Daar zijn andere redenen voor. Je kunt Saudi Arabie niet vergelijken met Nederland.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Enige verschil is dat de christenen(en de joden al eerder) zich hebben ontwikkelt qua denkbeelden. Voor een groot deel. In de zandbak bijna niet.
Moet je ook niet willen . 3rde wereldlandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zet net te denken, we kunnen niet maar naar België vluchten nu.
Al bekendquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:05 schreef StaceySinger het volgende:
Trein van Amsterdam naar Amersfoort rijdt niet verder dan Hilversum omdat station Amersfoort ontruimd is, meldt conducteur net
Trump en Wilders kunnen terreur niet stoppen. Ze moedigen het juist aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is er niet waar aan wat Trump zegt? Trump profileert zich menigmaal als een idioot, maar liever een leider als Trump dan rubberen Rutte.
En wat betreft moslims onder één kam scheren: Elke moslim kan afstand doen van de islam, en kiezen voor een beter leven. De islam is geen etniciteit.
Ik vind zelfs Trump geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als ik de lotto win stop ik met werken.
Gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet gebeuren
Naar de Duitsers vluchten? Ligt ook gevoelig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen . 3rde wereldland
Deze is zo waar. De bakermat van de wereldwijde wahabi terreur. Van San Bernadino tot Indonesiëquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:05 schreef Zahreddine het volgende:
twitter:FGunay1 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:17:01How many civilians need to be slaughtered before the world takes step against the godfather of terrorism: #SaudiArabia#Brussels reageer retweet
dat meen je niet! weetje ik merk gewoon dat er veel paniek heerst overal. hiero bij mij in de buurt zijn ook gewoon een aantal huizen onderzocht door de politie. ze waren zogenaamd verdacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is al jaren geleden vervangen voor een lelijke puist
Er zou iemand met een IS-vlag zijn
Als er een aanslag als deze een week voor de verkiezingen volgend jaar is moet jij eens opletten wie er MP gaat worden in dit landquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als ik de lotto win stop ik met werken.
Gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet gebeuren
Kulgarraquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insallah worden deze mannen gevoerd aan de hellehonden.
Amin.
twitter:ralphbom twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:05:47Ondertussen op Amersfoort cs #bommelding #verdachtpersoon https://t.co/JbPluqWtnA reageer retweet
Je kan beter richting het noorden/westen gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Het Reich is toch raciaal je vaderland hequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Naar de Duitsers vluchten? Ligt ook gevoelig.
ja hoe verklaar je dan dat terreur al van af de jaren 80 bestaan terwijl deze 2 mensen pas door al deze aanslagen en die beesten die dit doenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Trump en Wilders kunnen terreur niet stoppen. Ze moedigen het juist aan.
Allemaal richting de zee of Friesland!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
rip Amersfoort, the Passion maar effe annuleren!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ralphbom twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:05:47Ondertussen op Amersfoort cs #bommelding #verdachtpersoon https://t.co/JbPluqWtnA reageer retweet
Wilders niet hoor, want die krijgt nooit 76 zetels en niemand wil met hem samenwerkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als er een aanslag als deze een week voor de verkiezingen volgend jaar is moet jij eens opletten wie er MP gaat worden in dit land
Nou dan zou ik eerder naar provincie Groningen vluchten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan beter richting het noorden/westen gaan.
Zuiden = pauper
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef topdeck het volgende:
Heb je hier een bron van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal zeer druk zijn rond acht uur op station Amersfoortquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ralphbom twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:05:47Ondertussen op Amersfoort cs #bommelding #verdachtpersoon https://t.co/JbPluqWtnA reageer retweet
twitter:nikkibijhouwer twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:07:22De laatste keer dat ik een onbemande tas zag liggen op #Amersfoort schopte een agent er tegenaan om te kijken of 'ie zou ontploffen. reageer retweet
Achja, dan kunnen we binnen een half jaar toch weer naar de stembus. Die clown krijgt toch geen meerderheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als er een aanslag als deze een week voor de verkiezingen volgend jaar is moet jij eens opletten wie er MP gaat worden in dit land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |