abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160867468
quote:
Doden en gewonden na aanslagen in Brussel

Bij aanslagen in Brussel op luchthaven Zaventem en bij metrostation Maalbeek zijn dinsdagochtend doden en gewonden gevallen.

Bij een vertrekhal op de Brusselse luchthaven waren rond 8.00 uur twee explosies. Volgens de brandweer zijn als gevolg van de ontploffingen zeker elf doden gevallen. Het gaat om een zelfmoordaanslag, bevestigt het Belgische federaal parket.

Ooggetuigen vertellen aan het Belgische persbureau Belga dat er voorafgaand aan de explosies is geschoten en dat er in het Arabisch is geschreeuwd. De autoriteiten kunnen dit niet bevestigen. Ook berichten van het Koerdische nieuwsorgaan Rudaw dat terreurbeweging IS de aanslagen heeft opgeëist, zijn niet bevestigd.

De explosies waren in de vertrekhal van Zaventem, bij SN Brussels Airlines en bij de balie van American Airlines.

Aanslagen Brussel

Metrostations
De explosie in het centrum van Brussel was in een metrostel tussen de stations Kust-West en Maalbeek. Ook hier ging het volgens het federaal parket om een zelfmoordaanslag. Berichten over meerdere dodelijke slachtoffers zijn vooralsnog niet door de Belgische autoriteiten bevestigd.

Het dreigingsniveau in België is opgeschaald naar het hoogste niveau, van 3 naar 4, en er is een rampenplan in werking getreden. Het openbaar vervoer in Brussel is stilgelegd. Metro's, bussen en treinen rijden niet.

De NS laat geen treinen rijden van en naar België. Station Hoofddorp is dinsdag rond 11.15 uur ontruimd en hermetisch afgesloten. Ook bussen rijden vanaf Schiphol niet naar Hoofddorp. Het arrestatieteam is ingezet. Een verband met de aanslagen in Brussel is niet door de autoriteiten bevestigd.

Dreigingsniveau
De Belgische premier Charles Michel roept zijn landgenoten op het huis niet te verlaten als dat niet nodig is. Eerder gold deze waarschuwing alleen voor de inwoners van Brussel. De grens tussen België en Frankrijk wordt gesloten. België zendt 225 militairen naar Brussel.

De omgeving van het kantoor van premier Michel en het parlement in Brussel worden ontruimd. Ook is het centraal station van de Vlaamse hoofdstad Antwerpen ontruimd.

Michel gaf rond 11.45 uur een persconferentie. "We vreesden een terroristische aanslag en dat is gebeurd", aldus Michel. Hij roept de Belgen op "solidair te blijven in deze moeilijke omstandigheden".

Frankrijk zet 1.600 extra agenten in bij de grenzen. Gare du Nord, een belangrijk treinstation in Parijs, is afgesloten.

Nederland
In Nederland worden extra veiligheidsmaatregelen getroffen, meldt de Nationale Coördinator Terreurbestrijding en Veiligheid (NCTV).

Aan de zuidgrens van Nederland en op de vliegvelden Schiphol, Eindhoven en Rotterdam komen extra controles. Ook komt er extra politie op de treinstations in de vier grote steden en op de stations van Roosendaal, Breda en Arnhem.

Het treinverkeer van en naar Brussels Airport is stilgelegd. Alle vluchten zijn geannuleerd. Het vliegverkeer dat onderweg was naar Brussel, wordt omgeleid naar Schiphol.

Patrouilles
De eerste vluchten die moesten uitwijken zijn inmiddels geland op Schiphol, zegt een woordvoerder tegen NU.nl. Zeker negen vliegtuigen die eigenlijk op Zaventem hadden moeten landen, konden terecht op Schiphol. Een ander vliegtuig landde op het vliegveld van Maastricht.
quote:
Nieuwe huiszoekingen in Brussel na aanslagen

De politie in Brussel zoekt actief naar mensen, onder meer met patrouilles op straat, na de aanslagen vandaag in Brussel.

Gerechtelijke bronnen hebben aan de Franstalige omproep RTBF meegedeeld dat in de regio Brussel huiszoekingen aan de gang zijn. De veiligheidsdiensten zouden op zoek zijn naar verdachten van de aanslagen van vandaag. Ook politiepatrouilles op straat zoeken naar verdachten.
Live Blogs
Fok: Frontpage Live
Reddit Live
HLN live
AD live

Live Streams
NPO
RTL Z

quote:
Belgische media hebben een foto in handen van de drie vermoedelijke daders van de aanslagen op de luchthaven Zaventem. De mannen lopen achter een bagagekarretje. De foto zou door de politie zijn getwitterd, terwijl het beeld eigenlijk voor intern gebruik was.

Of zij allemaal zijn omgekomen, is niet duidelijk. Bij de aanslagen in de vertrekhal gingen kort na elkaar twee bommen af. De Belgische minister Reynders van Buitenlandse Zaken zei eerder vandaag dat er rekening mee wordt gehouden dat er nog een dader voortvluchtig is. Het gevaar is nog niet geweken, waarschuwde hij.
bron: http://nos.nl/artikel/209(...)entem-verspreid.html
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_160867474
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:34 schreef beantherio het volgende:
Vandaag zijn we allemaal friet
_O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_160867477
De moslims zijn vaak een probleem. Alleen een aantal landen gaan veel beter mee om. China heeft veel maatregelen getroffen na een aantal aanslagen door Turkse moslims: Oeigoeren. In Birma werden moslimwijken helemaal met de grond gelijk gemaakt nadat een Birmees meisje gruwelijk was verkracht. In Europa reageren de mensen kalm en rustig. Alleen de mens kan niet voor eeuwig kalm en rustig blijven. Dat is waar we bang voor moeten zijn. Als men dit niet onder controle gaat krijgen dan is het hek over een tijd van de dam.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:47:48 #4
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_160867481
Wat een dag
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:47:58 #5
445730 brillenmeisje
Draagt een bril
pi_160867485
Hebben ze hem al gevonden?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:48:04 #6
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_160867489
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:45 schreef JanKorteachternaam het volgende: [..] Overal waar de islam voet aan de grond krijgt, ontstaat ellende. Ooit was Iran een prachtig land totdat de islam er kwam.
Ik vind dat wel jammer. Syrische en iranische vrouwen kunnen echt goddelijk mooi zijn.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_160867492
Verdomme LuckyTV :') _O-
Flesje bier
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:48:14 #8
421090 Zelfscanner
pi_160867495
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

_O_
Aanslag op de snackbar.
pi_160867510
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat een dag
Ja.
I´m back.
  Redactie Sport dinsdag 22 maart 2016 @ 19:48:44 #10
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160867516
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef brillenmeisje het volgende:
wie?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160867517
CNN nu live bij een zoektocht in Schaeebeek.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:48:47 #12
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_160867519
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat een dag
Ik ben met oofdpijn van werk gekeerd :'(
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_160867530
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

wie?
Salah 2.0
pi_160867533
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:48 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik vind dat wel jammer. Syrische en iranische vrouwen kunnen echt goddelijk mooi zijn.
Zowel het midden-oosten als Afrika, waar ik doorgaans zeer negatief over ben, hadden prachtige plekken kunnen zijn. Als ze geen islam hadden en zich niet voortplanten alsof het konijnen zijn.
pi_160867537
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Niemand dwingt jou om met een vrouw te liggen scharen natuurlijk :D
Homofobie is ook in de christelijke gemeenschap nog een groot probleem, dat men daar relatief veel moeite mee heeft vind ik dus niet zo gek. (wat het niet oke maakt trouwens)
Ik vind het erg onprettig als ze voor mijn neus zoenen, maar ik heb vriendschappen gehad met homoseksuelen. Val mij er niet mee lastig, maar het is voor mij geen probleem. Als mijn broer het zou zijn, zou het mij niet zoveel uitmaken eigenlijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:42 schreef Charleville het volgende:

[..]

Als ze zich herkent in 2 of meer opties dan heeft ze als het aan mij ligt de stempel ''radicaal''
Je bent vreemd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Zahreddine het volgende:
Voor degene die denken dat Islam niet met andere religies kan samenleven. Je moest maar eens naar Syrie gaan voor de oorlog hoe de verschillende sekten en religies in vrede samenleefden (uitgezonderd achterlijke delen zoals Binnish). Christenen, Alawieten, Soennieten leefden in vrede samen.
Same in Libanon, hoor..

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De Koran zegt veel verschillende dingen, met een beetje moeite kan je er best een vreedzame boodschap uithalen.

Maar er wordt, onder voorwaarden, wel gepleit voor geweld tegen ongelovigen. En in de haddith is geweld nog veel normaler.
Haddiths zijn dan ook geschreven in oorlogstijden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wat is de reden om het af te wijzen?

Overigens vind ik dat ook gelden voor een religie, wat is de reden om het af te wijzen?
Waarschijnlijk vinden ze het niet natuurlijk ofzo. Dat recht om dat te vinden hebben ze :)

Hou het graag hierbij qua islam
pi_160867538
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:48 schreef Blueheeler het volgende:
CNN nu live bij een zoektocht in Schaeebeek.
Linkje? :)
pi_160867540
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef brillenmeisje het volgende:
nee nog steeds niet. ja en ik weet het, het is idd beangstigend.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:49:36 #19
421090 Zelfscanner
pi_160867552
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:48 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ik ben met oofdpijn van werk gekeerd :'(
Ik ook :o
Lekker werken van 5 tot 8 en toen begon het. Tot 12 uur alleen maar daarover gelult. ;(
pi_160867559
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef George_Zina het volgende:
De moslims zijn vaak een probleem. Alleen een aantal landen gaan veel beter mee om. China heeft veel maatregelen getroffen na een aantal aanslagen door Turkse moslims: Oeigoeren. In Birma werden moslimwijken helemaal met de grond gelijk gemaakt nadat een Birmees meisje gruwelijk was verkracht. In Europa reageren de mensen kalm en rustig. Alleen de mens kan niet voor eeuwig kalm en rustig blijven. Dat is waar we bang voor moeten zijn. Als men dit niet onder controle gaat krijgen dan is het hek over een tijd van de dam.
Moslims worden gediscrimineerd in China, zo is het hen bijvoorbeeld verboden te vasten. Dat soort beperkingen en verboden juich je toe dus?
pi_160867561
De Islam is een probleem, dat moet Europa erkennen. Je kunt de Islam de ruimte geven die andere godsdiensten hebben (geloofsbelijdenis), maar je moet er in hameren dat de Islam altijd onderdanig is aan de Nederlandse/Europese wetten en regels.

Je moet ook niet je gebruiken/wetten en andere zaken veranderen om het de islamieten naar de zin te maken. Er moet een soort westers gereguleerde vorm van Islam komen.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:50:11 #22
445730 brillenmeisje
Draagt een bril
pi_160867568
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef matthias24 het volgende:

[..]

nee nog steeds niet. ja en ik weet het, het is idd beangstigend.
Weten ze wel al wie het is?
pi_160867572
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef Geralt het volgende:

[..]

Sorry, ik kijk gewoon tv :)
pi_160867579
#JeSuisFriet
pi_160867588
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef Nintex het volgende:
De Islam is een probleem, dat moet Europa erkennen. Je kunt de Islam de ruimte geven die andere godsdiensten hebben (geloofsbelijdenis), maar je moet er in hameren dat de Islam altijd onderdanig is aan de Nederlandse/Europese wetten en regels.
In tegenstelling tot religies is de islam een totalitaire ideologie. Die kan niet onderdanig zijn een andere wetten en regels. Al 1400 jaar probeert de islam Europa te veroveren, en nog steeds is het niet verboden.
pi_160867591
Wat ik niet begrijp, brussel is al 3/4 keer aan de beurt geweest terwijl nederland buiten schot blijft, wat hebben de belgen gedaan om IS zo op te fokken? Je zou zeggen dat nederland met een vrijheidheids van meningsuiting en terrorismelokker als geert wilders hogere prioriteit heeft.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_160867593
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef Geralt het volgende:

[..]

cnn.com
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:51:03 #28
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160867596
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef Nintex het volgende:
Het gaat niet om "normale" moslims maar om de mensen die gek genoeg zijn om uit naam van de Islam te moorden.
Flesje bier
pi_160867610
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef iBenny het volgende:
#JeSuisFriet
@JeSuisPatat
Rossoneri siamo noi.
  FOK!fotograaf dinsdag 22 maart 2016 @ 19:51:30 #30
364681 over_hedge
pi_160867613
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Merode32 het volgende:
Wat ik niet begrijp, brussel is al 3/4 keer aan de beurt geweest terwijl nederland buiten schot blijft, wat hebben de belgen gedaan om IS zo op te fokken? Je zou zeggen dat nederland met een vrijheidheids van meningsuiting en terrorismelokker als geert wilders hogere prioriteit heeft.
Omdat brussel.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_160867615
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef brillenmeisje het volgende:

[..]

Weten ze wel al wie het is?
nee dat niet. maar het eenige wat ze weten is dat hij nu op de vlucht is en volgens mij weet nog niemand waar hij is. hij zou meschien wel in nederland kunnen zijn op dit moment.
pi_160867620
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

cnn.com
Dat had ik zelf ook kunnen bedenken. Op zich dan. :@
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:51:48 #33
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_160867622
quote:
Belgie = EU. Lijkt me vrij simpel. Nederland staat maar klein op de kaart eigenlijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_160867626
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef iBenny het volgende:
#JeSuisFriet
#JeSuisBrusselsSprouts
pi_160867628
quote:
In Nederland is de samenleving voorzien van een dun laagje beschaving als gevolg van de zeer riante uitkeringen en allerlei welzijnsclubjes. In België zijn veel meer wijken waar de overheid de grip op kwijt is.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:51:58 #36
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160867630
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Het gaat niet om "normale" moslims maar om de mensen die gek genoeg zijn om uit naam van de Islam te moorden.
En complete klassen die juichen bij het nieuws. Komt zeker ook door de bezuinigingen op de GGZ.
pi_160867634
quote:

[..]

Hoeveel continenten moeten er nog aan puin geschoten worden? Radicaal of niet, de moslims komen altijd op voor 'hun' broeders en zusters boven de wetten/regels en goed fatsoen. Vandaar dat Abdeslam kon onderduiken en een hele wijk hem zonder te verraden schuil hield.
pi_160867642
quote:

[..]

En de mensen die allemaal wisten waar abdesalami zat maar hun bek dicht hielden. }:| :r
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:52:14 #39
445730 brillenmeisje
Draagt een bril
pi_160867644
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef matthias24 het volgende:

[..]

nee dat niet. maar het eenige wat ze weten is dat hij nu op de vlucht is en volgens mij weet nog niemand waar hij is. hij zou meschien wel in nederland kunnen zijn op dit moment.
Ow. Heb je dyslexie?
pi_160867646
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat had ik zelf ook kunnen bedenken. Op zich dan. :@
Ik dacht, ik kop 'm even in :+
pi_160867649
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hoeveel continenten moeten er nog aan puin geschoten worden? Radicaal of niet, de moslims komen altijd op voor 'hun' broeders en zusters boven de wetten/regels en goed fatsoen. Vandaar dat Abdeslam kon onderduiken en een hele wijk hem zonder te verraden schuil hield.
:') Joh, oordeel miljoenen mensen over één kam.
pi_160867654
quote:
ja daar snap ik ook niks van. we hebben tot nu toe gewoon heel erg veel geluk gehad. maar ik denk dat onze tijd vroeg of laat ook zal komen hoor.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:52:36 #43
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_160867659
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Ik ook :o
Lekker werken van 5 tot 8 en toen begon het. Tot 12 uur alleen maar daarover gelult. ;(
Was je zelf ook aanwezig in Brussel?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_160867672
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Zahreddine het volgende:
Voor degene die denken dat Islam niet met andere religies kan samenleven. Je moest maar eens naar Syrie gaan voor de oorlog hoe de verschillende sekten en religies in vrede samenleefden (uitgezonderd achterlijke delen zoals Binnish). Christenen, Alawieten, Soennieten leefden in vrede samen.
Ze leven goed samen tot de dictatuur valt en ze naar harte lust elkaar uit kunnen moorden.
pi_160867677
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef brillenmeisje het volgende:

[..]

Ow. Heb je dyslexie?
ja klopt heel erg! sorry daarvoor. ;)
pi_160867683
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Belgie = EU. Lijkt me vrij simpel. Nederland staat maar klein op de kaart eigenlijk.
Als dat de redenatie zou zijn, zouden ze zich focussen op schuman.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:53:30 #47
445730 brillenmeisje
Draagt een bril
pi_160867690
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:53 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja klopt heel erg! sorry daarvoor. ;)
Geeft niets.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:53:38 #48
155616 Proximo
For god, king & country
pi_160867691
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja daar snap ik ook niks van. wie hebben tot nu toe gewoon heel erg veel geluk gehad. maar ik denk dat onze tijd vroeg of laat ook zal komen hoor.
In zekere zin trapten we Europees gezien af toen Theo in naam van allah werd geslacht.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:53:47 #49
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_160867694
Salah Abdeslam had normaal gezien vandaag moeten deelnemen aan de aanslagen in Zaventem en Brussel vandaag. Dat schrijft nieuwswebsite Politico op basis van politiebronnen.
pi_160867695
quote:
Meh, IS richt zich voornamelijk tegen de grote vijanden. Frankrijk en Duitsland. Amerika is te ver weg om met het bootje te bereiken. IS geeft geen fuck om Wilders.

En in België heb je dus die buitenwijken/stadsdelen waar veel geradicaliseerde gastjes zitten. Nu is een van hen opgepakt en wordt er wraak genomen. Daar zitten relatief de meeste terroristen, dus dan is de kans best groot dat er een keer wat gebeurt.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:54:08 #51
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_160867708
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja daar snap ik ook niks van. wie hebben tot nu toe gewoon heel erg veel geluk gehad. maar ik denk dat onze tijd vroeg of laat ook zal komen hoor.
Het zou kunnen maar het is geen zekerheid. Het zou ook 10 keer brussel kunnen zijn en dan weer London ofzo. Of gewoon weer eens de VS. 'Het komt steeds dichterbij' heeft hier niet zoveel betekenis.

Nederland is verder niet zo heel bekend internationaal. Amsterdam wel onder toeristen ja, maar verder....

Misschien houden ze Amsterdam wel heel, omdat ze wel af en toe wat ongelovigen willen neuken op de Wallen :+

Zou ook kunnen dat Den Haag het doelwit is... zou eigenlijk logischer zijn.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_160867709
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

#JeSuisBrusselsSprouts
Dat kennen de Amerikanen wel iig Brussels sprouts, alhoewel je je dan weer afvraagt of ze weten waar Brussel ligt. :').
Next to the waffles wrs.
I´m back.
pi_160867725
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:53 schreef brillenmeisje het volgende:

[..]

Geeft niets.
oke gelukig. eej maar wat vind jij nou van deze hele toestand?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:54:33 #54
192592 SureD1
------------------------------
pi_160867728
quote:
Netwerken ontstaan daar en hebben schijnbaar niet de reikwijdte om tot in NL te geraken...ze houden het dicht bij huis zeg maar...
pi_160867730
Trouwens is het de Moslims weer gelukt. Ook 2016 staat in het teken van de Islam. Sinds 2001 staat praktisch ieder jaar in het teken van de Islam. Het kost ons veel te veel geld en moeite.

De westerse wereld lijkt ook daar blind voor te zijn. Reguleren, protesten tegen de harde aanpak negeren en wie het er niet mee eens is rot maar lekker vrijwillig op.
pi_160867742
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Moslims worden gediscrimineerd in China, zo is het hen bijvoorbeeld verboden te vasten. Dat soort beperkingen en verboden juich je toe dus?
Hmm, daadkrachtige aanpak om de islam klein te houden in China. Een prima maatregel van de Han-Chinezen. Alleen maar toe te juichen. Aangezien het China betreft durft Turkije zeer weinig. En als ze het lef wel hebben dan zullen ze zien wat werkelijke (militaire) macht in houdt. Hun broeders zullen leren wie werkelijk de baas is over Chinees grondgebied. Zeker geen moslims.
  Forum Admin dinsdag 22 maart 2016 @ 19:54:59 #57
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_160867745
quote:
We hebben het hier gewoon (nog) beter.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_160867746
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik sta er niet achter, hoor.
Gelukkig maar. Maar dan ben je geen moslim.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:55:03 #59
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160867747
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef Geralt het volgende:

[..]

En de mensen die allemaal wisten waar abdesalami zat maar hun bek dicht hielden. }:| :r
Molenbeek bestaat dan ook voor het grootste deel niet uit "normale" moslims en wordt natuurlijk niet voor de grap de "Europese bakermat van radicalisering" genoemd.
Flesje bier
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 19:55:09 #60
8781 crew  Frutsel
pi_160867752
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:53 schreef banaantjeEE het volgende:
Salah Abdeslam had normaal gezien vandaag moeten deelnemen aan de aanslagen in Zaventem en Brussel vandaag. Dat schrijft nieuwswebsite Politico op basis van politiebronnen.
Als er een link met hem is dan denk ik dat ze de aanslagen vervroegd hebben uit angst voor arrestaties.
pi_160867766
quote:
Is Brussel niet het 'hart' van de EU...
pi_160867769
edit: doet er in dit topic niet toe, stuur een pm zou ik zeggen

[ Bericht 93% gewijzigd door Frutsel op 22-03-2016 20:00:44 ]
pi_160867772
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:54 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Hmm, daadkrachtige aanpak om de islam klein te houden in China. Een prima maatregel van de Han-Chinezen. Alleen maar toe te juichen. Aangezien het China betreft durft Turkije zeer weinig. Hun broeders zullen leren wie werkelijk de baas is over Chinees grondgebied. Zeker geen moslims.
Oke , ik vind het eng dat je zo denkt.

Verander het woord in Jood en het is alsof een nazi dit zegt.
pi_160867774
meh
pi_160867775
geertwilderspvv twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:55:18 Als ik Minister-president word dan zal ik het islamitisch terrorisme verpletteren, onze grenzen sluiten en Nederland de-islamiseren #noislam reageer retweet
pi_160867777
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Maar dan ben je geen moslim.
Dat ben ik well. Kap met je onzin opmerkingen.
pi_160867786
Owja, organiseer een persconferentie. Zeg dat je Abdeslam gaat vrij laten. Regel veel camera's, schiet hem live op TV door zijn rotkop.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:56:10 #68
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_160867787
Wijze dame.

RanaHarbi twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:03:54 Syria Iraq Lebanon France Turkey Egypt Belgium Tunisia ... Terrorism is terrorism. You can't condemn one & celebrate the other. #Brussels reageer retweet
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_160867799
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:46 schreef matthias24 het volgende:

[..]

kijk en daar beginnen dus de problemen. als in de koran stond dat het ten strengste verboden was om geweld te gebruiken tegen wie dan bestond dit hele probleem waarschijnlijk niet eens.
Het christendom is gezien de boodschap van jezus ook gemakkelijker vredelievend over te schilderen. Jezus heeft zich duidelijk vredelievend uitgesproken, maar ook een aantal keer duidelijk niet. Bij Mohamed is die nuance ver te zoeken, was een militant, een krijgsheer.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:56:50 #70
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160867807
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:55 schreef Houtenbeen het volgende:
geertwilderspvv twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:55:18 Als ik Minister-president word dan zal ik het islamitisch terrorisme verpletteren, onze grenzen sluiten en Nederland de-islamiseren #noislam reageer retweet
Weten we ook weer dat we deze man nooit aan het roer van ons land moeten laten staan.
Flesje bier
pi_160867809
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oke , ik vind het eng dat je zo denkt.

Verander het woord in Jood en het is alsof een nazi dit zegt.
ja hoor! dat valt toch wel mee?
pi_160867812
quote:
En dan verder iedereen pakken onder 3x modaal.
I´m back.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:57:03 #73
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_160867813
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:54 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Hmm, daadkrachtige aanpak om de islam klein te houden in China. Een prima maatregel van de Han-Chinezen. Alleen maar toe te juichen. Aangezien het China betreft durft Turkije zeer weinig. En als ze het lef wel hebben dan zullen ze zien wat werkelijke (militaire) macht in houdt. Hun broeders zullen leren wie werkelijk de baas is over Chinees grondgebied. Zeker geen moslims.
Keur je dit soort aanpak ook goed op boedhisten? Want in tibet zijn de chinezen nog erger bezig.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:57:13 #74
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160867815
quote:
Duidelijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:57:19 #75
445730 brillenmeisje
Draagt een bril
pi_160867818
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:56 schreef vigen98 het volgende:
Waarom worden zoveel reacties verwijderd? :o
Omdat ze niets toevoegen over dit onderwerp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')