer was. Terwijl het Christendom in de kern vredelievend begonnen is, en dat de eerste paar honderd jaar ook was. Naarmate de Katholieke Kerk meer macht kreeg is het daar helemaal misgegaan natuurlijk, maar de Islam is vanaf het begin al met het zwaard verspreid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat waren andere tijden, de huidige tijden vragen hier niet om. Ik ben geen voorstander van geweld.
Ik hoef jou toch niet uit te leggen dat in die tijden christenen en joden hetzelfde gedrag vertoonden en dat toen de heersende norm was?
Niet gek, want er ze hadden een gemeenschappelijke hobby: jodenhaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja . gek wel omdat er moslims gewoon samenwerkten met de Duitsers
Was misschien niet voor Brussel bedoeld...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:09 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk zelf dat we de komende week te horen gaan krijgen dat Brussel 'geluk' heeft gehad en dat ze een veel groter plan hadden. Net zoals in Parijs met bomgordels, bomtassen en kalashnikov's maar dat ze het uit 'nood cq angst' vervroegd hebben.
Hitler was qua samenwerkingsverbanden een pragmaticus. Als een samenwerking nuttig was, of als ze dezelfde vijanden hadden, kon hij er prima (tijdelijk) mee samenwerken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zodat ie zijn gang kon gaan in het westen , Sovjet om tijd te kopen
Ik heb gelezen over de naam van een van de daders die het AD publiceerde dat die eerder vandaabg in een opsporingsbericht verspreid is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:09 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk zelf dat we de komende week te horen gaan krijgen dat Brussel 'geluk' heeft gehad en dat ze een veel groter plan hadden. Net zoals in Parijs met bomgordels, bomtassen en kalashnikov's maar dat ze het uit 'nood cq angst' vervroegd hebben.
Je bedoelt moslims die afstand doen van deze aanslagen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:11 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af of er acties gaan plaats vinden in de Schilderswijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |