Dat waren andere tijden, de huidige tijden vragen hier niet om. Ik ben geen voorstander van geweld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:02 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ok sorry. Wat dacht je van: hoe ga jij om/wat vind jij van het leven van Mohammed?
Vast een DHL bezorger die even gepakt zal wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh shit!!! weer een verdacht pakketje!
En zo moet het ook. Het wordt tijd dat het westen weer heer en meester wordt in de wereld, in plaats van zich af laten troeven door nota bene achterlijk Afrikaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:02 schreef Nintex het volgende:
[..]
Trump is de enige die slim is. Die gaat daar naartoe en pakt de olie af van die terroristjes en zet daar zijn legertje omheen. Betaald die oorlog zich vanzelf terug.
Als je dit zegt tegen een moslim komt er rage. Maar IS is geen islam mag welquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dat waren geen christenen!!! Kruisvaarders is geen christendom!!
Overlevende terroristen zouden ook moeten betalen voor al het politiewerk als gevolg van dit soort meldingen op dagen als vandaag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:02 schreef StaceySinger het volgende:
Station Amersfoort ontruimd na verdacht pakketje Stationsplein
[ afbeelding ]
In Turkije is dit dan ook weer normaler he. Als hier elke maand een aanslag in Brussel is, reageren we er over een paar jaar ook minder geschokt opquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
In Turkije is dit heel groot nieuws.
Bij mijn buren lag een verwacht pakketje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:02 schreef StaceySinger het volgende:
Station Amersfoort ontruimd na verdacht pakketje Stationsplein
[ afbeelding ]
Er zijn legio aan maatregelen die makkelijk in te voeren zijn;quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe dan?
Met een spervuur aan kamervragen maak je weinig indruk op reli-terroristjes.
Nee, de aanslagen in Parijs en Charlie Hebdo waren helemaal geen groot nieuws in Turkije.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De huidige tijden vragen er niet om, maar als er tijden aanbreken die er wel om vragen dan kan het gewoon weer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat waren andere tijden, de huidige tijden vragen hier niet om. Ik ben geen voorstander van geweld.
Ik hoef jou toch niet uit te leggen dat in die tijden christenen en joden hetzelfde gedrag vertoonden en dat toen de heersende norm was?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Vast een DHL bezorger die even gepakt zal worden![]()
Slechte dag voor postbezorgers.
twitter:FGunay1 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:17:01How many civilians need to be slaughtered before the world takes step against the godfather of terrorism: #SaudiArabia#Brussels reageer retweet
Ja, alleen 1 iemand meld het maar, lijkt mij dat er meerder getuigen zouden moeten zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is al jaren geleden vervangen voor een lelijke puist
Er zou iemand met een IS-vlag zijn
West-Europa en de VS krijgen wereldwijd inderdaad veel aandacht, maar als er een aanslag is in China of Venezuela, zullen de meeste Turken er neem ik aan ook niet wakker om liggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Enige verschil is dat de christenen(en de joden al eerder) zich hebben ontwikkelt qua denkbeelden. Voor een groot deel. In de zandbak bijna niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat waren andere tijden, de huidige tijden vragen hier niet om. Ik ben geen voorstander van geweld.
Ik hoef jou toch niet uit te leggen dat in die tijden christenen en joden hetzelfde gedrag vertoonden en dat toen de heersende norm was?
Hmm, als we een Europees leger zouden invoeren dan rollen we het Midden-Oosten inclusief Turkije in een jaar op. Geen probleem maar we zijn humanistisch geworden. Het stelt allemaal niet heel veel voor behalve guerrilla-warfare hebben ze geen enkele troef in handen. Ik zou zonder blikken en blozen mijn kantoorbaan opgeven, mij om laten scholen tot militair (in werkelijkheid kanonnenvoer want goed worden is weinig mensen gegeven) en mijn leven geven voor het continent.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En zo moet het ook. Het wordt tijd dat het westen weer heer en meester wordt in de wereld, in plaats van zich af laten troeven door nota bene achterlijk Afrika![]()
Wat zijn we een slappe hap geworden..van koloniale macht naar flappentap van de derde wereld.
Make Europe great again!
Lijkt wel een beetje op de stijl van het NOS textnieuws.quote:
Als ik de lotto win stop ik met werken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:55 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:55:18Als ik Minister-president word dan zal ik het islamitisch terrorisme verpletteren, onze grenzen sluiten en Nederland de-islamiseren #noislam reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |